Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna Obsługa Klienta


Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając siędo utraty przychodów firm, straty te w Polsce w zeszłym roku osiągnęły 8,8 mld euro.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent wynika, że ponad 73 % konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy ze względu na niską jakość obsługi (Warszawa, 04.03.2010).

Szacuje się, że średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 145 € rocznie. Straty te związane są z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji.

Szkolenie z zakresu Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym kształtuje zasady oraz umiejętności z odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów niezbędne w telefonicznej obsłudze klienta. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji trenera z uczestnikami szkolenia.

Ta metoda zapewnia utożsamianie się uczestników z przekazywanymi przez trenera informacjami. Tak zbudowana wiedza utrwalana jest w szeregu ćwiczeń, gier, przypadków obsługi i symulacji przeprowadzanych podczas sesji szkoleniowych.

Taki warsztat pozwala świetnie podsumować sesję szkoleniową oraz służy jako baza do stworzenia planu rozwoju dla każdego uczestnika.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenia-otwarte/

Program

Program szkolenia

Rola jakości obsługi klienta w działalności firm
Wizerunek obsługi Firmy w oczach Klienta
  • Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
  • Czynniki satysfakcji Klienta
Metoda szkoleniowa:
  • Praca z FCH – prezentacja materiałów
  • Burza mózgów
  • Materiały benchamrkowe – rynek

Typologia klientów
  • Po czym go poznam i jak sobie z nim radzić:
    • Twardziel
    • Oprawca
    • Pieniacz
    • Słabo reagujący
    • Przyjaźnie nastawiony
    • Roszczeniowy
    • Spragniony kontaktu
Metoda szkoleniowa:
  • Praca z FCH – prezentacja materiałów
  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe
  • Filmy Youtube

Moduł II –Czas trwania 1,5 h
Komunikacja z klientem
  • Język współpracy – Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści
  • Błędy językowe, Czarne „słowa”, Niezręczne wyrażenia, Zwroty potoczne
  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb rozmówcy
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
  • Wykorzystanie otrzymanych informacji
  • Kontrola rozmowy z Klientem
  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
  • Ustalenie niezbędnych informacji
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów
Metoda szkoleniowa:
  • Praca z FCH – prezentacja materiałów
  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe

Psychologia rozmów z trudnymi klientami
  • Skąd biorą się trudni rozmówcy – kim jest trudny Klient?
  • Praca z trudnym Klientem
  • Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
  • Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie
  • Radzenie sobie z atakami rozmówcy
Metoda szkoleniowa:
  • Praca z FCH – prezentacja materiałów
  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe
  • Rozmowa – skąd biorą się trudne sytuacje z Klientem

Moduł III –Czas trwania 1,5 h
Struktura rozmowy z klientem
  • Powitanie – rola PPW
  • Zbadanie motywu telefonu
  • Określenie zastrzeżeń Klienta
  • Zebranie niezbędnych informacji
  • Zbadanie oczekiwań rozmówcy
  • Propozycja rozwiązania – Przekaz podprogowy
  • Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy
  • Podsumowanie ustaleń
  • Zamkniecie rozmowy – rola KPW
Metoda szkoleniowa:
  • Praca z FCH – prezentacja materiałów
  • Burza mózgów

Moduł IV –Czas trwania 1,5 h
Warsztaty – rozmowy
  • Warsztaty oparte o realne potrzeby uczestników szkolenia, najczęściej bazujące na case’ach wskazanych w ankiecie badającej oczekiwania przed szkoleniowej
  • Możliwość nagrania i analizy symulacji rozmów

Zdobyta wiedza

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego posługiwania się telefonem jako głównym narzędziem pracy. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają różnorodne typy osobowości oraz nabędą umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nimi. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać oczekiwania Klientów oraz w jaki sposób właściwie prezentować firmę w relacji z Klientami. Nadrzędnym cele szkolenia jest budowanie u uczestników postawy pro – klienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta.

Korzyści ze szkolenia. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:
  • Prowadzić i kontrolować rozmowy z klientami
  • Świadomie kreować wizerunek firmy
  • Budować długotrwałe relacje z rozmówcą
  • Świadomie używać narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie relacji z Klientami
  • Efektywnie przekształcać cele strategiczne na konkretne cele do osiągnięcia
  • Umiejętnie zaprezentować firmę w relacjach z Klientem

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Barbara Grzegrzółka-Szostak - Od 2004 roku zajmuje się rozwojem ludzi i ich kompetencji. Współpracowała z firmą 4lifedirect z branży ubezpieczeniowej, dbała o odpowiedni proces szkoleniowy w organizacji, koordynowała szkolenia pod nadzorem KNF oraz realizował Assesment Center i Development Center. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w spółkach Call Center Poland i Communication One Consulting, w których realizowała projekty szkoleniowe z zakresów: sprzedaży, obsługi, reklamacji, windykacji, assessment center, zarządzania zespołami sprzedażowymi i wiele innych.

Certyfikowany Trener Grupowy przez Laboratorium Psychoedukacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Almamer Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie. Prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Promocji z efektywnego wykorzystania czasu.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-02-03 - Zakończenie: 2020-02-03


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-03-20 - Zakończenie: 2020-03-20


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-05-11 - Zakończenie: 2020-05-11

Cena: 770 (PLN) + 23% VAT = 947.1 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2020-01-31 19:19:32

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna Obsługa Klienta
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |