Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ITComs sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Umiejętności interpersonalne


Oferta ta skierowana jest do osób, które dzięki swojemu indywidualnemu podejściu do zespołu oraz jego zadań chcą zwiększyć efektywność pracy współpracowników
Umiejętność obserwacji oraz tworzenia i korzystania z informacji zwrotnych pozwoli
na rozwinięcie umiejętności interpersonalnych. Umiejętności te obejmują: dobre komunikowanie się, budowanie zaufania, otwartości, konstruktywne rozwiązywania kryzysów indywidualnych i grupowych, integrowanie zespołów, z którymi się pracuje, motywowanie do działania i do rozwoju, a także aktywności i elastyczności w działaniu.

Program

PLAN SZKOLENIA
Komunikacja i Lingwistyka
1.Identyfikacja obszarów do zmiany wśród uczestników
2.Identyfikacja założeń na temat zmiany.
3.Neurologiczne etapy uczenia się. Pętla: MYŚLĘ – MÓWIĘ – DZIAŁAM
4.NLP – narzędzie do zmian:
Historia powstania,
Założenia operacyjne NLP.
5.Komunikacja
Ćwiczenia ujawniające ogólne zasady poprawnej, efektywnej komunikacji: dyktowanie rysunków, pisanie po plecach
6.Indywidualna subiektywna rzeczywistość
Mapa,
Ramy,
Filtry,
Systemy reprezentacji,
Metaprogramy.
7.Umiejętność korzystania ze spójności komunikatów werbalnych i niewerbalnych
Ruchy gałek ocznych jako źródło oddzielania faktów od wyobrażeń rozmówcy
8.Sztuka nawiązywania kontaktu
Dopasowanie i prowadzenie,
Budowanie stanu zaufania.
9.Pytania uświadamiające kierunek zmian wyznaczany przez uczestników. Ćwiczenie - Ukierunkowanie w kursie.



Zarządzanie emocjami
10.Podstawowe informacje na temat budowania emocji.
Dyskusja o tym czym są emocje i jak powstają. Uświadomienie sposobu ich zmiany w sposób łatwy i trwały.
11.Podróż przez doświadczenia indywidualne uczestników.
Weryfikacja indywidualnych założeń na temat budowania własnych emocji. Fakty, mity, przekonania na temat negatywnych emocji.
12.Subiektywne indywidualne doświadczenie.
Zmiana sposobu pamiętania doświadczeń wywołujących określone stany emocjonalne. Poznanie czynników tworzących stany emocjonalne, które jednocześnie są strukturą doświadczenia. Nauka oddzielania treści doświadczenia od jego struktury, czyli submodalności budujące bezpośrednio na emocje.
Nauka wyłaniania submodalności z wybranych pozytywnych doświadczeń,
Umiejętność nakładania submodalności na negatywne doświadczenia.
13.Kotwiczenie stanów emocjonalnych.
Wyłonienie stanów emocjonalnych, indywidualnie dla każdego z uczestników, potrzebnych w tworzeniu dobrych relacji. Nauka metody kotwiczenia emocji.
14.Opracowanie indywidualnych strategii uczestników dystansowania się do bieżących, trudnych sytuacji.
Rozpoznanie mechanizmów tworzących negatywne emocje,
Dobór indywidualnych czynników do strategii dysocjacji.
15.Sposób na dyskusję z wyłączeniem negatywnych emocji.
Omówienie poziomów neurologicznych piramidy Dilts’a. Poziomy zakazane w dyskusji. Sposoby na efektywną dyskusję.
Czas
16.Czym różni się zarządzanie czasem od zarządzania sobą w czasie.
Ukierunkowanie i zmotywowanie uczestników do wewnętrznej zmiany sposobu postrzegania własnej organizacji czasu.
17.Struktury czasu.
Prezentacja struktur czasu oraz związanych z nimi zagadnień.
w czasie,
poza czasem,
poprzez czas.
Korzyści i zagrożenia wynikające z działania w określonych strukturach czasu. Identyfikacja najczęściej używanych struktur czasu wśród uczestników.
18.Założenia skutecznego zarządzania sobą w czasie.
Prezentacja zasad skutecznego działania:
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
umiejętność planowania,
umiejętność ustawiania priorytetów.
Budowanie relacji
19.Narzędzia lingwistyczne ułatwiające proces komunikacji. Wzorce językowe koncentrujące i ukierunkowujące uwagę rozmówców.
Świadome używanie schematów językowych umożliwiających osiągnięcie najwyższej skuteczności w procesie komunikacji z rozmówcą.
Umiejętność używania zagadnień tj.:
Presupozycje,
Implikacje,
Złożona równoważność,
Nominalizacje,
Generalizacje,
Kwantyfikatory ogólne,
Operatory modalne,
i inne.
20.Ćwiczenia przeramowujące – zmieniające sposób myślenia i działania.
Przeramowanie na operatorach modalnych,
Konflikt wewnętrzny,
Generator nowych zachowań.
21.Informacja zwrotna
Co składa się na informacje zwrotną,
Sposoby przekazywania informacji zwrotnej.

Zdobyta wiedza

Komunikacja
Umiejętność korzystania z komunikacji niewerbalnej przy prowadzeniu rozmowy.
Umiejętność rozpoznawania intencji rozmówców.
Biegłość w dostosowywaniu stylu komunikacji do odbiorców.
Łatwość w szybkim i precyzyjnym docieraniu do informacji (sztuka zadawania pytań).
Unikanie sformułowań blokujących budowanie pozytywnych relacji.
Umiejętność motywowania siebie i innych do działania.
Umiejętność tworzenia i korzystania z informacji zwrotnej.
Zarządzanie emocjami
Wywoływanie pozytywnych stanów emocjonalnych tj. motywacji, energii do działania, spokoju, pewności siebie i innych.
Umiejętność panowania nad stanami emocjonalnymi takimi jak: złość, bezsilność, irytacja i inne.
Zwiększenie elastyczności w działaniu oraz w sytuacjach „bez wyjścia”.
Zadawanie precyzyjnych pytań oraz formułowanie szybkich i klarownych wypowiedzi w sytuacjach stresowych.
Szybkie odzyskiwanie równowagi po sytuacji stresowej.
Skuteczne planowanie działań własnych i innych „poprzez czas”.
Budowanie relacji
Tworzenie i wzmacnianie poczucia przynależności do zespołu.
Motywowanie członków zespołu do rozwoju.
Umiejętne zapobieganie konfliktom.
Zarządzanie sobą w czasie
Korzystanie z „czasu” jako dodatkowej motywacji.
Umiejętność rozpoznawania stylu organizacji czasu w procesie zarządzania zespołem.
Umiejętność wychwycenia zagrożeń wynikających ze sposobu organizacji czasu.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Aleksandra Połcik
Iwona Skibicka


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-06-20 - Zakończenie: 2007-06-21


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-06-27 - Zakończenie: 2007-06-28


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-07-11 - Zakończenie: 2007-07-12

Cena: 3000 (PLN) + 23% VAT = 3690 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Umiejętności interpersonalne
Organizator: ITComs sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |