Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »Właściwie prowadzone działania Media Relations są źródłem wielu korzyści dla organizacji. Zainteresowanie mediów naszą instytucją obniża koszty reklamy, zapewnia obecność na łamach mediów, umożliwia prowadzenie ciągłego dialogu z otoczeniem. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się jak zainteresować media, w jaki sposób pisać notatki prasowe, jak przeprowadzić skuteczną konferencję prasową, jak badań skuteczność podejmowanych działań. Omówione zostaną najczęściej popełniane błędy w relacjach z mediami. Uczestnicy przejdą praktyczny kurs organizacji konferencji prasowych, wraz z nagraniem symulacji i analizą podjętych działań.
Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na stronie:
http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/warsztaty_uzupelniajace/program_media_relations/
Szkolenie składa się z zajęć teoretyczno – praktycznych. Podczas warsztatu prowadzone są ćwiczenia z pracy z kamerą. Przeprowadzona symulacja konferencji prasowej jest nagrywana a następnie poddana gruntownej analizie.
certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności
   Wyższa kadra kierownicza 
   Średnia kadra kierownicza 
   Niższa kadra kierownicza 
   Specjalista 
   Pracownik 
    Certyfikat ukończenia  
    Materiały dydaktyczne  
    Wyżywienie / serwis kawowy  
   Nocleg
   Dyplom ukończenia
   Zaświadczenie ukończenia
   Konsultacje poszkoleniowe
   Lunch
   Serwis kawowy
   ĆwiczeniaDziennikarz, redaktor, wydawca, wykładowca i trener
Dziennikarz, reporter, redaktor w redakcji Publicystyki TVP 1, Publicystyki Kulturalnej i Rozrywki, Publicystyki i Edukacji - TVP Kultura. Reporter, producent programu informacyjnego TVP 2 - „Panorama". Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie, Wyższej Szkole Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi. Autor ponad 150 artykułów prasowych oraz telewizyjnych materiałów informacyjnych i publicystycznych. Realizator filmów edukacyjnych (IBM, TetraPak, Era, Schering). Konsultant do spraw mediów. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Telewizyjnej TVP oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderatora.
	
	Formularz zgłoszeniowy:
	
	https://www.firma2000.pl/formularz/formularz.php
 
 
									
Katalog szkoleń