Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna asystentka Prezesa Zarządu 03-04.01.2022


„Jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę” Donald Trump

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/szkolenie-profesjonalna-asystentka-prezesa-zarzadu/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

Cechy Profesjonalnej Asystentki
  • Kwalifikacje zawodowe i osobiste
  • Reguły protokołu dyplomatycznego
  • Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
  • Strój służbowy – dobieranie stroju do sytuacji
  • Biżuteria i akcesoria biznesowe
  • Wygląd miejsca pracy

Dbałość o wizerunek firmy

System identyfikacji wizualnej
Logo. Strona internetowa
Nazwa, slogany, hasła
Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej
  • Macierz Eisenhowera – zadania pilne, nie pilne, ważne i nieważne
  • Zasada Pareto – zarządzanie priorytetami
  • Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i miesięcznych
  • Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
  • Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
  • Zasada OATS – główna procedura zarządzania czasem
  • Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
  • Prowadzenie terminarza szefa
  • Planowanie zadań krótko i długo-terminowych

Asertywność i komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku

Efektywna komunikacja w zespole
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Komunikacja podczas spotkań służbowych
Asertywność – klucz do dobrej komunikacji ze światem
Stosowanie asertywnych komunikatów
Dlaczego wybieramy nieasertywne zachowania
Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna

Spotkania i narady służbowe i posiedzenia Zarządu
  • Zasady zwoływania posiedzeń
  • Przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.
  • Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem Power Point
  • Korzystanie z szablonów
  • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
  • Optymalizowanie obrazów
  • Protokołowanie podczas spotkań – jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?

Nowoczesne zarządzanie dokumentacją firmy. Obieg dokumentów

O czym należy pamiętać zajmując się firmową dokumentacją i jej obiegiem?
Ocena przydatności dokumentów
Segregowanie i przechowywanie dokumentów
Elektroniczne systemy do zarządzania dokumentami (DMS)
Dostęp do dokumentów z każdego miejsca, dzięki technologii „w chmurze”
Zalety elektronicznych modułów zarządzania dokumentacją

Archiwizacja dokumentów
  • Przygotowanie dokumentów do archiwizacji – w jaki sposób oznaczać sprawy i dokumenty?
  • Opisywanie materiałów archiwalnych
  • Jak prawidłowo konstruować rejestr?
  • Tryby postępowania z dokumentami papierowymi i elektronicznymi

Savoir- vivre i wizerunek osobisty w biznesie

Prawo pierwszego wrażenia
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
Prowadzenie rozmowy telefonicznej
Korespondencja listowa i e-mailowa
Zarządzanie korespondencją e-mail – własną oraz przełożonego
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady precedencji)
Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
Wręczanie kwiatów i prezentów
Organizacja: spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych
Rodzaje i formy przyjęć biznesowych Profesjonalne Zaproszenie
Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
Mowa ciała podczas spotkania biznesowego
Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Agnieszka Nowicka – Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Trener biznesu z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, budowanie zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie. Wiedza i umiejętności związane z budowaniem wizerunku biznesowego, etykiety w biznesie i dress code nabyte w trakcie praktyki zawodowej związanej z wieloletnim kontaktem z klientem korporacyjnym. Przygotowanie merytoryczne poparte uczestnictwem w wykładach z zasad protokołu dyplomatycznego z konsulem Polski w Szwecji. Absolwentka Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej, w ramach której uczestniczyła w zajęciach z zakresu stylizacji, dress code i historii mody. Obecnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu historii mody będąc wykładowcą tego przedmiotu na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni. Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym coachem stylu, który pragnie dotrzeć do tych, dla których wizerunek to istotne uzupełnienie merytorycznej wiedzy i pozycji zawodowej.

Agnieszka Nowicka jest obecnie studentem na studiach doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.


Miejsce: Grażyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2022-01-03 - Zakończenie: 2022-01-04

Cena: 1100 (PLN) + 23% VAT = 1353 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-08 12:50:14

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna asystentka Prezesa Zarządu 03-04.01.2022
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |