Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych


Cele szkolenia:



ukształtowanie postawy asertywnej i odpornej na stres

nabycie umiejętności rozpoznawania emocji

nabycie umiejętności radzenia sobie z postawą agresywną, naciskami i pretensjami ze strony Klienta

ukształtowanie postawy odpornej na emocje klienta i postawy pro-klienckiej

poznanie technik pozyskania informacji oraz umiejętność przedstawienia rozwiązania sytuacji problemowych

poznanie metod wykorzystania asertywnej postawy w budowaniu efektywnych relacji z Klientami

poznanie sposobów identyfikowania i eliminowania źródeł stresu w pracy w call center, w telemarketingu czy biurze obsługi klienta



Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/postawa-asertywna-i-zarzadzanie-stresem-w-rozmowach-telefonicznych-szkolenie/

Program

PROGRAM SZKOLENIA



W programie szkolenia Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych między innymi:



  • cechy profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta – standardy i postrzeganie jakości obsługi klienta


  • asertywność – wpływ naszej postawy i zachowania na relacje firmy z Klientem


  • specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim (telefon, internet)


  • skuteczne metody komunikacji z uwzględnieniem praw własnych i praw Klienta


  • wygaszanie emocji Klienta


  • zarządzanie swoimi emocjami


  • radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty słuszne i niesłuszne)


  • budowanie porozumienia w sytuacjach trudnych (doprowadzenie do stanu wygrana – wygrana)


  • oczekiwania Klienta – skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań


  • stawianie granic i zamykanie rozmowy


  • stres – identyfikacja źródeł stresu, mechanizm powstawania stresu i jego wpływ na nasz organizm i naszą pracę


  • budowanie odporności na sytuacje stresogenne


  • metody odreagowania negatywnych emocji (w trakcie pracy i w życiu)




Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |