Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Akasha sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Sugestie reklamowe w komunikacji z klientem


Szkolenie to uczy przedstawiania szerokiej gamy dodatkowych usług własnych w czasie rozmowy z klientem, używania spersonalizowanych argumentów

i wyeksponowania przyszłych korzyści! Reguły te mogą być również zastosowane do panowania nad emocjami w trakcie dyskusji i podczas rozwiązywania konfliktowych sytuacji.

Program

W programie szkolenia:

- odczytywanie „nieuświadomionych potrzeb” klienta

- umiejętności stworzenia w sposób subtelny i elegancki atmosfery do rozmowy sprzyjającej wykreowaniu potrzeb klienta na Twoje usługi

- metody wychwytywania luk w potrzebach Twojego klienta

- umiejętność podawania informacji i motywowania klienta do maksymalnego korzystania z pełnej oferty firmy

- wykształcenie umiejętności docierania do każdego słuchacza poprzez wykorzystywanie języka korzyści

- umiejętność rozpoznawania i wykorzystywania mechanizmów decyzyjnych współrozmówcy.


Zdobyta wiedza

Umiejętność przedstawiania dodatkowych usług i propozycji dla klienta

czyli jak skutecznie prowadzić rozmowy i w sposób subtelny i nienatrętny zasugerować skorzystanie z dodatkowych usług lub towarów firmy.

Przemawianie językiem korzyści dla klienta i obudzenie chęci do skorzystania lub polecania innym – jedną z najlepszych metod wykorzystywania umiejętności rozpoznawania mechanizmów decyzyjnych w myśleniu klienta.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Siergiej Litwinow - Prezes Zarządu spółki z o.o. Akasha,

Trener NLP, prowadzący szkolenia również z zakresu Hipnozy

i niewerbalnej komunikacji, miękkich technik wywierania wpływu

i porozumiewania się.

Ma szerokie doświadczenie na rynku międzynarodowym

i multikulturowym (wykłady w Czechach, Anglii, Niemczech,

Portugalii, Ukrainie, Gruzji).




UWAGA

Szkolenie odbędzie się 5 listopada w godz. 10.00 - 16.00 w Krakowie

w hotelu Qubus.





Miejsce: Kraków, hotel Qubus
Rozpoczęcie: 2014-11-05 - Zakończenie: 2014-11-05

Cena: 550 (PLN) + 23% VAT = 676.5 PLN

UWAGA

Druga osoba tej samej firmy – 10 % rabatu!

Trzecia osoba z tej samej firmy - gratis




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sugestie reklamowe w komunikacji z klientem
Organizator: Akasha sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |