Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?


Szkolenie Benchmarking w Marketingu. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji. Benchmarking jest często określany, w sposób bardzo ogólny, jako rozwiązanie stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem polegające na porównaniu procesów, koncepcji, metod, praktyk stosowanych przez naszą firmę, z tymi sami stosowanymi przez firmy uchodzące za najlepsze na rynku.



Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Through Quality", którego II część nosiła nazwę Benchmarking. Celem tego programu było rozwiązanie problemów finansowych i organizacyjnych związanych z wysoką konkurencją na rynku producentów kserokopiarek (koszty produkcji u głównego konkurenta Xerox-a - Canona były kilkukrotnie niższe).



Pamiętajmy jednak o jednym, benchmarking nie jest naśladownictwem ani kopiowaniem rozwiązań!



Benchmarking to metoda pozwalająca:



wskazać czynniki powodujące, że analizowany proces biznesowy jest efektywny,



a następnie określić podobne możliwości w naszym przedsiębiorstwie, dziale, rynku, branży.



Benchmarking to nauka od najlepszych (często na ich błędach) i kreatywne wdrażanie najlepszych praktyk (the best practise) we własnej organizacji.



Jak wykorzystać benchmarking w działaniach marketingowych firmy, o tym opowiemy już na szkoleniu.



Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów ds. marketingu, product managerów, brand managerów, menedżerów i pracowników działu sprzedaży.



WIĘCEJ 

Program

1. CZYM JEST BENCHMARKING

Zdefiniowanie benchmarkingu

Obszary zastosowań

Rodzaje i rola benchmarkingu



2. BENCHMARKING W POZYCJONOWANIU I REPOZYCJONOWANIU MARKI

Strategie pozycjonowania / repozycjonowania w oparciu o konkurencję i ich skuteczność

Wykorzystanie benchmarkingu do budowania silnej marki



3. STOSOWANIE BENCHAMARKINGU NA POZIOMIE ELEMENTÓW MARKETINGU MIX

Benchmarking w kształtowaniu produktów

Strategie cenowe w oparciu o konkurencję i ich efektywność

Promocja i komunikacja



4. ZASTOSOWANIE BENCHMARKINGU W INNYCH OBSZARACH ZWIĄZANYCH Z MARKETINGIEM

Badania marketingowe

Benchmarking wyników



5. JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTYWAĆ BENCHMARKING

Benchmarking strategiczny

Wykorzystanie benchmarkingu do budowania swojej przewagi

Zdobyta wiedza

Biorąc udział w szkoleniu:


  • Dowiesz się czym jest benchmarking i w jakich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa najczęściej się pojawia,


  • Poznasz rodzaje i zastosowania benchmarkingu, ze szczególnym naciskiem na benchmarking konkurencyjny na poziomie marki i elementów marketingu mix


  • Nauczysz się jak reagować na działania konkurencji, która Twoje działania marketingowe uważa za dobry wzór do naśladowania,


  • Na wielu praktycznych przykładach nauczysz się jak wykorzystać benchmarking do budowania swojej przewagi konkurencyjnej.



Otrzymane certyfikaty

brak

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

IZABELA BOHDAN - TALMONT





Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.



Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.



Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.



Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).



Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.



W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.



Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.



Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.



Główne kompetencje trenerskie:



- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

UWAGA

Szkolenie odybwa się w Centrum Konferencyjnym B&O Navigator Sp. z o.o. które znajduje się w siedzibie naszej firmy na warszawskiej Białołęce.



Miejsce: Echa Leśne 27C, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-09 - Zakończenie: 2011-12-09

CENA standardowa:
1100 PLN + 23% VAT = 1353 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
990 PLN + 23% VAT = 1217.7 PLN

UWAGA

Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania)

Uczestnictwo w szkoleniu

Materiały szkoleniowe - Podręcznik

Materiały piśmiennicze

Obiad w trakcie szkolenia

Przerwy kawowe

Certyfikat ukończenia szkolenia. 


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Organizator: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |