Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Projekt Edukacja Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie Marką_metody nowoczesnego brandingu


Silna marka oznacza dla firmy realne korzyści. Konsumenci są bardziej lojalni, mniej skłonni do uciekania do konkurencji, jeśli ta np. obniży cenę. Postrzeganie produktów markowych także jest bardziej korzystne: klienci mówią o wyraźnie lepszej jakości czy postrzeganej wartości. Dlatego warto inwestować w budowanie silnej marki. I może to zrobić każda, nawet najmniejsza firma.

Program

Program szkolenia



Wprowadzenie: czym jest marka i dlaczego jej potrzebujemy?



- historyczni poprzednicy marki

- funkcje marki dziś

- korzyści płynące z posiadania marki



Fundamenty marki



- z jakich komponentów powinna składać się marka

- w jaki sposób upewnić się, że mamy wszystko konieczne do jej budowy



Tworzenie marki



- metodologia

- „core value”

- wizerunek

- wartość dodana

- komunikacja marketingowa



Tworzenie „core value”



- Six Sigma i inne metody „przemysłowe”

- consumer empowerment i inne metody „informacyjne”



Tworzenie wizerunku



- dlaczego marka potrzebuje wizerunku

- na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy zajmującej się wizerunkiem

- egzekwowanie wizerunku w praktyce



Tworzenie wartości dodanej



- budowanie więzi emocjonalnych

- budowanie lojalności wobec marki



Tworzenie komunikacji marki



- narzędzia i metody

- cele komunikacji

- komunikacja marki w praktyce



Rewitalizacja marki



- cykl życia produktu a marka

- odświeżanie wizerunku

- odświeżanie komunikacji



Marka w kryzysie



- komunikacja marketingowa w sytuacji kryzysowej




Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników



Po szkoleniu każdy z uczestników będzie umiał:



• Zdefiniować strukturę marki.



• Określić wartości podstawowe i dodane marki.



• Stworzyć od podstaw silną markę, wypełniając treścią szkielet marki.



• Stworzyć fascynującą historię marki, opierając się o techniki takie jak brand storytelling, marketing narracyjny, klucze fascynacji.



• Stworzyć strategię komunikacji marki.



• Zdefiniować strategię promocji marki w oparciu nie tylko o tradycyjne źródła, ale także nowoczesne metody, takie jak social branding czy grywalizacja.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Paweł Tkaczyk



Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga Klientom budować silne marki dla ich produktów, usług i firm. Właściciel agencji reklamowej MIDEA, z którą tworzył projekty dla takich firm jak: Agora, Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry, prowadząc szkolenia z budowania marki m.in. w ramach programów MBA i współpracy z prywatnymi firmami /PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide/.



Z jego wiedzy korzystają często mass media, jego publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych /Brief, Media & Marketing Polska, Marketing & More, Visual Communication/ oraz ogólnych /Forbes, Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu/. Gość programów telewizyjnych w TVP2, TVN24, TVN CNBC.



Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław. Autor książki „Zakamarki marki”, która od dnia premiery zajmuje pierwsze miejsce na liście bestsellerów wydawnictwa OnePress oraz została wyróżniona w kategorii „najlepsza książka szerząca wiedzę ekonomiczną" w konkursie Economicus 2011. Najnowsza publikacja: "Grywalizacja", książka dotycząca zastosowania mechanizmów gier w działaniach marketingowych.


Miejsce: 10 Lutego 33, GDYNIA
Rozpoczęcie: 2012-06-22 - Zakończenie: 2012-06-22

CENA standardowa:
890 PLN + 23% VAT = 1094.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
801 PLN + 23% VAT = 985.23 PLN

UWAGA

10% rabatu za polubienie nas na Facebooku

www.orville.pl


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie Marką_metody nowoczesnego brandingu
Organizator: Projekt Edukacja Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |