Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ATTESTOR SC

Przejdź do formularza kontaktowego

Marketing internetowy


W czasie warsztatów uczestnicy poznają stan rozwoju Internetu w Polsce. Dowiedzą się, jak za pośrednictwem sieci budować wizerunek swojego przedsiębiorstwa oraz w jaki sposób uczynić z Internetu najważniejsze narzędzie komunikacji i współpracy ze swoim odbiorcą

Program

Rozwój Internetu w Polsce
Profesjonalna strona internetowa (konstrukcja strony, grafika strony, elementy podnoszące atrakcyjność strony, język przekazu)
Budowanie wizerunku firmy za pośrednictwem Internetu (dostępne formy reklamy internetowej, działania wobec użytkowników kont mailowych, reklama za pośrednictwem wyszukiwarek, reklama zawoalowana, współpraca z mediami, budowanie autorytetu w sieci, linki partnerskie i inne formy wykorzystania referencji)
Zaplanowanie i przeprowadzenie efektywnej kampanii e-mailingowej (struktura bazy danych, źródła pozyskiwania danych, plan kampanii, konstrukcja listu, pozyskiwanie reakcji zwrotnej, obwarowania prawne)
Rozwijanie bezpośrednich relacji z klientem biznesowym za pośrednictwem Internetu (konstrukcja katalogu produktów, zapytania ofertowe, autoresponder, zasady tworzenia newslettera elektronicznego, specjalna strefa klienta)
Wykorzystanie Internetu do działań marketingu wewnętrznego (Internet jako kanał komunikacji i wsparcie zarządzania, Internet jako narzędzie integrujące zespół)

Więcej informacji na www.wctt.pl/szkolenia

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Aldona Kucner. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa (na Uniwersytecie Wrocławskim) i Komunikacji Społecznej i Public Relations (w Wyższej Szkole Bankowej). Szeroka, ponad dziesięcioletnia, praktyka w marketingu, m.in. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business. Od lipca 2007 współpracuje jako doradca ds. marketingu z firmami z Dolnośląskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.


Miejsce: Wrocław, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii i Attestor
Rozpoczęcie: 2008-11-03 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 550 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing internetowy
Organizator: ATTESTOR SC


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |