Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ADEPT S.C.

Przejdź do formularza kontaktowego

Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta


Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych.

Szkolenie skierowane jest do pracowników agencji reklamowych/interaktywnych, pracowników działów marketingu, sprzedaży itp.

Program

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl.

Program szkolenia

1. Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.

2. Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

• Marketing personalny

• Programy lojalnościowe

• Analiza zasobów informacyjnych organizacji

• Agresywny e-mail marketing

• Posługiwanie się referencjami

• Strategia przecieków informacyjnych

• Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)

• Karty upominkowe

• Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji

• Buddy marketing

4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:

• Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

• Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)  

Zdobyta wiedza

Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.


Miejsce: 80-227 Gdańsk, Do Studzienki 34B (AntWork)
Rozpoczęcie: 2012-02-15 - Zakończenie: 2012-02-15

Cena: 300.81300813008 (PLN) + 23% VAT = 370 PLN

UWAGA

Zniżki przy zapisach grupowych.

Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.  
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-12-05 12:59:51

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Organizator: ADEPT S.C.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |