Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Marketing Konwergencyjny


sytuacji dużej niepewności i ciągłej zmiany na rynku olbrzymiego znaczenia nabiera elastyczność i umiejętność błyskawicznego dostosowania działań marketingowych do aktualnej sytuacji oraz podjęcia takich kroków, aby działania te były jak najbardziej efektywne.

Marketing konwergencyjny (od łacińskiego słowa "convergentio" - zbieżność) stanowi koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem i rynkiem opierającą się na zbieżności zastosowań nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem. Jest to nowy na rynku, autorski program szkoleniowy, wykorzystujący olbrzymie, praktyczne doświadczenie zawodowe prowadzącego.

Program

marketing zintegrowany, nadaje instrumentom działania rynkowego oraz technikom zarządzania wewnątrz przedsiębiorstwa bardziej zwięzły i skoncentrowany wyraz; dąży do podniesienia skuteczności opierając się na technice POSE,
maxi marketing, zasadzający się na maksymalizacji efektów klasycznych koncepcji marketingowych; skoncentrowanych na ośmiu podstawowych krokach rynkowej strategii, przyjmuje za swoją podstawę dynamiczne zmiany kulturowe, społeczne, finansowe i ekonomiczne następujące w środowisku gospodarczym pod wpływem naporu nowej ekonomii poprzez elektronizację (e-business, e-commerce, e-pistolografia, etc.)
benchmarking, skoncentrowaniu na znalezieniu i analizie przedsiębiorstw lub organizacji wzorców stanowiących wyznacznik rozwoju przedsiębiorstwa; wzorcowy model może być rzeczywisty albo stanowić kompilację rozwiązań stosowanych przez kilka inne firm; służy jako element walki o zajęcie pozycji lidera na całym rynku lub w jego niszy,
canvassing, to technika nawiązywania kontaktów, ich utrzymywania i pielęgnacji jest prekursorem marketingu relacji z klientami (konsumentami), czyli techniki znanej w skrótowej formie jako CRM (Client Relationship Management),
clienting, ogłasza upadek reklamy i klasycznych technik komunikacji rynkowej proponując nowe ujęcie oparte na powrocie do źródeł i daleko idącej personalizacji kontaktów i relacji z klientami, zachęca do wykorzystania dostępnych, nowoczesnych instrumentów kształtujących relacje z klientami w inny niż dotychczas sposób niemniej propozycja jest ewolucyjną, a nie rewolucyjna, ma zatem większe szanse powodzenia poprzez szybszą, mentalną akceptację przez pracowników przedsiębiorstw.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Adam Drab - doktor nauk ekonomicznych, trener i wykładowca, ma dwudziestoletni staż jako nauczyciel akademicki i szkoleniowiec, posiada kwalifikacje Brytyjskiego Instytutu Zarządzania, był wykładowcą Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Strathclyde University w Glasgow. Dr Adam Drab ukończył również podyplomowe studia pedagogiki i psychologii na Uniwersytecie Śląskim. Doktoryzował się z marketingu: psychologia ekonomiczna i behawioryzm rynkowy. Jest autorem monografii Marketing wystawienniczy, czyli jak odnieść sukces na targach, Rzeczpospolita Business Press, Warszawa 1995 oraz współautorem poradnika Reklama w praktyce, Wiedza i Praktyka, Warszawa 2000. Aktualnie jest adiunktem Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii Jana Długosza w Częstochowie.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing Konwergencyjny
Organizator: Toptrade Krzysztof Fiech


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |