Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych


Szkolenie Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych skierowane jest do osób odpowiedzialnych za prowadzenie rozmów mających na celu utrzymanie Klienta.



Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i efektywności rozmów dotyczących utrzymania Klienta.



Szkolenie ma na celu przekazanie dobrych praktyk, użytecznych konstrukcji i technik komunikacyjnych oraz doszlifowanie języka komunikacji handlowej, tak aby komunikacja była jeszcze bardziej  efektywna i przekładała się na dalszą współpracę Klienta z organizacją.



Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/utrzymanie-klienta-szkolenie/

Program

PROGRAM SZKOLENIA



ROLA KLIENTA DLA FIRMY I PRACOWNIKA  –  AKTUALNE WZYWANIA ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ KLIENTA



  • Kim jest Klient – rola Klienta w firmie i jego oczekiwania wobec Firmy na nasyconym rynku usług


  • Firma to ty – ty to firma – Twoje nastawienie to podstawa sukcesu!


  • Proaktywność w kontakcie z Klientem


  • Złota i Platynowa zasada obsługi Klienta




KLIENT CHCE ODEJŚĆ I CO DALEJ? – POWODY ODEJŚĆ



  • Dlaczego Klienci usług  tak często migrują?


  • Reklamacja jako prezent dla firmy – ,,góra lodowa” w reklamacjach


  • Stopnie reakcji klienta spowodowane niezadowoleniem z usługi


  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta


  • Triada satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne




PSYCHOLOGIA  ODEJŚĆ REKLAMACYJNYCH



  • Zastrzeżenia o podłożu emocjonalnym i racjonalnym


  • Zastrzeżenia zasadne i niezasadne


  • Psychologiczny schemat odpowiedzi na reklamacje, zastrzeżenie Klienta – formuła prezentu




TYPOLOGIA  KLIENTA CHCĄCEGO ODEJŚĆ



  • Rozpoznanie typu Klienta


  • Dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta




ROZMOWA  UTRZYMANIOWA – CZYLI CO ZROBIĆ, BY KLIENT CHCIAŁ Z NAMI DALEJ ROZMAWIAĆ?



  • PPP – pierwsze pozytywne wrażenie – odpowiednie rozpoczęcie rozmowy utrzymaniowej – ćwiczenia


  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb Klienta/oczekiwań/zastrzeżeń


  • Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy


  • Reagowanie na zarzuty i zastrzeżenia


  • Analiza emocji i faktów w rozmowie z Klientem




BUDOWANIE ZAUFANIA I TWORZENIE POZYTYWNEJ ATMOSFERY ROZMOWY – PODSTAWA ROZMOWY UTRZYMANIOWEJ



  • Budowanie zaufania w rozmowie z Klientem


  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania


  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań – ,,Ten kontroluję rozmowę, kto zadaje pytania” – pytania sugerujące, ukierunkowujące


  • Kontrola rozmowy z Klientem


  • Ustalenie niezbędnych informacji


  • Precyzyjne formułowanie komunikatów




SKUTECZNA  PREZENTACJA OFERTY UTRZYMANIOWEJ



  • Wykorzystanie otrzymanych informacji do prezentacji oferty


  • Prezentacja oferty dopasowanej do Klienta z użyciem języka korzyści


  • Zaspokajanie potrzeb Klienta produktem wyższej jakości


  • Zaspokajanie potrzeb Klienta tańszym produktem


  • Techniki komunikacyjne i perswazja


  • Empatia i kreatywność w doborze rozwiązań


  • Radzenie sobie z obiekcjami




NEGOCJACJE  UTRZYMANIOWE



  • Rozmowa negocjacyjna krok po kroku


  • Stopniowanie korzyści dla Klienta – czyli nie wszystko od razu


  • Słabe strony odejścia dla Klienta (np. formalności)


  • Analiza działań konkurencji  – bądź na bieżąco z ofertami i miej kontrargumenty


  • Motywowanie Klienta do dalszej współpracy


  • Techniki finalizacji rozmowy utrzymaniowej




Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania bądź oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.plTel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl



Informujemy, że na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |