Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ATTESTOR SC

Przejdź do formularza kontaktowego

Plan Marketingowy


Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jaką rolę gra plan marketigowy w codziennej działalności firmy. Poznaj metody zdobywania danych wyjściowych oraz ich przetwarzania. Dowiedz się, jak skonstruować plan marektigowy, właściwie przedstawić go władzom i pracownikom firmy oraz jak wykorzystać jego atuty w długofalowym zarządzaniu firmą. Podczas zajęć warsztatowych będą także mieli możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w odniesieniu do swoich przedsiębiorstw.

Program

Znaczenie planowania marketingowego w przedsiębiorstwie
Bariery w planowaniu
Struktura planu marketingowego i podział zadań przy jego tworzeniu
Analiza sytuacji wyjściowej (analiza firmy - m.in. rynek obiorców, strategia firmy, analiza SWOT, matryca bostońska, cykl życia produktów; analiza branży - m.in. otoczenie firmy, analiza konkurencji, analiza popytu i podaży, analiza PEST, prognozy; audyt marketingowy; źródła pozyskiwania informacji)
Planowanie marketingu mix (plany dotyczące oferty firmy, plany dotyczące polityki cenowej, plany dotyczące kanałów dystrybucji, plany dotyczące promocji oferty)
Planowanie działań wizerunkowych
Cele marketingowe
Planowanie działań marketingowych w podziale na typy odbiorców
Budżet marketingowy i harmonogram realizacji
Współpraca z innymi działami w firmie i potencjalne źródła konfliktów
Metody prezentacji planu marketingowego wobec przełożonych i pracowników firmy
Koordynacja i kontrolowanie

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Aldona Kucner. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa (na Uniwersytecie Wrocławskim) i Komunikacji Społecznej i Public Relations (w Wyższej Szkole Bankowej). Szeroka, ponad dziesięcioletnia, praktyka w marketingu, m.in. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business. Od lipca 2007 współpracuje jako doradca ds. marketingu z firmami z Dolnośląskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

Więcej informacji na www.wctt.pl/szkolenia


Miejsce: Wrocław, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii i Attestor
Rozpoczęcie: 2008-09-25 - Zakończenie: 2008-09-26

Cena: 550 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Plan Marketingowy
Organizator: ATTESTOR SC


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |