Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ADEPT S.C.

Przejdź do formularza kontaktowego

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem


W pierwszych godzinach szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. Kolejnym etapem szkolenia będą techniki rozmów oraz wszelkie dostępne metody zasad działania windykatora.

Program

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.

Program szkolenia

I. Wprowadzenie do tematyki szkolenia - Dlaczego ludzie nie płacą?

1. Kategorie dłużników

2. Mechanizm powstawania gier dłużników

3. Skłonności do wpadania w dług

II. O co walczymy?

III. Pułapki jakie czyhają na windykatorów

IV. Pierwszy kontakt ( wybór kontaktu)– zasady rozmów z dłużnikiem

V. Postępowanie wobec dłużnika – procedura windykacyjna

Sprężyna windykacyjna

a) pierwszy kontakt,

b) negocjacje ,

c) zapowiedz sankcji,

d) wprowadzenie sankcji,

e) droga sądowa

VI. Rozmowa windykacyjna w fazie negocjacji

VII. Sankcja – czym jest i jak ją skutecznie zapowiedzieć

VIII. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach z dłużnikami

• model radzenia sobie z krytyką i negatywną oceną,

• stawianie granic na trudne do zaakceptowania zachowania dłużnika

• obrona przed manipulacją

• Parafraza – technika „zdarta płyta

IX. Wymówki i gry dłużnika -świadome bądź nieświadome manipulacje

X. Ćwiczenia

XI. Rola informacji w windykacji należności

XII. Błędy w polityce windykacyjnej działów monitoringu i windykacji

Zdobyta wiedza

Celem szkolenia jest m.in. budowanie skutecznej strategii odzyskiwania należności, określenie zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej, przygotowanie się do rozmowy z dłużnikiem. Kształtowanie umiejętności kontroli emocji w sytuacji windykacyjnej, umiejętności odzyskania należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych. 

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie poprowadzi trener i konsultant specjalizujący się w strategicznych aspektach działań marketingowych, sprzedaży bezpośredniej i windykacji należności. Od 2005 roku Prezes Zarządu jednej z większych ogólnopolskich instytucji finansowych, twórca i założyciel sieci sprzedaży zewnętrznej dla jednego z wiodących Banków w Polsce. Brał udział w realizacji wielu projektów miedzy innymi twórca systemu franczyzowego encore travel. W ostatnim czasie kształcił swoje umiejętności związane z przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń na zamówienie (m.in. projekt współfinansowany w ramach UE ” Przyszłość z pasją”).


Miejsce: 80-227 Gdańsk, Do Studzienki 34B (AntWork)
Rozpoczęcie: 2012-02-24 - Zakończenie: 2012-02-24

Cena: 400 (PLN) + 23% VAT = 492 PLN

UWAGA

Zniżki przy zapisach grupowych.

Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-12-05 12:36:26

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
Organizator: ADEPT S.C.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |