Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy


Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną internetową: Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy

Public relations jest dziedziną interdyscyplinarną. Wymaga wielu umiejętności, takich jak kreatywność, budowanie kontaktów z mediami, wystąpienia publiczne, poszukiwanie i przekazywanie informacji, prowadzenie badań, a nawet wiedza o marketingu. Jeśli ktoś nie zajmuje się PR-em, może odnieść wrażenie, że to dziedzina niekonkretna. A jednak w tej wielości i różnorodności działają ściśle określone zasady, które można poznać i w prosty sposób wcielić w życie.



Szkolenia polecamy dla



Wszystkim, którzy do tej pory zajmowali się w firmie PR-em w ramach dodatkowych obowiązków lub nie zajmowali się wcale, a teraz chcą zdobyć wiedzę i umiejętności, które pomogą w realizacji nowych zadań.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia



-Wykłady wprowadzające

-Praca w grupach zadaniowych

-Ćwiczenia indywidualne

-Symulacje

-Studia przypadków

-Nagrania wideo

-Dyskusje moderowane

-Gry i turnieje grupowe

Program

1. Wstęp



-Dlaczego PR to nie tylko pisanie notek do prasy?

-Jak robić szum? I czy to konieczne?

-Czym się różni PR od marketingu?

-PR zewnętrzny i wewnętrzny – dlaczego niezbędna jest -spójność?



2. Nawyki dobrego PR-owca



-W kontaktach z dziennikarzami potrzebna jest wytrwałość

-Obserwuj nowe nurty  - o ile możesz, 24 h na dobę!

-Zwracaj baczną uwagę na informacje, które na pierwszy -rzut oka nie pasują do Twojej firmy

-Śledź całą branżę i konkurencję



3. Kreatywność w PR



-Czy kreatywność jest wrodzona?

-Trzy typy myślenia (eksploracje, transformacje i kombinacje) a kreatywność

-Pięć razy I, czyli na czym polega kreatywność w PR

-Ćwiczenia na rozgrzewkę, czyli jak dbać o elastyczność, oryginalność i giętkość myślenia

-Kreatywność a kampania PR



4. Warsztat – tworzymy kampanię



-Kampania jako forma wielonarzędziowa

-Etapy kampanii

-Dlaczego PR-owiec chce osiągnąć jak najwięcej bez -wydawania pieniędzy?

-Studia przypadków – nagrodzone kampanie, wspólna analiza, wnioski

-Tworzenie własnych kampanii na wskazany przez trenera temat



5. PR  na co dzień, ale nie tylko



-Opowiedz swoją historię, czyli o tym, że PR na co dzień potrzebuje wizjonera

-PR w sytuacji kryzysowej – dlaczego nie należy chować głowy w piasek

-Studium przypadku – pięć cech informacji w sytuacji kryzysowej

-Symulacja – reagujemy w sytuacji kryzysowej (przygotowujemy się do działania w obliczu przykładowych kryzysów, które możemy przewidzieć) 



6. PR strategiczny



-Przygotowanie: badanie opinii  o firmie (ilościowe, jakościowe) oraz analiza sytuacji (słabe, mocne strony)

-Przygotowanie programu PR

-Ustalenie koncepcji - jaki wizerunek zamierzamy przekazać światu

-Wybór narzędzi



7. Współpraca z dziennikarzami



-Jak prawidłowo przygotować konferencję prasową?

-Jak budować sieć kontaktów?

-Tworzenie wizerunku eksperta

-Podsyłanie ciekawych tematów



8. Piszemy do mediów  



-Cechy dobrej informacji, najczęściej popełniane błędy 

-Ćwiczenie: piszemy notatkę prasową

-Ćwiczenie: test poprawności. Analiza i porady językowe

-Co poza notatką? (opracowanie prasowe, oświadczenie, informacja specjalistyczna, komunikat informacyjny, tekst sponsorowany)



9. Wystąpienia  - jak się przygotować?



-Co jest ważne dla radia, co dla telewizji?  - ubiór, dodatki, mowa ciała, ton głosu, tempo mówienia, modulacja, pauzy

-Jasne sprecyzowanie celu wystąpienia

-Zasada krótkich, zwartych wypowiedzi

-Rola porównań, metafor, przykładów

-Techniki perswazji: słowa zwrotnice i język korzyści

-Wybrane techniki odpowiedzi na trudne pytania

-Ćwiczenie: udzielamy wywiadu dziennikarzowi - nagranie wideo, wspólna analiza, wnioski



10. Podsumowanie

Zdobyta wiedza

Po szkoleniu uczestnicy będą:



-Rozumieli charakter pracy PR-owca

- Wiedzieli jak dbać o komunikację w sposób celowy, planowy i ciągły

- Umieli wskazać narzędzia i techniki wykorzystywane w PR wewnętrznym i zewnętrznym

- Wiedzieli, jak konstruować program strategiczny PR

- Znali zasady, którymi należy kierować się w sytuacji kryzysowej

- Poprawnie pisali notatki prasowe

- Znali zasady dotyczące wystąpień publicznych przed kamerą

- Umieli profesjonalnie zorganizować konferencję prasową

Otrzymane certyfikaty

Dyplom AVENHANSEN

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Anita Chmara



Trener oraz certyfikowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i szkoleniowym. Psycholog i dziennikarka. Specjalizuje się w umiejętnościach kierowniczych, komunikacji, asertywności, sprzedaży i obsłudze klienta, tworzeniu standardów obsługi klienta, zarządzaniu poprzez wartości, coachingu, wystąpieniach publicznych oraz public relations.


Miejsce: hotel*** w centrum Warszawy
Rozpoczęcie: 2013-07-25 - Zakończenie: 2013-07-26


Miejsce: hotel*** w centrum Warszawy
Rozpoczęcie: 2013-09-26 - Zakończenie: 2013-09-27

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

UWAGA



Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).



Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.



Oferujemy również System bezstresowych rat.



Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego
Ostatnia aktualizacja oferty 2013-07-17 16:30:54

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |