Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ATTESTOR SC

Przejdź do formularza kontaktowego

Marketing usług w innowacyjnych działaniach pozyskiwania klienta


Jak uzyskać konkurencyjność i przewagę rynkową MSP z wykorzystaniem marketingu usług i systemu informacji marketingowej Jakość i dystrybucja innowacyjnych usług, jako kluczowy czynnik wspomagający innowacyjne działania, rozwój, przedsiębiorczość i budowę wizerunku firm sektora usług na rynku globalnym

Program

istota i cele marketingu w sektorze firm świadczących usługi
firma, rynek, konkurencja i komunikacja z odbiorcą,
technika aktywnego słuchania oczekiwań rynku i odbiorcy,
marketingowy system informacji w kontakcie z klientem i rynkiem,
metody pozyskiwania klienta i budowania wzajemnego zaufania,
jakość i dystrybucja rynku usług w strategiach i celach marketingowych,
kreowanie wizerunku firmy z wykorzystaniem narzędzi marketingu mix,
audyt innowacyjnych i przedsiębiorczych działań na rynku w odniesieniu do klienta, konkurencji i zysków firmy,
etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
podsumowanie, dyskusja

Więcej na www.wctt.pl/szkolenia

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Dr inż. Jerzy Rzęchowski, pracownik Politechniki Wrocławskiej, ukończył studia z zakresu elektroniki, zarządzania i marketingu, a także dr nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, absolwent Międzynarodowej Szkoły Menedżerskiej, absolwent szkoleń w zakresie prowadzenia działań proinnowacyjnych, transferu technologii oraz audytu technologicznego, praktyk gospodarczy wielu zamówień, umów, kontraktów, zakupów i rozliczeń finansowych z przedsiębiorstwami krajowymi i zagranicznymi; konsultant/specjalista w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych, wspiera doradztwem/konsultacjami przedsiębiorców MŚP, pracowników naukowo-badawczych Uczelni w obszarze B+R, komercjalizacji prac badawczych, sprzedaży usług badawczych, transferu technologii i wiedzy oraz współpracy z Gospodarką i przedsiębiorstwami. Specjalista, konsultant, doradca i szkoleniowiec w obszarze marketingu, zarządzania: firmą, produktem, ceną, projektami, sprzedażą, informacją rynkową, strategiami rynkowymi, gospodarką wiedzą i kapitałem ludzkim, środków trwałych i WNiP. Doradca i szkoleniowiec w zakresie zarządzania firmą i działań proinnowacyjnych procesów adaptacyjnych w firmie, jak również w realizacji działań w sprzedaży i zakupów, handlu i obrotu zagranicznego, spraw celnych, negocjacji w biznesie, rozliczeń finansowych i prawnych aspektów ekonomiczno-handlowych w umowach, innowacyjnych przedsięwzięciach. Uczestnik wielu konferencji, seminariów, spotkań z przedsiębiorcami, samorządami.


Miejsce: Wrocław, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii i Attestor
Rozpoczęcie: 2008-11-03 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 550 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing usług w innowacyjnych działaniach pozyskiwania klienta
Organizator: ATTESTOR SC


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |