Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Anvix Spółka z.o.o

Przejdź do formularza kontaktowego

Sprzedaż Relacyjna czyli clienting


• Nabycie lub doskonalenie własnej postawy w stosunku do Klienta często z asekuranckiej i bezradnej na pro-aktywną

• Nabycie lub doskonalenie postawy sprzyjającej pozyskiwaniu nowych Klientów oraz podtrzymania z nimi kontaktu

• Zapoznanie się ze aktywnymi sposobami sprzedaży do już istniejących Klientów, przy jednoczesnym budowaniu z Nimi trwałych relacji biznesowych

• Przygotowanie na nadchodzące zmiany wynikłe z globalnych trendów rynkowych

• Uświadomienie i nadanie kierunku zmianom koniecznym by przejść od strategii masowego marketingu i typowej sprzedaży do indywidualnego clientingu.

Program

1. Clienting jako skuteczny trend w obsłudze Klienta i sprzedaży w XXI wieku

o Zdefiniowanie clientingu jako sprzedaży relacyjnej

o Klient czy sprzedaż?

o Relacja z Klientem od kontaktów bezpośrednich po korespondencje a-mail

o Jak postępować aby utrzymać kontakt z Klientem a nie być nachalnym

o Czego oczekuje ode mnie Klient, a czego Ja oczekuję od Klienta?

o CRM czyli zarządzanie relacjami z Klientem

2. Klient jest najważniejszy

o Typologie Klientów – „Klient nie gryzie” , czyli jak umiejętnie go obłaskawić

o Kto jest Twoim Klientem – grupa docelowa

o Motywacja a proces sprzedaży

o Etapy sprzedaży a etapy obsługi Klienta

o Komunikacja jako język pozytywny

o „Kto pyta nie błądzi” – czyli sztuka trafnie zadawanych pytań

o Gry Klientów, manipulacja czy wywieranie wpływu?

o Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym'' i „zmiennym” Klientem

3. Sprzedaż a gwarancja satysfakcji Klienta:

o Programy lojalnościowe i sieci łączności

o Rola i znaczenie obsługi sprzedażowej Klienta w walce o pozycję firmy na rynku

o Dlaczego Klienci kupują - czynniki decydujące o zakupie lub jego braku

o Korzyści z profesjonalnego podejścia do sprzedaży

o Sprzedaż „Pull „ i „Pusch” a clienting

4. JA i moja sprzedaż relacyjna

o Odwołanie się do swoich mocnych stron

o Zasady zapobiegania i radzenia sobie ze stresem

5. Przyszłość clientingu w dobie „płynnej nowoczesności”

Mogą mieć Państwo wpływ na treść szkolenia. Prosimy o wpisanie pytań na karcie zgłoszenia.


Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Artur Pręciuk - Prowadzeniem szkoleń zajmuje się od 2004 roku. W tym okresie prowadził liczne szkolenia z zakresu zarządzania i rozwoju osobistego, sprzedaży, marketingu, komunikacji, merchandisingu, obsługi klienta, mikroekonomii, wywierania wpływu, negocjacji handlowych itp. Odbiorcami szkoleń byli pracownicy i kadra zarządzająca sektora MŚP, pracownicy administracji samorządu lokalnego, bezrobotni w ramach EFS. Ukończył studia wyższe, a także podyplomowe „Zarządzania i marketingu” oraz liczne szkolenia w kierunku sprzedaży, zarządzania i marketingu. Posiada Certyfikat i licencja MBA Practitioner of Neurolingwistic, Business Practitioner NLP Licencjonowane przez Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce, Akredytowany trener metody DISC oraz konsultant akredytowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w projekcie „Inwestycja w Kadry II”. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, które przekazuje uczestnikom szkoleń. W trakcie wykonywania pracy zawodowej na stanowiskach kierowniczych organizował i prowadził szkolenia dla pracowników działów marketingu i sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie i organizację pracy oraz strategię marketingową i handlową przedsiębiorstw. Obecnie pracuje jako Wicedyrektor i Starszy Manager oraz szkoleniowiec i trener w firmie szkoleniowej. Bierze udział w identyfikacji potrzeb szkoleniowych, tworzeniu programów treningów oraz samodzielnej realizacji projektów szkoleniowych.



Miejsce: Nałęczów, hotel Przepióreczka
Rozpoczęcie: 2012-03-22 - Zakończenie: 2012-03-23

Cena: 1760 (PLN) + 23% VAT = 2164.8 PLN

UWAGA

1760 PLN - udział w szkoleniu (bez noclegów), materiały pomocnicze, obiady

2090 PLN - udział w szkoleniu, materiały pomocnicze, oraz wyżywienie i noclegi w pok. 2-osobowym

90 PLN - możliwa dopłata do pokoju 1-os. - ilość miejsc ograniczona






 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sprzedaż Relacyjna czyli clienting
Organizator: Anvix Spółka z.o.o


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |