Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: OKTI

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie zmianą i budowanie zaangażowania.


Żyjemy w czasach permanentnych i nieuniknionych zmian, przeobrażeń, ciągle rosnącej konkurencji, zmieniających się wymagań i oczekiwań klientów i natłoku informacji, np.: układ scalony pocztówki z nagraniem „Happy Birthday” ma większa pamięć niż wszystkie komputery istniejące przed 1950 r., codzienne wydanie New-York-Times zawiera większą ilość informacji niż ta, z którą spotykał się w XVII w. człowiek przez całe swoje życie, a ogólna ilość powszechnie dostępnych informacji podwaja się obecnie co 5 lat.



Każda firma, która chce być organizacją przedsiębiorczą, musi się otwierać na zmiany, a nawet tych zmian poszukiwać i traktować je jako okazje, a nie zagrożenia. Niepowodzenia wdrażanych zmian, często wynikają z utrwalonych wzorców zachowań u pracowników, które zwykle pozostają w nowych warunkach niezmienione.



Warsztat zapewnia wiedzę i zestaw narzędzi, umożliwiających przeprowadzenie zespołu przez proces zmian w organizacji, poprzez wdrożenie przemyślanych działań, zaprojektowanie procesu zmian, zaangażowanie ludzi i uzyskanie zmiany ich zachowań, a także poprawę komunikacji wewnątrz firmy.



Podczas warsztatu wykorzystujemy między innymi gry SYMBOLE i GALIMATIAS.

Program

ZMIANY W ORGANIZACJACH – DEFINICJA, ISTOTA ZMIANY. NA CZYM POLEGA ZARZĄDZANIE ZMIANĄ?



ZMIANA W ORGANIZACJI – CYKL ŻYCIA ORGANIZACJI – JAKIE ZMIANY PRZESZŁA I PRZED, JAKIMI ZMIANAMI STOI TWOJA ORGANIZACJA?



PRZYGOTOWANIE DO WPROWADZANA ZMIANY – PARĘ PRZYDATNYCH TECHNIK:



Poszukiwanie „sprzymierzeńców”

Analiza sił i nastrojów

Planowanie procesów

Jak przygotować pracowników?



BUDOWANIE EFEKTYWNEJ WIZJI ZMIANY I JEJ KOMUNIKOWANIE PRACOWNIKOM.



CECHY I KOMPETENCJE LIDERA ZMIANY – LIDER, JAKO AGENT ZMIANY ORGANIZACYJNEJ.



AUTORYTET KIEROWNIKA, CZYLI CO ZROBIĆ, ABY MNIE SŁUCHALI?



Oczekiwania pracowników, kierownik idealny

Osobowościowe i organizacyjne aspekty skuteczności kierowania

Przywództwo wizjonerskie – znaczenie i metody prezentowania wizji

Budowanie identyfikacji pracownika z przedsiębiorstwem



WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI W SYTUACJI ZMIANY. PERSWAZJA, CZYLI PRZEKONYWANIE LUDZI DO ZMIANY.



WSPARCIE DLA LIDERA ZMIAN – AGENCI ZMIAN:



Kim są i jak ich zidentyfikować?

Zadania agenta zmian w zależności rodzaju sytuacji i zmiany

Z jakich elementów powinien składać się program przygotowania „agentów zmian”?



STYLE PRZEWODZENIA, JAKO ISTOTNY ELEMENT MOTYWOWANIA I KSZTAŁTOWANIA ZACHOWANIA W PROCESIE ZMIAN W ORGANIZACJI – CHARAKTERYSTYKA I EFEKTYWNOŚĆ STYLÓW PRZYWÓDZTWA I ICH ZASTOSOWANIE WZGLĘDEM PRACOWNIKÓW W SYTUACJI ZMIANY I NIEPEWNOŚCI.



MOTYWOWANIE W ZARZĄDZANIU PRZEZ ZAANGAŻOWANIE.



Ewolucja istoty motywowania.

Warunki skutecznego motywowania w zarządzaniu przez zaangażowanie.

Poziom motywacji, a sprawność działania.

Osiąganie gotowości do zmiany – motywacja, jako narzędzie zwiększania zaangażowanie pracowników w realizację zmian.



ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW W PROCES ZMIAN W ORGANIZACJI:



Cechy zaangażowanego pracownika.

Zjawiska „pętli” i „luki” zaangażowania.

Czynniki mające wpływ na budowanie zaangażowania pra­cow­ników.

Budowanie zaangażowania pracowników.

Partycypacja i delegowanie zadań w procesie wprowadzania zmian w organizacji, jako element kształtowania postawy zaangażowania.



NAGRADZANIE I WYRAŻANIE UZNANIA W RAMACH BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA

Zdobyta wiedza

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:



Projektowania i wdrażania zmiany. Rozumienia mechanizmów zmian zachodzących w organizacji.

Rozpoznawania potencjału zespołu: jego dynamiki, mocnych i słabych stron oraz potrzeb.

Tworzenia strategii budowania zaangażowania pracowników dla organizacji.

Wywierania wpływu i przekonywania ludzi do zmiany.

Budowania autorytetu lidera w zmianie.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Julita Pietraszko - Konsultant Biznesu, Trener, Ekspert w obszarze zarządzania, sprzedaży i rozwoju HR.


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-04-27 - Zakończenie: 2015-04-28


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-05-25 - Zakończenie: 2015-05-26


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-06-22 - Zakończenie: 2015-06-23

Cena: 990 (PLN) + 0% VAT = 990 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2015-03-26 14:19:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie zmianą i budowanie zaangażowania.
Organizator: OKTI


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |