Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu profesjonalnej sprzedaży. Program obejmuje merytoryczny warsztat profesjonalnej sprzedaży.
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, uczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne stosowane w handlu, wyćwiczą zachowania asertywne oraz opanują techniki automotywacyjne stosowane przez sprzedawców.
Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
Motywacja handlowca
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.
Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem:
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
certyfikat ukończenia szkolenia
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Katarzyna Czernia
Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
Klienci, którzy zakupią szkolenie do 11.02. otrzymają atrakcyjny rabat. SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ!!!
Katalog szkoleń