Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Wiele się mówi o procesie sprzedaży, rozmowie handlowej, przekonywaniu klienta, natomiast okazuje się, że jednym z kluczowych elementów stanowiących o sukcesie w sprzedaży jest "ofertowanie" - proces tworzenia, prezentowania i dopasowywania oferty do życzeń klienta. Zaczynając od takich lapsusów jak wysłanie dwóch konkurencyjnych ofert z tej samej firmy do tego samego klienta, skończywszy na produkowaniu ofert-książek, kórych nikt nie ma ochoty czytać, firmy same sobie "podstawiają nogę" w procesie ofertowania. To szkolenie porządkuje, uświadamia, pkazuje, jak to robić dobrze.
Poznanie zasad konstruowania i przygotowania oferty, jej roli w całym procesie sprzedaży. Uporządkowanie sfery ofertowania i pracy z klientem od pierwszego kontaktu do zamknięcia sprzedaży. Nauczenie się jak wykorzystać ofertę jako narzędzie pracy z klientem, jak oszczędzić czas i pracę poprzez stworzenie bazy ofert, jak uniknąć błędów na etapie ofertowania. Wyższa skuteczność ofertowania i sprzedaży, lepszy wizerunek firmy i kontakt z klientem.
Aleksander Kisil lub inny
Katalog szkoleń