Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: OKTI

Przejdź do formularza kontaktowego

Oceny pracownicze, a wspieranie rozwoju.


Pracownicy chcą wiedzieć, jak dobrze wykonują swoją pracę. Często są bardziej zaangażowani w zadania, kiedy zrozumieją, czego oczekuje się od nich, jak mają osiągnąć stawiane przed nimi cele, i jak ich praca wpływa na sukces firmy. Jasne oczekiwania i standardy działania, poprawiają morale. Zatem znalezienie czasu na przegląd wyników biznesowych i jakości pracy pracowników, może pomóc poprawić sposób, w jaki prowadzisz swoją działalność, pomaga w rozwoju osoby, pozwala zbudować silny i skuteczny zespół. Na naszym warsztacie, zdobędziesz wiedzę i umiejętności, do podjęcia skutecznych rozmów z podwładnymi. Ulepszysz metody zarządzania efektami swoich pracowników i wykorzystywania ich potencjału. Podczas warsztatu wykorzystujemy między innymi grę SYMBOLE.

Program

ROLA PROCESU OCENY PRACOWNIKA W ORGANIZACJI



Różne funkcje i konteksty oceny pracowników – ocena selekcyjna, ocena okresowa, ocena potencjału; ich wzajemna relacja i cele.

Ocenianie pracowników, jako podstawowe źródło informacji:

O poziomie spełniania wzajemnych oczekiwań w układzie pracownicy – organizacja

Umożliwiające zarządzanie rozwojem pracownika i w konsekwencji zarządzanie efektywnością

Czego od procesu oceny oczekują pracownicy?



OCENIANIE – JAK OBIEKTYWNIE PRZEKAZAĆ INFORMACJĘ ZWROTNĄ?



Błędy w procesie oceniania i jak ich unikać? Błędy w sztuce oceniania (brak obiektywizmu, błąd „ etykietowania”, błąd atrybucji przyczynowych, błąd Pigmaliona, błąd pierwszego wrażenia, transfer stereotypu etycznego, konformizm oceniającego, efekt halo, błąd atrybucji, branie pod uwagę wyłącznie ostatnich wyników pracy).

Jak za pomocą narzędzi oceny maksymalizować obiektywność oceniania, jako procesu psychologicznego?

Dlaczego nieformalne ocenianie może być zagrożeniem dla kierownika i zespołu?

Informacja zwrotna. W jaki sposób konstruować wypowiedź oceniającą? Co powinna zawierać? W jaki sposób prawidłowo przekazać, co powinien poprawić oceniany pracownik?

Sposoby udzielania pochwał. Udzielanie konstruktywnej krytyki.



ROZMOWY OCENIAJĄCE, JAKO NARZĘDZIE MOTYWACJI:



Co to jest ocena pracownicza (performance appraisal)? Rola i znaczenie oceny pracowniczej dla pracownika, przełożonego, firmy. Kto powinien zostać poddany ocenie i kto powinien dokonywać oceny? Częstotliwość i metody dokonywania oceny osiągnięć pracowniczych. Cele rozmowy z pracownikiem i praktyczne korzyści i efekty rozmowy oceniającej

Planowanie i przygotowanie do rozmowy oceniającej na podstawie obserwacji i wniosków z oceny. Narzędzia wspomagające proces oceny: kwestionariusz oceny; instrukcje dla oceniających i ocenianych, aby lepiej przygotować się do procesu ocen; informacje na temat terminów przeprowadzania ocen; procedury wykorzystania wniosków z oceny.

Kryteria oceny pracowniczej – zasady poprawnego definiowania celów biznesowych i dotyczących rozwoju kompetencji (wyniki pracy, zachowania, cechy).

Struktura rozmowy i jej kontrola – etapy prowadzenia rozmowy oceniającej. Dobór sposobu prowadzenia rozmowy w zależności od doświadczenia i nastawienia pracownika. Zasady prowadzenia rozmów z ocenianym pracownikiem, czyli kilka praktycznych wskazówek dla oceniającego: przebieg rozmowy, jej rytm i dynamika, wyrażanie szacunku i uznania, formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych.

Zdobyta wiedza

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:



Efektywnego prowadzenia rozmów oceniających.

Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.

Właściwego wykorzystania samooceny w procesie oceniania.

Definiowania i oceny celów biznesowych i rozwoju kompetencji podwładnych.

Planowania i rozwijania członków swojego zespołu, odkrywania ich potencjału.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Julita Pietraszko - Konsultant Biznesu, Trener, Ekspert w obszarze zarządzania, sprzedaży i rozwoju HR.


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-04-13 - Zakończenie: 2015-04-15


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-05-11 - Zakończenie: 2015-05-12


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-06-08 - Zakończenie: 2015-06-09

Cena: 990 (PLN) + 0% VAT = 990 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2015-03-26 12:42:55

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Oceny pracownicze, a wspieranie rozwoju.
Organizator: OKTI


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |