Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy – szkolenie dla menadżerów



Cele szkolenia:




  • Standaryzacja zasad obsługi Klienta oraz prezentacja modeli zachowań, form kontaktu z Klientem


  • Omówienie znaczenia obsługi Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży: pozyskanie Klienta, sprzedaż, obsługa posprzedażowa, up sell do aktualnych Klientów


  • Przekazanie uczestnikom podstawowych zasad komunikacji z Klientami w sytuacjach obsługowych, podczas załatwiania reklamacji i spraw trudnych


  • Budowa postawy pro aktywnej – wykorzystywanie kontaktów obsługowych do sprzedaży


  • Omówienie narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta: call center, komunikacja przez Internet, obsługa on-line, systemy typu CRM



Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-szkolenie-otwarte-dla-menadzerow/


Program

PROGRAM SZKOLENIA



Organizacja nastawiona na Klienta



  • Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta.


  • Tworzenie kultury obsługi Klienta na każdym poziomie zarządzania w firmie.


  • Budowa zespołu nastawionego na potrzeby Klientów.


  • Wpływ dobrej obsługi na wyniki firmy, jej postrzeganie i zadowolenie zespołu pracowników.


  • Łańcuch obsługi – dlaczego każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność Klienta?


  • Jak lojalność Klientów przekłada się na zysk, a brak lojalności na straty?


  • Koncepcja „Wszyscy jesteśmy Klientami”- Klienci wewnętrzni i  zewnętrzni, interesariusze.




Obsługa Klienta jako element marketing mix – marketingowe 5 P



  • Obsługa Klienta na etapie „przed sprzedażą”


  • Obsługa Klienta w trakcie procesu zakupowego


  • Obsługa Klienta „po sprzedaży”


  • Cykl życia Klienta – jak pozyskać, zatrzymać i utrzymać Klienta na długie lata?




Obsługa Klienta jako kluczowy element marketing mix w firmach usługowych.



Personel i zasady obsługi Klienta – budowanie standardów obsługi  w zespole



Analiza punktów styku na linii Klient – firma – identyfikacja punktów kontaktu.



  • Określenie zasad postępowania w każdym punkcie styku „firma-Klient”.


  • Czynniki wpływające na percepcję Klienta – czyli jak Klienci dokonują oceny obsługi.


  • Łańcuch obsługi Klienta – dlaczego doskonała obsługa ma swój początek wewnątrz firmy. Analiza komunikacji z Klientem przez wszystkie działy firmy.


  • Rekrutacja zespołu obsługi Klienta: „Zatrudniaj za postawę – ucz umiejętności”.  Cechy charakteru / osobowości są najbardziej oczekiwane u pracowników mających kontakt z Klientem?




Podstawowe zasady komunikacji w obsłudze Klienta



  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze Klienta.


  • Co nam przeszkadza w efektywnej komunikacji- bariery komunikacyjne


  • Różnice w komunikacji bezpośredniej i telefonicznej- zasady.


  • Profesjonalne zachowanie w sytuacji skargi i reklamacji.


  • Darowanie nigdy nie przynosi ryzyka straty – czyli techniki wywierania wpływu na ludzi w obsłudze Klienta.


  • Wykorzystanie zasad komunikacji do załatwienia reklamacji – schemat procesu reklamacyjnego i rozmowy reklamacyjnej




Postawa prosprzedażowa w obsłudze Klienta- każdy kontakt z Klientem okazją do sprzedaży



  • Czym jest pro aktywna obsługa Klienta?


  • Jak kontakty „obsługowe” przekuć na dodatkowe przychody dla firmy?


  • Jak ustrzec się przed utratą Klientów wraz z utratą kluczowych pracowników w firmie- bazy danych i historia kontaktów z Klientem.


  • Budowanie relacji pod przyszłe sprzedaże, planowanie kolejnych kontaktów z Klientem.


  • Za pierwszą sprzedaż do Klienta odpowiada sprzedaż, za każdą kolejną – serwis i obsługa.




Narzędzia w obsłudze Klienta



  • Miejsca kontaktu z Klientem


  • Systemy bazodanowe – CRM


  • Narzędzia internetowe komunikacji z Klientem: formularze internetowe, live –chat, komunikacja e-mail


  • Wykorzystanie call center do obsługi Klienta: infolinie, aktywny telemarketing, obsługa Klienta z wykorzystaniem call center


  • Programy lojalnościowe, Kluby Klienta


  • Badania satysfakcji Klienta


  • Projekty member get member.


  • Obsługa reklamacji




Wewnętrznie czy outsourcing? Organizacja obsługi Klienta



  • Wewnętrznie czy outsourcing – kryteria podjęcia decyzji o wewnętrznym lub zewnętrznym dziale obsługi Klienta.


  • Contact center i strona internetowa jako wirtualne Biuro Obsługi Klienta- zadania, funkcje, korzyści.








Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?

Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy – szkolenie dla menadżerów
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |