Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: FIRMA 2000 Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Badania rynku na potrzeby działań marketingowych i PR organizacji


Celem warsztatu jest przekazania uczestnikom wiedzy w zakresie prowadzenia badań rynku na potrzeby działań marketingowych i PR organizacji. Zbudowanie właściwej strategii marketingowej czy Public Relations organizacji nie może się obyć bez gruntownie przeprowadzonych badań rynku. Czy zawsze musimy zatrudniać do tego instytuty badawcze? Czy są jakieś sposoby zbadania wizerunku organizacji we własnym zakresie? W jakich momentach budowania strategii badania są niezbędne? Na te wszystkie pytania uczestnicy znajdą odpowiedź biorąc udział w szkoleniu.

Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na:

http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/warsztaty_uzupelniajace/program_pr_w_zarzadzaniu_kryzysem/

Program

  1. Po co i kiedy robić badania?
  • Po co robić badania – czyli jak zarobić na wykonaniu badań?
  • Kiedy badania są niepotrzebne?
  • Jak wybrać odpowiedni moment?
  1. Jakie są możliwości - czyli techniki badawcze w pigułce.
  • Syntetyczny przegląd technik badawczych.
  • Wady i zalety każdej metody.
  • Zastosowanie.
  • Narzędzia, czyli co jest potrzebne by zrealizować każdą technikę

      3. Co chcę wiedzieć - czyli brief badawczy.

  • Gwarant powodzenia czyli rola briefu w badaniu.
  • Klucz do sukcesu czyli dobrze opisany problem.
  • Pytania badawcze i definicja targetu.
  • Timingi, narzędzia inne aspekty.
  • Operacjonalizacja.
  • Czy na pewno potrzebuję raportu?

      4. Agencja badawcza - czy zrób to sam?

  • Kiedy można zatrudnić agencję bedawczą, a kiedy trzeba?
  • Podział prac = oszczędność kosztów.
  • Jak zrobić dobre badanie bez agencji?
  • Krytyczne elementy procesu realizacji.
  1. Warsztat – od pytania do odpowiedzi.
  • Mamy brief, co dalej?
  • Konstrukcja ankiety.
  • Badanie jakościowe.
  • Interpretacja wyników.
  • Jak podjąć decyzję na podstawie badań?
  • Najczęstsze błędy, pułapki i manipulacje badawcze.
  • Recycling badawczy, czyli jak wykorzystać badania podwójnie.

 

Realizacja szkolenia           

Szkolenie ma formę seminarium połączonego z warsztatem. Pierwsza część to wiedza badawcza w pigułce, następnie omawiane są praktyczne aspekty realizacji badań, ich rynkowe uzasadnienie. Podczas szkolenia prowadzone są również warsztaty, podczas których tworzony jest brief badawczy oraz plan badań dla konkretnego przypadku.


Otrzymane certyfikaty

certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Gabriel Matwiejczyk - Ekspert w dziedzinie badań internetowych, wykładowca akademicki, prelegent kilkudziesięciu prestiżowych konferencji oraz seminariów branżowych  Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach Internetu i doradztwie biznesowym w obszarze e-commerce i e-marketingu. Kierownik zespołów badawczych i dyrektor ds. rozwoju w Gemius. Pracował m.in. dla empik.com, Unilever, Castrol, Polsat, PKO, firm farmaceutycznych. Trener i wykładowca w zakresie badań, statystyki oraz psychologii reklamy i marketingu. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.


UWAGA

Formularz zgłoszeniowy: https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php

Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną prosze czekać na informacje ze strony FIRMY 2000.





Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2011-01-31 - Zakończenie: 2011-01-31

Cena: 430 (PLN)

UWAGA

Formularz zgłoszeniowy: https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php


Ostatnia aktualizacja oferty 2010-11-29 12:09:12

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Badania rynku na potrzeby działań marketingowych i PR organizacji
Organizator: FIRMA 2000 Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |