Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
	Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji firmy za pośrednictwem Internetu. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się czym jest wizerunek, poznają narzędzia kreowania wizerunku w sieci oraz możliwości współpracy z portalami społecznościowymi i blogerami. Na zajęciach omówione zostaną również zasady prowadzenia biura prasowego online oraz marketingu szeptanego online.
	
	 
Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na:
http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/warsztaty_uzupelniajace/program_nowoczesnych_technik_pr/
certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności
   Wyższa kadra kierownicza 
   Średnia kadra kierownicza 
   Niższa kadra kierownicza 
   Specjalista 
   Pracownik 
    Certyfikat ukończenia  
    Materiały dydaktyczne  
    Wyżywienie / serwis kawowy  
   Nocleg
   Dyplom ukończenia
   Zaświadczenie ukończenia
   Konsultacje poszkoleniowe
   Lunch
   Serwis kawowy
   ĆwiczeniaWłaścicielka agencji 121PR, specjalista w zakresie marketingu społecznościowego, WOMM online i ePR
Dziennikarz newsroomu Antyradio, specjalistka w zakresie niestandardowych kampanii online, projektantka kampanii buzzmarketingowych, wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz trener w zakresie wykorzystywania nowoczesnych technologii w kampaniach komunikacyjnych organizacji. Absolwentka filologii polskiej oraz amerykanistyki na UW, a także studium komunikowania biznesowego i PR na SGH
Formularz zgłoszeniowy:
https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i wysłaniu go drogą elektroniczną, proszę czekać na informację zwrotną od FIRMY 2000
 
 formularz zgłoszeniowy: https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php
									
Katalog szkoleń