Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ProQVC Aneta Niemczyk

Przejdź do formularza kontaktowego

Praktyczny Problem Solving - SZKOLENIE Z KOMPLEKSOWEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW WRAZ Z PRAWAMI AUTORSKIMI DO UŻYTKOWANIA MATERIAŁÓW


Praktyczny Problem Solving

PPS to szkolenie ukierunkowane na szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów. Na szkoleniu pokazujemy od podstaw proces "problem solvingowy".


Nasze szkolenia są prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się rozwiązywaniem problemów w organizacjach, prowadzą warsztaty jak i sami się cały czas doszkalają. Dzięki temu możemy zaoferować praktyczną wiedzę a nie suche informacje, które często nie odnoszą się do bieżących realiów.


Podczas naszego szkolenia pokażemy także „tricki” które ułatwią i umilą Ci pracę. Dzięki naszym wskazówkom będziesz mógł między innymi zweryfikować swój tok rozumowania a dzięki temu zdecydować, czy podążasz we właściwym kierunku.



Informacje dodatkowe

Przy zgłoszeniu większej ilości osób proponujemy atrakcyjne zniżki:

od 2 do 3 osób: -10%
od 4 osób: -20%

Do zniżki są upoważnieni wszyscy uczestnicy

Program

Wprowadzenie:

Określenie celów jakie chcemy osiągnąć podczas szkolenia.


Analizy „pre Problem Solving”:
  • Zapoznanie się z metodami/technikami wyboru „problemów” do rozwiązania. W tej części dowiesz się jak wybierać problemy najistotniejsze.
  • Matryca Eisenhowera
  • Matryca Zysk-Strata
  • 80/20

Zespół do spraw Problem Solving:

  • budowanie zespołu,
  • podział ról i odpowiedzialności – każdy ma jakieś atuty które mogą być kluczowe,
  • komunikacja oraz zasady współpracy w zespole,
  • planowanie zasobów (określenie jakie mamy ograniczenia).

Proces rozwiązywania problemów

1. Definicja problemu:

Zanim zaczniemy szukać rozwiązania, ważne jest, aby dokładnie zrozumieć naturę problemu. W tej części zapoznamy się z metodami ułatwiającymi nam określenie problemu. Dowiemy się, gdzie jest dany problem a gdzie go prawdopodobnie nie ma.

Używane metody:
  • 5W2H (lub 5W1H),
  • is / is not.
2. Analiza:

W tej części zajmiemy się analizą przyczyn problemu. Zazwyczaj problemy mają wiele źródeł oraz wpływają na wiele aspektów, dlatego ważne jest, aby zrozumieć wszystkie elementy wpływające i mające wpływ na diagnozowany problem.

Używane metody:
  • wykres Ishikawy,
  • 5 Why.
3. Generowanie pomysłów:

Skoncentrujemy się na generowaniu jak największej liczby możliwych rozwiązań. Na tym etapie jeszcze ich nie będziemy oceniać – po prostu skupimy się na tworzeniu pomysłów.

Używane metody:
  • Burza mózgów (różne warianty),
  • Mapa Myśli,
  • Odwrócone myślenie – poszukiwanie rozwiązań poprzez prowokację,
  • Metoda pytań – kto może wiedzieć?
4. Ocena i wybór rozwiązań:

Przeanalizujemy każde z proponowanych rozwiązań pod kątem ich wykonalności, skuteczności i konsekwencji. Wybierzemy kilka najbardziej obiecujących opcji, a następnie zdecydujemy, które z rozwiązań jest najbardziej odpowiednie dla danego problemu.

Używane metody:
  • 80/20,
  • Arkusz decyzyjny – ocena i wybór rozwiązania z użyciem priorytetów.
Ważne jest uwzględnienie wszystkich czynników, takich jak dostępne zasoby, koszty i potencjalne ryzyko.

5. Wdrożenie rozwiązania:

6. Ocena, podziękowania dla zespołu oraz monitorowanie i standaryzacja:


W tej części omówimy jeden z ważniejszych kroków procesu rozwiązywania problemów, jest on szczególnie ważny, gdy chcemy utrwalić efekt, jak i zapewnić sobie dobre zaplecze do następnego „Problem solvingu”

7. Dodatek:

Krótki przegląd form przedstawiania naszych analiz, czyli w jakiej formie musimy albo chcemy przedstawiać dane na przykładzie arkuszy:
  • A3,
  • 8D. 

Metody szkolenia:

Podczas naszych szkoleń korzystamy z wielu metod. Chcąc ułatwić naszym słuchaczom przyswajanie wiedzy stosujemy m.in:
  •  Dyskusję opartą o przykłady
  •  Warsztaty i ćwiczenia praktyczne
  •  Studium przypadku
  •  Prezentacje multimedialną


Zdobyta wiedza

  • Poznanie skutecznych metod radzenia sonie z problemami (zawodowymi jak i prywatnymi),
  • podniesienie skuteczności w działaniach,
  • wzrost własnej wartości.


Otrzymane certyfikaty

Każdy uczestnik otrzymuje 2 certyfikaty ukończenia szkolenia (w języku polskim oraz angielskim)

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Ustroń
Rozpoczęcie: 2023-10-19 - Zakończenie: 2023-10-20


Miejsce: Ustroń
Rozpoczęcie: 2023-12-14 - Zakończenie: 2023-12-15

Cena: 1750 (PLN) + 23% VAT = 2152.5 PLN

UWAGA

Przy zgłoszeniu większej ilości osób proponujemy atrakcyjne zniżki:



od 2 do 3 osób: -10%

od 4 osób: -20%




Do zniżki są upoważnieni wszyscy uczestnicy
Ostatnia aktualizacja oferty 2023-08-22 15:47:58

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Praktyczny Problem Solving - SZKOLENIE Z KOMPLEKSOWEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW WRAZ Z PRAWAMI AUTORSKIMI DO UŻYTKOWANIA MATERIAŁÓW
Organizator: ProQVC Aneta Niemczyk


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |