Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ARK Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalny sekretariat


Sekretariat jest jednym z najważniejszych punktów informacyjno-administracyjnych w każdej firmie. Osoba pracująca w sekretariacie pełni przede wszystkim funkcję „odciążającą” i wspierającą pracę bezpośredniego przełożonego lub zespołu.



Program

1.Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy.
2. Sylwetka sekretarki:
główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności w sekretariacie;
wygląd zewnętrzny – ubiór i makijaż;
pokaz makijażu biznesowego, porady wizażystki;
sposób zachowania, dyskrecja i dyplomacja.
3. Zarządzaniem własnym czasem i miejscem pracy:
organizacja miejsca pracy wg zasad ergonomii;
ustalanie celów;
planowanie zadań;
ustalanie priorytetów.
4. Prowadzenie rozmów przez telefon:
telefoniczna etykieta;
etapy rozmowy telefonicznej;
powitanie przez telefon;
łączenie rozmów;
udzielanie informacji;
pozyskiwanie informacji;
polityka prywatności;
radzenie sobie w trudnych sytuacjach przez telefon.
5. Organizacja spotkań biznesowych w firmie wg najlepszych praktyk biznesowych:
aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej;
powitanie i obsługa gości;
organizacja spotkań i zebrań wewnętrznych.

Otrzymane certyfikaty

certyfikat Akademii Asystentek i Sekretarek

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Agnieszka Korach – współtwórczyni „Akademii Asystentek i Sekretarek”, Dyrektor Projektów Szkoleniowych ARK Consulting. Z wykształcenia - psycholog społeczny, archiwista, pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi (autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów) i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji w takich czasopismach jak: “Personel i Zarządzanie”, “Sfera Pracy”, “Hotel Profit”, „Sekretariat”. Prowadziła szkolenia dla pracowników wielu firm i instytucji.

Wioletta Uzarowicz
Trener, ekspert w zakresie kreowania wizerunku biznesowego, absolwentka Akademii Sztuk Artystycznych, kursów zawodowych, m.in. w Akademii Estetyki "Laurel" oraz Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej. Ukończyła kurs pedagogiczny dla wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu. Współpracuje m.in. z Polską Agencją Fotografów "Forum" i Polską Agencją Prasową. Wykonuje makijaże m.in. do sesji zdjęciowych, reklam i pism kobiecych. Laureatka wielu prestiżowych konkursów.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-09-27 - Zakończenie: 2007-09-28


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-11-15 - Zakończenie: 2007-11-16

Cena: 1250 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalny sekretariat
Organizator: ARK Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |