Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PRoto.pl

Przejdź do formularza kontaktowego

Ludzie w centrum uwagi, czyli o praktycznych aspektach employer branding



Jak zbudować silną markę pracodawcy, aby obecni i potencjalni pracownicy dostrzegli atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery właśnie w Twojej firmie? Zbuduj markę pracodawcy wykorzystując najnowsze trendy i siłę nowych mediów. Nie popełniaj więcej grzechów komunikacji rekrutacyjnej. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak efektywnie inspirować współpracę między działami PR a HR w zakresie budowania wizerunku pracodawcy.



Szkolenie ma charakter praktyczny.



W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:





  • Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding





  • Jak zdefiniować skuteczne EVP





  • Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji





  • Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia





  • O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze





  • Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej





  • Jak „wychować” ambasadorów własnej marki





Do kogo adresowane jest szkolenie:





  • HR menadżerowie





  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych





  • Pracownicy działów komunikacji PR i HR





Czas trwania:



8 godzin szkoleniowych





Poziom kursu
:



Średnio zaawansowany





Wymagany zakres wiedzy:



Ogólna wiedza na temat komunikacji





Metody prowadzenia zajęć:



Szkolenia praktyczne są najbardziej efektywną formą przyswajania wiedzy. Pracując na konkretnych przykładach, kursanci o wiele szybciej przyswajają i zapamiętują wiedzę.



Na szkoleniu poznają Państwo wiele praktycznych wskazówek i case'ów, prezentowanych przez agencję EURO RSCG Sensors, która jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień branżowych.



Organizatorzy:



Euro RSCG Sensors to renomowana firma doradztwa komunikacyjnego i public relations, zajmująca czołową pozycję wśród polskich agencji PR. Dostarcza klientom innowacyjne rozwiązania biznesowe w obszarach brand public relations, komunikacji korporacyjnej i finansowej, relacji inwestorskich, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej i employer branding, a także social media relations. Należy do międzynarodowej sieci Euro RSCG Worldwide PR oraz Związku Firm Public Relations.



PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.


Program


„Ludzie w centrum uwagi czyli o praktycznych aspektach employer branding” to kompleksowe szkolenie z zakresu budowania silnej marki pracodawcy.





Część 1: Pozyskać, utrzymać, przywiązać – czyli o co chodzi w employer branding.




  • Pracownik, konsument, klient, lider opinii czyli dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji


  • Talent czyli kto? Właściwy dobór grupy docelowej podstawą skutecznej strategii employer branding


  • Pokaż się od właściwej strony czyli o definiowaniu EVP


  • Jak oni to robią? Analiza wybranych przykładów firm z czołówek rankingów najlepszych pracodawców



Część 2: Pierwsze wrażenie robi się tylko raz czyli o komunikacji rekrutacyjnej.




  • Nie tylko ogłoszenie ma znaczenie czyli jak się zmienia komunikacja rekrutacyjna


  • Daj się pokochać czyli na czym budować przekaz w komunikacji rekrutacyjnej


  • Siła własnego medium czyli jak zbudować skuteczny serwis kariera


  • Główne grzechy komunikacji rekrutacyjnej czyli czego unikać


  • Jak oni to robią? Analiza przykładów ciekawych kampanii rekrutacyjnych



Część 3: Komunikacja wewnętrzna i CSR czyli jak wychowywać sobie ambasadorów własnej marki.




  • Od monologu przez wewnętrzny marketing do dialogu czyli jak się zmienia komunikacja wewnętrzna


  • Pracownik ambasadorem Twojej marki: co to oznacza w praktyce?


  • Pracować dla idei czyli CSR jako ważny element motywacji pracowników


  • Case studies



Część 4: Wykorzystaj siłę społeczności czyli employer branding i social media.




  • Szanse i zagrożenia dla marki pracodawcy w mediach społecznościowych


  • Wewnątrz czy na zewnątrz: jaka społeczność skuteczniej wspiera markę pracodawcy


  • Rekrutacja przez aplikację czyli jak skutecznie wykorzystać Facebooka do pozyskiwania talentów


  • Nie tylko Facebook czyli o czym jeszcze warto pamiętać aby budować wizerunek pracodawcy w Internecie



Zdobyta wiedza


W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:





  • Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding





  • Jak zdefiniować skuteczne EVP





  • Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji





  • Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia





  • O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze





  • Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej





  • Jak „wychować” ambasadorów własnej marki





Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Magdalena Majek, Associate Director



Ekspert z blisko dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej. W Euro RSCG Sensors kieruje działem prowadzącym projekty z zakresu zarządzania reputacją, CSR oraz employer branding. Autorka licznych strategii i programów komunikacyjnych dla firm z sektora finansowego, transportowego, energetycznego i FMCG. Prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. we współpracy z Institute for International Research oraz Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową, a także dla Klientów Agencji.  Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.



 



Maciej Makuszewski, Senior Account Manager



5 lat doświadczenia w Public Relations i mediach. W Euro RSCG Sensors prowadzi projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej. Doradza też klientom agencji przy projektach internetowych, związanych głównie z mediami społecznościowymi. Często bierze udział w konferencjach i warsztatach na temat wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji firm. Prowadził prelekcje na temat social media podczas: PR Forum 2009, konferencji "Mikrobloging w instytucjach finansowych" (spotkanie organizowane przez fundację InternetPR), czy barcampu "Taka konferencja rze muwie WOMM". Absolwent katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.




Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2010-10-15 - Zakończenie: 2010-10-15

CENA standardowa:
900 PLN + 23% VAT = 1107 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
700 PLN + 23% VAT = 861 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Ludzie w centrum uwagi, czyli o praktycznych aspektach employer branding
Organizator: PRoto.pl


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |