Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające


CELE SZKOLENIA:
  • Osiągniecie spójnego podejścia w prowadzeniu rozmów oceniających przez menedżerów
  • Doskonalenie umiejętności oceniania kompetencji
  • Praktyczny trening prowadzenia rozmów oceniających
  • Ćwiczenie umiejętności asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach związanych z oceną.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/ocena-okresowa-pracownikow-szkolenie/


Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY

Program

Korzyści z Systemu Okresowych Ocen Pracowników i powiązania z innymi systemami HR

Po co nam SOOP
Korzyści dla organizacji
Korzyści dla ocenianego
Korzyści dla oceniającego
Powiązania SOOP pomiędzy systemami HR

Filozofia SOOP – co podlega ocenie

Co podlega ocenie? – kompetencje i wynikające z ich opisów zachowania
Co to jest Kompetencja? (Wiedza, Umiejętności, Postawa)
Uwspólnienie rozumienia pojęcia kompetencja – poziom zachowań na przykładzie 4 wybranych nazw kompetencji
Obserwowalne fakty podstawą oceny -„Dzień pracy Jacka”
Kalibracja wskaźników oceny

Zasady i techniki komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej

Podstawowe zasady komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane podczas rozmowy oceniającej:

- Technika UF
-Technika FUKO
- Model Informacji zwrotnej „Z” i „Kanapka”
- Technika Czteropolowego Feedbacku

Struktura rozmowy oceniającej

Film. Film podzielony jest na etapy. Po każdym etapie następuje omówienie czego dany etap dotyczył, elementy składowe etapu, co menedżer zrobił dobrze, a co wymaga poprawy. Uczestnicy uczą się rozpoznawać zastosowane przez menedżera technik, które poznali w module poprzednim.

Na podstawie filmu zostaje wyprowadzony model struktury rozmowy oceniającej:

- Rozpoczęcie
- Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
- Ocena kompetencji
- Cele na kolejny okres
- Plan rozwoju
- Podsumowanie

Prowadzenie rozmowy Oceniającej

Na podstawie przygotowanych case`ów oraz przygotowanego rozpoczęcia rozmowy oceniającej – uczestnicy w 4 grupach 3 osobowych przygotowują się do przeprowadzenia etapu „Rozpoczęcie rozmowy oceniającej”, wg następujących elementów składowych:

- Rozpoczęcie
- Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
- Ocena kompetencji
- Cele na kolejny okres
- Plan rozwoju
- Podsuoowanie

Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej. Asertywność – jako narzędzie wykorzystywane podczas prowadzenia rozmów oceniających

Wyrażanie własnych opinii
Zamiana komunikaty „Ty” na komunikat „Ja”
Asertywna obrona własnego stanowiska

Podsumowanie szkolenia

Ankiety/dyplomy 

Otrzymane certyfikaty

Dyplom uczestnictwa

Materiały ukończenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-06 13:04:39

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |