Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PRoto.pl

Przejdź do formularza kontaktowego

Kobiece kody komunikacji



Kobiety w Polsce są coraz lepiej wykształcone, zajmują eksponowane stanowiska, mają coraz więcej pieniędzy na własnych kontach i coraz więcej decyzyjności. Są wymagającymi i świadomymi konsumentami i chętnie przyznają się, że mają wpływ na większość decyzji zakupowych. Rynek budzi się zaskoczony... Bo nie wszystkie wspaniałe idee stworzone z myślą o kobietach sprawdzają się i przynoszą zyski! PR-owcy dziwią się,  bo czasami mówiąc do kobiet, mówią do nikogo…



Może do kobiet trzeba komunikować inaczej?... Tylko jak?



Zdając sobie sprawę, że w ogóle istnieją, a potem - jak działają kody komunikacyjne kobiet, można efektywniej definiować grupy docelowe, opracowywać kluczowe przekazy i realizować strategie z zakresu komunikacji – na większą i na mniejszą skalę. Trenerzy podzielą się z uczestnikami szkolenia wiedzą właśnie z tego zakresu, zaproszą do dyskusji i do pracy w grupach nad przekazem „skierowanym do kobiet”.



 



W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:





  • Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji





  • Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)





  • Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach




  •  



  • Jak wypromować produkt skierowany do kobiet





 



Do kogo adresowane są warsztaty:





  • Osoby zarządzające marketingiem, R&D i komunikacją w firmach i instytucjach





  • Osoby odpowiadające za kształtowanie pozycji rynkowej firmy





  • Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm





  • Brand managerów





  • Sympatyków komunikacji





 



Czas trwania:



8 godzin szkoleniowych



 



Poziom kursu:



Średnio zaawansowany



 



Wymagany zakres wiedzy:



Ogólna wiedza na temat komunikacji



 



Metody prowadzenia zajęć:



Praktyczne szkolenia z warsztatami są najbardziej efektywna formą przyswajania wiedzy. Pracując na konkretnych przykładach kursanci o wiele szybciej przyswajają i zapamiętują wiedzę.



 



Na szkoleniu poznacie Państwo wiele praktycznych wskazówek i case'ów, prezentowanych przez Garden of Words, pierwszą w Polsce agencję komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet.



 



Organizatorzy:



 



PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.



Garden of Words to pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej i działaniach PR-owych skierowanych do kobiet. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu z zakresu marketingu profilowanego płciowo, umiemy ten potencjał wykorzystać. Zajmujemy się przygotowaniem strategii komunikacyjnych oraz całościową realizacją projektów skierowanych do kobiet. Prowadzimy też szkolenia przygotowujące do profesjonalnego i skutecznego komunikowania się z klientkami. Unikalna wiedza ekspercka oraz doświadczenie naszych ekspertów gwarantują powodzenie nawet najbardziej nietypowych i nowatorskich działań adresowanych do kobiet.


Program


„Kobiece kody komunikacji - po co i jak?” to kompleksowe szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji skierowanej do kobiet.



Część I. Kobiety jako najsilniejsza grupa konsumentów i decydentów – potencjał female economy.



● kobiety w kontekście zachowań konsumenckich



● pieniądze w spódnicy – ile i na co wydają kobiety



● wyniki najnowszych badań marketingowych



● charakterystyka rynku kobiecego



● płeć psychologiczna/kulturowa versus płeć biologiczna i jak się to ma do komunikacji



● a co na to PR?



Część II. Kobiece kody komunikacji – jak dotrzeć do współczesnych kobiet.



● jak i o czym myślą kobiety



● co przyciąga kobiecą uwagę



● jak kobiety zbierają, przetwarzają informacje i jak odbierają komunikaty



● zrozumieć kobiece potrzeby i zachowania konsumenckie



● budowanie skutecznego i wiarygodnego komunikatu



● dostosowanie komunikacji, produktów i metod dystrybucji do kobiecych potrzeb



Część III. Część warsztatowa: „męski” produkt dla kobiet vs. „kobiecy” produkt dla mężczyzn.



● cele i strategia komunikacji (grupy docelowe, key messages etc.)



● kanały i narzędzia komunikacji



● podsumowanie warsztatów



Część IV. Podsumowanie.



Zdobyta wiedza


W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:





  • Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji





  • Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)





  • Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach





  • Jak wypromować produkt skierowany do kobiet





Otrzymane certyfikaty

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Katarzyna Pawlikowska-Poleszak



Parter założyciel pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet - Garden Of Words. Doświadczony ekspert w tworzeniu kompleksowych strategii działań komunikacyjnych dla różnych branż, w budowaniu relacji z mediami i kompleksowym zarządzaniu komunikacją.



Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wiedzę z zakresu marketingu i komunikacji zdobywała m.in. we Francji, Holandii i USA. Opracowywała i nadzorowała projekty dla branży kosmetycznej, motoryzacyjnej i farmaceutycznej oraz sektora mody i suplementów diety. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania działaniami marketingowymi. Laureatka najważniejszego wyróżnienia Nu Skin Enterprises za PR na świecie oraz finalistka I edycji Konkursu Bizneswoman Roku, organizowanego przez Radio PIN.



 



Monika Bębnowska



Jest ekspertem w dziedzinie PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej, zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych, zarządzania zmianą i kontaktów z mediami. Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski, była stypendystką Księstwa Liechtenstein oraz Fundacji Konrada Adenauera. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym 8 lat w branży PR. Na początku kariery zawodowej związana była z mediami i pracowała w wydawnictwie Printernet, wydającym miesięczniki „Print & Publishing” i „Packaging Polska”.



W agencji Garden of Words odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji dla firm z branży FMCG, finansowej, urody i medialnej. Tworzy i wspólnie z zespołem realizuje strategie CSR dla międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się także w tematach społecznych – przygotowuje i realizuje strategie dla kampanii edukacyjnych i informacyjnych, adresowanych do różnych grup społecznych. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację medialną dla kampanii „Brałeś” Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Prowadzi szkolenia z zakresu media relations, budżetowania projektów PR, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej oraz sesje strategiczne dla klientów w obliczu czekających ich zmian.




Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2010-10-26 - Zakończenie: 2010-10-26

CENA standardowa:
900 PLN + 23% VAT = 1107 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
700 PLN + 23% VAT = 861 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Kobiece kody komunikacji
Organizator: PRoto.pl


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |