Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »Celem warsztatu jest przekazania uczestnikom wiedzy w zakresie prowadzenia badań rynku na potrzeby działań marketingowych i PR organizacji. Zbudowanie właściwej strategii marketingowej czy Public Relations organizacji nie może się obyć bez gruntownie przeprowadzonych badań rynku. Czy zawsze musimy zatrudniać do tego instytuty badawcze? Czy są jakieś sposoby zbadania wizerunku organizacji we własnym zakresie? W jakich momentach budowania strategii badania są niezbędne? Na te wszystkie pytania uczestnicy znajdą odpowiedź biorąc udział w szkoleniu.
Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na:
http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/warsztaty_uzupelniajace/program_pr_w_zarzadzaniu_kryzysem/
3. Co chcę wiedzieć - czyli brief badawczy.
4. Agencja badawcza - czy zrób to sam?
Realizacja szkolenia
Szkolenie ma formę seminarium połączonego z warsztatem. Pierwsza część to wiedza badawcza w pigułce, następnie omawiane są praktyczne aspekty realizacji badań, ich rynkowe uzasadnienie. Podczas szkolenia prowadzone są również warsztaty, podczas których tworzony jest brief badawczy oraz plan badań dla konkretnego przypadku.
certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności
   Wyższa kadra kierownicza 
   Średnia kadra kierownicza 
   Niższa kadra kierownicza 
   Specjalista 
   Pracownik 
    Certyfikat ukończenia  
    Materiały dydaktyczne  
    Wyżywienie / serwis kawowy  
   Nocleg
   Dyplom ukończenia
   Zaświadczenie ukończenia
   Konsultacje poszkoleniowe
   Lunch
   Serwis kawowy
   Ćwiczenia
	
	Gabriel Matwiejczyk - Ekspert w dziedzinie badań internetowych, wykładowca akademicki, prelegent kilkudziesięciu prestiżowych konferencji oraz seminariów branżowych  Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach Internetu i doradztwie biznesowym w obszarze e-commerce i e-marketingu. Kierownik zespołów badawczych i dyrektor ds. rozwoju w Gemius. Pracował m.in. dla empik.com, Unilever, Castrol, Polsat, PKO, firm farmaceutycznych. Trener i wykładowca w zakresie badań, statystyki oraz psychologii reklamy i marketingu. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Formularz zgłoszeniowy: https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php
Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną prosze czekać na informacje ze strony FIRMY 2000.
 Formularz zgłoszeniowy: https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php
									
Katalog szkoleń