Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań międzyludzkich, uczą się rozpoznawania i rozumienia technik osiągania autorytetu oraz właściwego zarządzania sytuacją kryzysową w zespole. Rozpoznają techniki sprzedażowe stosowane w handlu, wyćwiczą zachowania asertywne oraz opanują techniki blokujące mechanizmy manipulacyjne.
Program szkolenia:
- Zasada stawiania celów S.M.A.R.T.
- 7 nawyków skutecznego działania wg Stephena R. Covey'a
- Motywowanie zespołu ("Złota jedenastka motywacji")
- Techniki manipulacyjne w zespole
- Efektywna komunikacja z zespołem- asertywny szef
- Zachowanie agresywne vs. zachowanie ulegle szefa (korzyści i straty)
- Asertywny gniew szefa (4 stopnie P. Butler)
- Typologia konfliktów wynikających z hierarchii zawodowej
- Radzenie sobie z konfliktem zawodowym (sposoby)
- Style rozwiązywania konfliktów zawodowych a zrozumienie wysyłanych komunikatów
- Tajniki udanej komunikacji w pracy
- Umiejętności aktywnego słuchani
- Zasady komunikacji komunikatów niewerbalnych
- Zasady komunikacji według analizy transakcyjnej
- Zarządzanie przez konflikt
- Poszukiwanie nowych praktyk (elementy benchmarkingu)
- Manowce zarządzania (szef bez autorytetu)
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.
Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem:
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Certyfikat ukończenia szkolenia
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Katarzyna Czernia
Ośrodek szkoleniowy CK Centrum Rozwoju
Osoby, które zakupią szkolenie do 8.02. zostaną nagrodzone atrakcyjnym rabatem. SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ!!!
Katalog szkoleń