Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: KC Centrum Rozwoju

Przejdź do formularza kontaktowego

Manipulacja, negocjacje i umiejętność motywacji w zawodzie handlowca



Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu profesjonalnej sprzedaży. Program obejmuje merytoryczny warsztat profesjonalnej sprzedaży.



Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, uczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne stosowane w handlu, wyćwiczą zachowania asertywne oraz opanują techniki automotywacyjne stosowane przez sprzedawców.


Program


 Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej




  • Presja i manipulacja w negocjacjach – asertywne odwoływanie się do zasad firmy, postawa asertywna


  • Kiedy i jak w procesie sprzedaży poprzez zachowania asertywne wspomagać własną skuteczność sprzedażową?


  • Informacja zwrotna – doskonalenie umiejętności


  • Jak uzyskać informację zwrotną od Klienta – standard proszenia o informację zwrotną?


  • Jak poszukiwać i jak prosić o informację zwrotną dotyczącą skuteczności własnych działań sprzedażowych?




  • Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych


  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy


  • Ustępstwa w negocjacjach


  • Manipulacje – rozpoznawanie i przeciwdziałanie


  • Impas i metody jego przełamywania


  • Sytuacje negocjacyjne




  • Negocjacje w praktyce - zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych


  • Gry negocjacyjne – (proponowane zagadnienia):


    • negocjacje 1 vs 1


    • negocjacje zespołowe


    • symulacje na rzeczywistych sytuacjach handlowych - videofeedback





 Motywacja handlowca




  • Motywowanie do pracy z Klientem.


  • Porażka jako nowe wyzwanie.


  • Znaczenie profesjonalnej obsługi trudnego Klienta.


  • Korzyści z dobrej obsługi Klienta dla firmy, dla Klienta oraz dla sprzedawcy.


  • Skuteczne metody na trudnych Klientów.


    • Klient niezadowolony z obsługi.


    • Klient rozgniewany i wrogo nastawiony.


    • Klient zgłaszający reklamację.


    • Klient, który chce dużo, a płaci mało.


    • Klient, który dużo obiecuje, a nic nie kupuje.


    • Klient, który wzbudza poczucie winy i manipuluje.


    • Klient, który grozi i straszy.




  • Jak poprawić własną motywację a w konsekwencji - efektywność pracy?


  • Sposoby utrzymywania i przejmowania Klientów (jak „walczyć” z konkurencją)



Zdobyta wiedza


Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.



Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem:




  • symulacji sytuacyjnej,

    case studies,

    pracy indywidualnej i w podgrupach,

    wideotreningu,

    elementów coachingu,

    metody kuli śnieżnej,

    dyskusji moderowanej i innych.



Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.



Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.



Otrzymane certyfikaty


certyfikat ukończenia szkolenia




Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Katarzyna Czernia



UWAGA


Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju






Miejsce: Gliwice
Rozpoczęcie: 2011-02-19 - Zakończenie: 2011-02-19

CENA standardowa:
450 PLN + 0% VAT = 450 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
415 PLN + 0% VAT = 415 PLN

UWAGA


Klienci, którzy zakupią szkolenie do 11.02. otrzymają atrakcyjny rabat. SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ!!!





 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Manipulacja, negocjacje i umiejętność motywacji w zawodzie handlowca
Organizator: KC Centrum Rozwoju


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |