Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i doświadczeń menadżerom, które umożliwią skuteczne i sprawne zarządzanie ludźmi w sytuacjach kryzysowych; Szkolenie rozwija również kompetencje menadżerskie uczestników.
Program
DYNAMIKA SYTUACJI KRYZYSOWEJ
PSYCHOLOGIA KRYZYSU * Potrzeby pracowników w sytuacji kryzysu; * Mechanizmy obronne człowieka w kryzysie; * Nasze wewnętrzne przekonania związane z sytuacją kryzysu i ich wpływ na efektywność zespołu; * Zaufanie i kryzys .
ZARZĄDZANIE W SYTUACJI KRYZYSU * Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie kryzysu; * Przekazywanie informacji w sytuacjach trudnych; * Jak prowadzić rozmowy z pracownikami w sytuacjach kryzysu; * Poszukiwanie rozwiązań w sytuacji kryzysu; * Generowanie proaktywnej postawy w sytuacjach kryzysu; * Wartości i zarządzanie w kryzysie; * Jak realizować cele w sytuacji kryzysu? * Praca z obawami ludzi, praca z przekonaniami ludzi w sytuacji kryzysu.
RADZENIE SOBIE Z WŁASNYM STRESEM W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH * Radzenie sobie z własnymi emocjami i emocjami ludzi w sytuacjach kryzysowych
Katalog szkoleń