Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Budowa strategii komunikacji marketingowej


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: Budowa strategii komunikacji marketingowej



Jest to jedyne szkolenie tego typu na polskim rynku, które zawiera elementy consultingowe – skierowane na indywidualne problemy uczestników - połączone ze szczegółowymi warsztatami.



Opis szkolenia



STRATEGIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ ŁĄCZĄ MARKETING ONLINE I TRADYCYJNY.



Właściwe połączenie taktyki marketingu interaktywnego i tradycyjnego gwarantuje dużą skuteczność i siłę oddziaływania akcji marketingowych. Szkolenie ukazuje metody i taktyki stosowane w marketingu zintegrowanym (online+offline) w firmach na świecie i w Polsce. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe i kampanie reklamowe.



DOBÓR NARZĘDZI MARKETINGOWYCH PRZY OGRANICZONYM BUDŻECIE



Jest to problem większości marketerów – jak zapewnić maksymalną skuteczność działań przy ograniczonym budżecie? Analogiczne pytanie to: jak sprawić by nasz budżet marketingowy dobrze pracował? Podczas szkolenia, uczestnicy uczą się analizować działania konkurencji, właściwie dobierać media i łączyć przekaz marketingowy w wielu kanałach. Celem warsztatów i consultingu jest wypracowanie najlepszych metod marketingowych pod kątem budżetu – skuteczności – konkurencyjności.



INDYWIDUALNY CONSULTING MARKETINGOWY



Oprócz teorii, praktyki, studiów przypadków i warsztatów, sesja szkoleniowa zawiera elementy consultingu. Będziemy pracować nad rozwiązaniem indywidualnych problemów marketingowych naszych uczestników. To szansa, aby zdobyć cenne uwagi i nowe spojrzenie na wybrane wyzwania dla Państwa firm i marek.





Szkolenia polecamy dla



• Wszystkich specjalistów i managerów marketingu budujących i wdrażających strategie marketingowe poszukujących nowoczesnych rozwiązań marketingowych dla firm.

• Opiekunów klienta i projektantów strategii marketingowej i reklamowej w agencjach reklamowych i agencjach PR.

• Przedsiębiorców poszukujących rozwiązań zwiększających konkurencyjność firm, marek i produktów.





Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia



• Studia przypadków ze świata i z polski.

• Dyskusja.

• Warsztaty indywidualne.

• Indywidualny consulting.

• Prezentacja badań marketingowych i ćwiczenia interpretacji.



Program

DZIEŃ 1



1. AKTUALIZACJA WIEDZY - MARKETING INTERAKTYWNY & TRADYCYJNY



Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej roli, szansach i zagrożeniach na współczesnym rynku.



1.1 Marka - prawidłowe rozumienie funkcjonowania na nowoczesnym rynku.

1.2 Marketing - zmiany zasad funkcjonowania na nowoczesnym rynku.

1.3 Budowa marki - najważniejsze zasady i trendy.

1.4 Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji tradycyjnej i internetowej.

1.5 Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej na rynku.

1.6 Reklama marki & reputacja marki - trendy i współczesne wyzwania.

1.7 Pozycjonowanie marki a walka konkurencyjna.



* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)



ĆWICZENIA INDYWIDUALNE

STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA





2. BADANIA MEDIOWE I MARKETINGOWE RYNKU POLSKIEGO - TRENDY



Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych na rynku Polskim. Pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumenckie oraz specyfikację komunikacji marketingowej online i offline.



Badania pokazują drogę rozwoju polskiego rynku mediów pod kątem marketingu interaktywnego i tradycyjnego. Wykazane i analizowane są trendy marketingu zintegrowanego, łączącego marketing online i tradycyjny. Trener ukazując trendy zestawia dane z najnowszych badań rynku polskiego wykonane m.in. przez Interactive Advertising Bureau Polska, Google Polska, Facebook, PricewaterhouseCoopers, Staecom, Gemius, Isobar.



2.1 Segmentacja, zachowania online konsumentów - trendy i ewolucja.

2.2 Rozwój rynku reklamy online i tradycyjnej w Polsce - teraźniejszość i przyszłość.

2.3 Marketing zintegrowany - skuteczność łączenia kanału internetowego i tradycyjnego.

2.4 Rozwój rynku marketingu interaktywnego & eCommerce - trendy.

2.5 Interpretacja trendów rynkowych - przyszłość, szanse i zagrożenia.





3. REKLAMA - WSPÓŁCZESNE ZASADY, TAKTYKA I TRENDY



Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie i promocji oraz mikrotrendów. Na rynku komunikacji zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie i w kanałach tradycyjnych.



Najważniejszym obecnie celem komunikacji reklamowej jest zaangażowanie odbiorcy. Jest to znacząca zmiana w wieloletniej „kulturze reklamy”. Zadanie to jest bardzo trudne, ale prawidłowa taktyka reklamowa jest coraz bardziej skomplikowana ze względu na rozdrobnienie mediów i rosnącą liczbę przekazow marketingowych.



3.1 Zmiany w skuteczności reklamy i promocji

3.2 Najskuteczniejsze formy reklamowe

3.3 Reklama online i offline w strategii reklamowej

3.4 Rozpoznanie i wykorzystanie w reklamie trendów konsumenckich

3.5 Zawartość typu display vs. video

3.6 Multimedia i interakcja - warunki skuteczności

3.7 Najbliższa przyszłość reklamy online i tradycyjnej



* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)

* ANALIZA DZIAŁAŃ KLIENTA & KONKURENCJI





ĆWICZENIA GRUPOWE

STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA





DZIEŃ 2



4. INSIGHT - MARKA, PRODUKT, USŁUGA A ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTA



Zostanie przedstawiona unikalna metodyka strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii komunikacji marketingowej przy optymalnym wykorzystaniu budżetu. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B.



Pierwszym krokiem na drodze budowy skutecznych strategii marketingowych jest zrozumienie potrzeb, oczekiwać, nastawienia, problemów, marzeń, sytuacji życiowej, etc. odbiorców strategii czyli konsumentów i klientów. Dobra strategia opiera się na zaawansowanej segmentacji i łączenia komunikacji marketingowej z nawykami komunikacyjnymi konsumentów.





4.1 INSIGHT - rozumienie grup docelowych i zaawansowana segmentacja. Jak prawidłowo rozumieć nawyki i oczekiwania komunikacyjne grup docelowych.



4.2 Projektowanie badań marketingowych i prawidłowa interpretacja danych.



4.3 Analiza działań konkurencji - słabe i mocne strony marki konkurencji, analiza komunikacji marketingowej i poszukiwanie „luk marketingowych”.



4.4 Rozumienie naszej marki wewnątrz firmy - wartości, funkcja, benefity emocjonalne i racjonalne, Reason-To-Believe. Budowa przekazu strategicznego-marketingowego.



4.5 Znajomość naszej marki i jej wyobrażenie u odbiorców strategii (konsumenci, klienci). Odkrywanie wyjściowych warunków komunikacji marketingowej.





* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)



ĆWICZENIA INDYWIDUALNE

STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA





5. USTALANIE CELÓW STRATEGII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ



Po dokładnym zrozumieniu grup docelowych i ich nawyków komunikacyjnych - oraz działań konkurencji - możliwe jest dopasowanie realistycznych celów strategicznych dla komunikacji marketingowej.



5.1 Cele kognitywne - co odbiorca, konsument, klient powinien wiedzieć o naszej marce zanim dokona zakupu produktu, lub usługi. Opracowanie właściwego wizerunku marki i budowa przekazu marketingowego. Edukacja klientów i konsumentów.



5.2 Cele behawioralne - co odbiorca ma zrobić w wyniku komunikacji marketingowej. Opracowanie zachowań konsumenckich jako kluczowy element strategii komunikacji:



Strategie pro-sprzedażowe

Strategie promocyjne

Wprowadzanie nowych produktów

Strategie klubowo-punktowe

Strategie pozycjonowania marki



5.3 Cele pro-klienckie i konsumenckie w strategii komunikacji marketingowej. Metody gromadzenia konsumentów i klientów wokół marki i budowa społeczności konsumenckich.





* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)



ĆWICZENIA INDYWIDUALNE

STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA





6. WYBÓR METOD ZAANGAŻOWANIA ODBIORCÓW I DOBÓR MEDIÓW



Opracowanie dokładnych celów strategii komunikacji marketingowej i zrozumienie zachowania konsumentów pozwalają na właściwy dobór mediów i taktyki zaangażowania konsumentów. W tej fazie budowy strategii kluczowe jest właściwe rozplanowanie budżetu pod kątem spodziewanych rezultatów.



6.1 Planowanie sposobów zaangażowania konsumentów. Narzędzia marketingowe, kanały komunikacji online i tradycyjne (słabe i mocne strony):

• Tradycyjne media: TV, radio, prasa

• Wydarzenia (eventy)

• Reklama internetowa

• SEM/SEO

• Serwisy społecznościowego

• Media mobilne

6.2 Sposoby wyboru najlepszych rozwiązań marketingowych przy ograniczonych budżetach.





* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)



ĆWICZENIA INDYWIDUALNE

STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA





7. POMIAR SKUTECZNOŚCI STRATEGII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ



Badanie skuteczności kampanii reklamowych pozwala wybrać najefektywniejsze formy i narzędzia reklamowe i promocyjne, zoptymalizować je pod kątem kosztów i sprawić by pieniądze wykorzystane na kampanie reklamową przynosiły jak największy zwrot inwestycji.



7.1 Wyznaczniki skuteczności kampanii i prawidłowe rozumienie danych

7.2 Pomiar skuteczności kampanii typu display

7.3 Pomiar skuteczności kampanii w mediach społecznościowych

7.4 Pomiar skuteczności kampanii AdWords

7.5 Pomiar skuteczności kampanii e-mailingowych

7.6 Pomiar skuteczności kampanii wielokanałowych (online+offline)



* INDYWIDUALNE PORADY STRATEGICZNE DLA UCZESTNIKÓW (CONSULTING)



STUDIA PRZYPADKÓW - POLSKA I ŚWIAT

DYSKUSJA




Zdobyta wiedza

Szkolenie zawiera najnowszą i przekrojową wiedzę marketingową. Jest idealną metodą na poznanie i wyćwiczenie skutecznych metod i narzędzimarketingowych realizujących wiele celów, takich jak wprowadzanie nowych produktów, zwiększenie sprzedaży, pozycjonowanie marki czy walkę konkurencyjną.



Korzyści dla uczestników:



• Aktualizacja wiedzy z dziedziny nowoczesnego marketingu interaktywnego i tradycyjnego.

• Poznanie najnowszych trendów, o których będzie głośno na rynku w najbliższej przyszłości.

• Nabycie umiejętności właściwego rozpoznania nisz marketingowych.

• Inspiracja dla skutecznego planowania taktyki marketingowej w różnych mediach.

• Inspiracja dla wykorzystywania najnowszych trendów konsumenckich.

• Poznanie i wykorzystanie metod angażowania grup docelowych (online & offline).

• Inspiracja do nowych metod zwiększania konkurencyjności.




Otrzymane certyfikaty

Dyplom AVENHANSEN

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Tomasz Sucheta



Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych


Miejsce: hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2013-07-29 - Zakończenie: 2013-07-30


Miejsce: hotel*** w centrum Warszawy
Rozpoczęcie: 2013-09-05 - Zakończenie: 2013-09-06

CENA standardowa:
1680 PLN + 23% VAT = 2066.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1580 PLN + 23% VAT = 1943.4 PLN

UWAGA

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.



Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).



Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.



Oferujemy również System bezstresowych rat.



Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Budowa strategii komunikacji marketingowej
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |