Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

Menedżer coachem-nowy styl pracy i wyzwania dla Menedżera w zarządzaniu zespołem



Cele:

 Poznanie nowoczesnych technik zarządzania zespołem.

 Doskonalenie umiejętności komunikacji w zespole.

 Rozpoznanie własnego stylu kierowania i stylu kierowania najefektywniejszego dla zespołu.

 Zbudowanie w uczestnikach wiary w możliwość zwiększenia efektów działań w oparciu o dotychczasowe umiejętności oraz stosowanie metod automotywacyjnych.

 Poznanie sposobów skutecznego i profesjonalnego motywowania pracowników do efektywniejszej pracy.

 Poznanie istoty coachingu.

 Doskonalenie technik efektywnej komunikacji w biznesie

 


Program

Program:

Czym jest coaching?

Coaching i jego znaczenie w pracy zespołowej i indywidualnej

Coaching jako metoda maksymalizacji osiągnięć osoby

Coaching businessowy

Coaching jako kluczowa umiejętność pracy menedżera w relacji i budowaniu zespołu oraz osiąganiu ponadprzeciętnych wyników



EFEKTYWNA KOMUNIKACJA KLUCZEM DO BUDOWANIA ZESPOŁU.

 Zasady dobrej komunikacji wewnętrznej.

 Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do innych.

 Rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i krytyki.

 Bariery występujące w komunikacji.

 Sztuka stawiania skutecznych pytań.

 Delegowanie zadań.



UMIEJĘTNOŚCI MOTYWOWANIA INNYCH.

 Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.

 Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.

 Praktyczne aspekty coachingu.



MENEDŻER W ROLI COACHA.

 Mocne i słabe strony bycia coachem.

 Rola i zadania coacha w zespole.

 Sytuacje trudne.

 Ocena własnych zasobów przydatnych w pracy coacha.

 Coachingowy styl kierowania

 model GROW i struktura rozmowy coachingowej

 aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w pracy coacha

 rola i rodzaje pytań w coachingu

 doskonalenie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

Potencjał człowieka: a praca i działanie coacha



 a/emocje i uczucia oraz intuicja

 b/ zmysły

 c/ umysł świadomy i podświadomy

 d/ wartości przekonania

 e/ wiedza, umiejętności, doświadczenie

 f/ osobowość i postawa



Narzędzia coachingowe: i ich praktyczne zastosowanie w pracy Coacha-Managera:

15 skutecznych narzędzi pracy z Klientem/pracownikiem w procesie coachingu:

 a/kotwiczenie stanów i zasobów

 b/ model WALTA DESNEYA

 c/ puszka Pandory

 d/ zmiana perspektywy: ujęcia czasu, osoby, miejsca, informacji i systemu

 e/ burza mózgów

 f/ analiza Swot

 g/ zaczynaj z wizją końca

 h/ matryca zarządzania czasem

 i/ metoda lustra

 j/ wizualizacja

 k/ koło priorytetów

 l/mentalny mentor

 m/4 poziomy rozwijania umiejętności

 n/prezentacja doświadczeń

 o/mapa celów i marzeń



Okno OHARI i jego zastosowanie w coachingu:

a/arena, fasada, ślepy punkt, strefa nieznana-analiza sytuacji



5 Zasad postępowania w metodzie coachingowej””:

a/ustalanie celu

b/tworzenie atmosfery partnerstwa

c/znaczenie roli trenera

d/słuchanie i zadawanie pytań

e/sprzężenie zwrotne



- 8 faz postępowania metody coachingowej””” - wg. R.LUCASA:



- OMÓWIENIE FAZ I ICH ZNACZENIA W PRACY COACHA



EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE.

 Metody rozwiązywania konfliktów w zespole.

 Umiejętność prowadzenia dyskusji.

 Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.



DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA ORAZ PRAKTYCZNE PRZEĆWICZENIE POZNANYCH TECHNIK.



 Przeprowadzenie próbnego coachingu przez każdego uczestnika.

 Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy coachingowej.

 Poznanie zasad udzielenia konstruktywnych informacji zwrotnych.

 Feedback – analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.


Zdobyta wiedza

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

• Lepiej zrozumieć istotę coachingu.

• Efektywnie komunikować się ze swoim podwładnymi i współpracownikami.

• Zidentyfikować własne mocne strony i wykorzystać je dla dobra firmy.

• Podnieść wydajność i poziom zadowolenia ze swojej pracy.

• Skutecznie motywować pracowników do osiągania lepszych wyników zawodowych.

• Rozpoznawać własny styl kierowania i styl kierowania najefektywniejszy dla zespołu.

• Budować pozytywne relacje i używać języka korzyści w kontaktach z klientami przez telefon.


Otrzymane certyfikaty

TAK -IMIENNE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA SZKOLENIA.



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Psycholog, certyfikowany coach, od kilku lat konsultant i trener Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych „Trener Biznesu”. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające jej ciągły rozwój w kierunku trenerstwa, coachingu oraz umiejętności interpersonalnych.

Obecnie wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, prowadząca zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych „Trener Biznesu”.



Współtworzyła liczne projekty szkoleniowe. Zajmowała się także organizacją, rekrutacją i promocją, realizując projekty „Akademia skutecznego handlowca” oraz „Zawodowo - Bezstresowo”.



Koordynowała projekt „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”. Kierując powyższym przedsięwzięciem odpowiadała za stronę finansową, organizacyjną oraz merytoryczną. Obecnie jest trenerem biznesu w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu. Jej zajęcia cechuje niezwykłe zaangażowanie w ich prowadzenie. Są motywacyjne, dynamiczne, a zarazem merytoryczne.



Specjalizuje się w tematach dotyczących: psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, budowania samodoskonalącej się organizacji, asertywności, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, radzenia sobie ze stresem, kreatywności, zarządzania czasem, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji.



Jej dewizą życiową jest wytrwałość i pozytywne myślenie, co odzwierciedla jej ulubiony cytat „Wielu życiowych rozbitków to ludzie, którzy nie zdawali sobie sprawy, jak bliscy są sukcesu, kiedy się poddali.” -Thomas Edison. Taka postawa pozwala jej nieustannie dążyć do celu, realizować swoje marzenia, a wszelkie niepowodzenia traktować jak kolejne wartościowe doświadczenia, z których można się wiele nauczyć i które dzieją się tylko po to, aby nam pomagać.

UWAGA



INNE TERMINY SZKOLENIA:





28-29.01.2012-ŁÓDŹ

30-31.012.2012-WROCŁAW

4-5.02.2012-WARSZAWA



Miejsce: POZNAN
Rozpoczęcie: 2012-01-14 - Zakończenie: 2012-01-15


Miejsce: RZESZÓW
Rozpoczęcie: 2012-01-19 - Zakończenie: 2012-01-20


Miejsce: KRAKÓW
Rozpoczęcie: 2012-01-23 - Zakończenie: 2012-01-24

Cena: 1280 (PLN) + 23% VAT = 1574.4 PLN

UWAGA






DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:



 SZKOLENIE W ZAKOPANEM ,SZCZYRKU, KAZIMIERZU DOLNYM,NIEDZICY-zawiera w cenie NOCLEG I KOLACJĘ.Pozostałe miasta w których jest szkolenie: nie zawierają w cenie:NOCLEGU I KOLACJI !!! 

SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI



CENA SZKOLENIA ZAWIERA:przerwy kawowe, obiad, koszt sali szkoleniowej, koszt materiałów dydaktycznych, koszt trenera,certyfiakty.

 





 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Menedżer coachem-nowy styl pracy i wyzwania dla Menedżera w zarządzaniu zespołem
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |