Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HRtec Sp z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Komunikować lepiej- Trening budowania relacji z klientem



Poznaj procesy komunikacji ze swoimi partnerami biznesowymiNa szkolenie zapraszamy osoby z województwa Małopolskiego:

• zatrudnione na podstawie na umowę o pracę

• u przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność na terenie woj. małopolskiego

• związane z działaniami sprzedażowymi, bądź

• osoby samozatrudnione

Rejestracja na stronie http://www.ebiznes.ocd.pl/szkolenia/otwarte/hrtec

Program


• Podstawowe mechanizmy skutecznej komunikacji interpersonalnej

Aspekt treściowy oraz relacyjny w komunikowaniu się

Prezentacja ”techniki lejka komunikacyjnego”

Bariery, ograniczenia oraz błędy w komunikacji werbalnej 

• Moje preferencje komunikacyjne

Rodzaje oraz techniki zadawania pytań - jak lepiej komunikować

Parafraza, klaryfikacja – do czego służą i jak je efektywnie wykorzystać

• Komunikacja jako czynnik jakości i trwałości relacji

Strategie najczęściej przyjmowane w komunikacji

7 zasad dobrej komunikacji

Rozpoznanie indywidualnych stylów komunikowania się

Analiza predyspozycji osobistych 

• Komunikacja pozawerbalna w biznesie

Odbiór przekazu – sygnały komunikacyjne w mowie ciała

Dystraktory w komunikacji pozawerbalnej

Technika dopasowania

• Mechanizmy psychologiczne w komunikacji

Zasady proksemiki w komunikacji biznesowej

Skuteczne metody komunikacji


Zdobyta wiedza


Uczestnicy szkoleń 

• zdobywają odpowiednią wiedzę do budowania pozytywnych relacji z klientem

• udoskonalają swoje umiejętności w wywieraniu wpływu na swoich partnerów biznesowych 

• optymalizują swoje działania wobec klientów czyniąc ten proces bardziej skutecznym

• mają okazję wymiany doświadczeń i wiedzy nie tylko z trenerem ale również 

z pozostałymi uczestnikami szkolenia


Otrzymane certyfikaty


Certyfikat ukończenia szkolenia



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Monika Jastrzębska



Specjalizacjakomunikacja, autoprezentacjaDoświadczenieJej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.


UWAGA


Hotel Atrium

31-149 Kraków, ul. Krzywa 7





Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2011-06-17 - Zakończenie: 2011-06-17


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2011-06-20 - Zakończenie: 2011-06-20

Cena: 91 (PLN)

UWAGA


 



Cena szkolenia:



Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla:

Pracowników mikro firm – 91,28 zł;

Pracowników małych firm – 91,28 zł;

Pracowników średnich firm – 136,93zł;

Pracowników dużych firm – 182,57 zł


Ostatnia aktualizacja oferty 2011-05-23 11:19:40

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Komunikować lepiej- Trening budowania relacji z klientem
Organizator: HRtec Sp z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: Ewidencja Czasu Pracy | System ATS | Intranet dla pracowników | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | Ewidencja umów firmowych | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | Obieg faktury kosztowych | boardroom.io