Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: StartEko Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Prowadzenie rozmów oceniających


Program:



Rozpoczęcie szkolenia. Przedstawienie się trenera i uczestników. Przedstawienie celów i agendy szkolenia. Przyjęcie zasad aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. Ćwiczenie otwierające szkolenie.

Wprowadzenie do systemu ocen pracowniczych. Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa. Cele oceny. Formy oceny. System ocen a Kodeks Pracy. Prezentacja multimedialna, miniwykład. Istota oceny pracowniczej, czyli czym jest ocena pracowników w organizacji. W trakcie ćwiczenia uczestnicy poznają różne oczekiwania stron w odniesieniu do prowadzonego systemu ocen. Poznanie oczekiwań pracodawcy, pracowników, przełożonego. Uświadomienie sobie różnych zagrożeń. Podmiot i przedmiot oceny – przegląd aktualnych tendencji. Wykład, dyskusja moderowana, prezentacja multimedialna. Kryteria ocen. Procedura oceniania. Ewaluacja oceny.

Rozmowa oceniająca. Niepowodzenia w przeprowadzaniu rozmów oceniających

Motywacyjny aspekt oceny. Model przywództwa wg Johna Adaira i Kena Blancharda

Rozmowa oceniająca. Poznanie struktury rozmowy oceniającej, typów rozmów, stawianych celów oraz etapów rozmowy. Ćwiczenie pokazujące istotę i rolę pytań podczas przepływu informacji w procesie komunikowania się dwóch stron. Pytania i rodzaje pytań jako skuteczne narzędzie w osiąganiu celu rozmowy. Praca nad arkuszem celów Sztuka zadawania pytań – wstęp do coachingu

Błędy oceniania. Przegląd i podsumowanie najczęściej popełnianych błędów.

Jak chwalić? Zasady dobrej pochwały

Kwadrat komunikacji Von Thuna. Jak rozmawiać i rozumieć w czterech płaszczyznach komunikacji?

Poradnik menedżera. Poprowadzi uczestników do przygotowania się do rozmowy poprzez stworzenie odpowiedniej atmosfery do omówienia rzeczy do poprawy i ustaleniu planu rozwoju.

Reakcja na krytykę i pochwałę. Warsztat mający na celu wypracowanie asertywnych reakcji na słuszną i niesłuszną krytykę oraz na pochwały. Komunikat JA, model pełnej ekspresji. Case study, psychodrama, dyskusja. Praca na arkuszach, flipchart. Case study, podsumowanie. Korzyści z poznanych narzędzi.

Udzielanie feedbacku. – praca z kamerą. Uczestnicy przygotowują swoje rozmowy oceniające. Prezentacja, dyskusja.

Zakończenie szkolenia. Podsumowanie szkolenia. Wytyczenie obszarów do pracy po szkoleniu. Informacje zwrotne od uczestników oraz ankieta oceniająca szkolenie. Rozdanie certyfikatów dla uczestników.



Szkolenie skierowane do: wszystkich grup menedżerów, począwszy od menedżerów liniowych w firmach produkcyjnych po menedżerów wyższego poziomu zarządzania.





Metody szkoleniowe: mini wykład, dyskusja uczestników, ćwiczenia praktyczne, ćwiczenia w grupach, prezentacja, testy, praca z kamerą, prowadzenie scenek, case study.





Czas trwania: 16 h - 2 dni





Korzyści z udziału: Szkolenie dostarczy wiedzy (część I szkolenia – teoretyczna) na temat celów, rodzajów systemów ocen, jak i konkretnych praktycznych umiejętności (część II szkolenia - praktyczna) z zakresu:

- przygotowania siebie i podwładnego do rozmowy;

- tworzenia atmosfery zaufania i współpracy;

- ośmielania podwładnych do dzielenia się swoimi poglądami, potrzebami, obawami;

- dokonywania oceny pracy podwładnych poprzez pytania a nie narzucanie własnych poglądów;

- radzenia sobie z obiekcjami czy wręcz krytyką wobec pracodawcy; doprowadzania do tego, aby podwładny sam zaproponował rozwiązania problemów i plan poprawy na przyszłość.



Miejsce i data: 11-12 marzec w godz. 8-16.00 - KATOWICE



Cena: 900 zł/osobę +VAT



Szkolenie poprowadzi Mariusz Mażewski



*Możliwość organizacji w formie zamkniętej.



Każdy z uczestników otrzyma wyczerpujące i przydatne materiały, zawierające informacje dotyczące realizowanego szkolenia, długopis, notatnik, teczkę na dokumenty, kalendarz na 2013r., opcjonalnie: płytę CD z nagranymi własnymi wystąpieniami i/lub inne materiały. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenie - certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.



W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Tel: 602 796 228 lub 884 060 523

e-mail: biuro@starteko.pl lub szkolenia@starteko.pl





www.starteko.pl

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


UWAGA

Miejsce i data: 11-12 marzec w godz. 8-16.00 - KATOWICE



Cena: 900 zł/osobę +VAT



Miejsce: Katowice
Rozpoczęcie: 2013-03-11 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 900 (PLN) + 23% VAT = 1107 PLN

UWAGA

Miejsce i data: 11-12 marzec w godz. 8-16.00 - KATOWICE



Cena: 900 zł/osobę +VAT


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prowadzenie rozmów oceniających
Organizator: StartEko Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |