Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji


Podczas szkolenia nabędą Państwo wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją. Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli Państwu na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Program

1. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji

2. Prowadzenie dokumentacji

3. Rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję

4. Podstawowa rola i obowiązki recepcji

5. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon

6. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych zadawalających obie strony

7. Etyka w zawodzie

8. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

Otrzymane certyfikaty

certyfikat potwierdzający udział w zajęciach

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Michał Walczak - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, przez 12 lat związany zawodowo z Hotelem Pod Orłem w Bydgoszczy, gdzie pracował m. in. na stanowisku kierownika recepcji i rezerwacji, obecnie jest członkiem zarządu Hotelu City w Bydgoszczy, wykładowca w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy i w Policealnej Szkole KOLFER w Bydgoszczy, posiada uprawnienia pedagogiczne i duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, odbywał praktyki i staże w hotelach w Polsce i zagranicą, brał udział w szkoleniach realizowanych przez polskie i zagraniczne instytucje z zakresu m. in. organizacji, zarządzania, sprzedaży, ratownictwa medycznego, aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, autor publikacji w wydawnictwach naukowych i artykułów prasowych.


Miejsce: Hotel Ambasador ***, ul. Kosynierów Gdyńskich 8,Łódź
Rozpoczęcie: 2008-03-03 - Zakończenie: 2008-03-04

Cena: 650 (PLN) + 0% VAT = 650 PLN

UWAGA

Dostępne zniżki:

* 6% (78 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 2 osób
* 8% (156 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 3 osób
* 12% (312 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 4 osób



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji
Organizator: CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House