Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta


Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta kształtuje zasady oraz umiejętności budowania realacji z klientami posługując się odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowanymi na typ poszczególnych Klientów.

Podstawą szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji trenera z uczestnikami szkolenia.





Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenia-otwarte/

Program


Moduł I



Rola jakości obsługi Klienta w działalności firm



·        Wizerunek obsługi Firmy w oczach Klienta



·        Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta



·        Czynniki satysfakcji Klienta



 



Moduł II



Komunikacja z klientem



·        Język współpracy – użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści



·        Błędy językowe, czarne „słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne



·        Identyfikowanie konkretnych potrzeb rozmówcy



·        Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań



·        Wykorzystanie otrzymanych informacji



·        Kontrola rozmowy z Klientem



·        Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania



·        Ustalenie niezbędnych informacji



·        Precyzyjne formułowanie komunikatów



 



Psychologia rozmów z trudnymi Klientami



·        Skąd biorą się trudni rozmówcy – kim jest trudny Klient?



·        Praca z trudnym Klientem



·        Skąd się bierze agresywna postawa?



·        Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie



·        Radzenie sobie z atakami



 



Moduł III



Struktura rozmowy z klientem



·        Powitanie – rola PPW



·        Zbadanie motywu kontaktu



·        Określenie zastrzeżeń Klienta



·        Zebranie niezbędnych informacji



·        Zbadanie oczekiwań rozmówcy



·        Propozycja rozwiązania – Przekaz podprogowy



·        Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy



·        Podsumowanie ustaleń



·        Zamkniecie rozmowy/kontaktu – rola KPW



 



Moduł IV



Warsztaty – rozmowy



·        Warsztaty oparte o realne potrzeby Uczestników szkolenia, najczęściej bazujące na case’ach wskazanych w ankiecie badającej oczekiwania przed szkoleniowej



 




Masz dodatkowe pytania bądź oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl



Zobacz inne programy szkoleniowe HILLWAY

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę dotyczącą obsługi klienta. Trener prowadzący szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wymiany doświadczeniami. Stosuje on w swojej pracy autorskie materiały oraz posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.



Kontakt

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |