Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Studio Kreatywnej Współpracy

Przejdź do formularza kontaktowego

Jak zaistnieć na rynku i zapewnić firmie wzrost - praktyczne aspekty zarządzanie i marketing w małym przedsiębiorstwie.



Szkolenia nastawione wyłącznie na niezbędną właścicielom mikrofirm wiedzę i umiejętności.



Jak zaistnieć na rynku i zapewnić firmie wzrost - praktyczne aspekty marketingu i zarządzania w małym przedsiębiorstwie.



Część I: Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.

 


Część II: Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.



Zapraszamy mikroprzedsiębiorców:

- którzy mają wrażenie, że ich firmy przestały się rozwijać, ale nie wiedzą dlaczego i jak można to zmienić,

- którzy chcą zwiększyć zyski z działalności i szukają skutecznych rozwiązań,

- którzy niedawno założyli firmy i chcą zdobyć wiedzę potrzebną do prawidłowego nimi zarządzania,

a także osoby które dopiero planują dołączyć do grona mikroprzedsiębiorców.



Koszt udziału w jednej części szkolenia wynosi 190 zł.

 


 

 



W celu otrzymania szczegółowego programu i informacji organizacyjnych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (12 359 62 20).

 







WAŻNE!

Szkolimy małe grupy – maksymalnie 5 osób, aby zapewnić czas na omówienie problemów firm wszystkich Uczestników.



Nastawiamy się na rozwiązywanie prawdziwych problemów, a nie zbędne teoretyzowanie.



Bo prawdziwym celem jest to, żeby sytuacja Twojej firmy zmieniła się na lepsze :).

Program


Część I. Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.

 


W tej części odpowiemy na pytania:

 


  • Jaki pomysł na biznes jest dobry?

  • Jak mikroprzedsiębiorca może przeprowadzić analizę rynku, ofert konkurencji, potencjalnego popytu?

  • Czym Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji?

  • Jak i po co sporządzić budżet przedsięwzięcia?

  • Czy mała firma potrzebuje misji, wizji, celów? Jak je sformułować?

  • Czym się kierować przy wyborze nazwy? Jak opracować logo i inne elementy systemu identyfikacji wizualnej?

  • Czy biuro jest Ci potrzebne? Jako wizytówka, czy dodatek?

  • Jak zbudować ofertę produktów / usług?

  • Jak skalkulować ceny i stworzyć politykę rabatową?

  • Co powinno się znaleźć na stronie internetowej Twojej firmy? Czy wygląd i konstrukcja strony zależy od rynku, branży, grupy docelowej?

  • Jakich materiałów sprzedażowych potrzebuje Twoja firma?

  • Czy istnieją skuteczne metody promocji będące w finansowym zasięgu małej firmy? Jakie?

  • W odniesieniu do reklamy w Internecie omówimy:




    • Jak tanio reklamować się w Internecie?

    • Jak pozycjonować się samemu, ewentualnie jak wybrać firmę pozycjonerską?

    • Jak prowadzić samemu kampanie AdWords lub wybrać agencję, która zrobi to efektywnie?

    • Jak mierzyć odwiedzalność strony na podstawie Google Analytics?

  • Które z narzędzi promocji są odpowiednie dla Twojej firmy?

  • Jak mierzyć skuteczność promocji?

  • Jakie metody zdobywania klientów możesz stosować?

 


 

 


Część II. Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.

 


W tej części odpowiemy na pytania:

 


  • Jak sprawić, by klienci zostali?

  • Jakie są najważniejsze – kluczowe dla wizerunku firmy - zasady funkcjonowania biura / punktu sprzedaży?

  • Czy to możliwe, żeby dobrze obsłużona reklamacja przysporzyła firmie wiernego klienta?

  • Jak ustalić standardy obsługi reklamacji w firmie?

  • Jak badać opinię klientów na temat Twojej firmy, poziomu obsługi, produktów itp.?

  • Jak wykorzystywać wyniki badań opinii klientów?

  • Jakie są przyczyny kryzysu motywacji u mikroprzedsiębiorców?

  • Jak walczyć z brakiem motywacji?

  • Co robić, gdy sam nie umiesz znaleźć rozwiązania? Czy są sprawdzone metody kreowania nowych koncepcji? Jakie?

  • Co stanowi o przewadze małych przedsiębiorstw nad dużymi? Jak to wykorzystać?

  • W jaki sposób trafnie określić kierunek rozwoju przedsiębiorstwa?

  • Jak ocenić, że przyszedł czas na zatrudnienie pracownika?

Zdobyta wiedza


Umiejętność takiego zarządzania małą firmą, aby zapewnić jej stały wzrost.


Otrzymane certyfikaty

Certyfikat udziału w szkoleniu.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Katarzyna Zalass: Pracuję jako doradca MŚP w zakresie rozwoju firm. Ukończyłam Zarządzanie Biznesem w Wyższej Szkole Zarządzania w Krakowie. Mam 6-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach marketingu dużych przedsiębiorstw, a od 4 lat prowadzę własną firmę, dzięki czemu poznałam różne aspekty zarządzania i szereg problemów, z którymi zmagają się mikroprzedsiębiorcy.

 


Pamiętam, że pracując na etacie, gdzie odpowiedzialność była rozmyta w sposób charakterystyczny dla większych firm, myślałam, iż prowadzenie biznesu jest łatwe. Teraz wiem, że nie jest. Wiem też, jaka jest specyfika funkcjonowania mikroprzedsiębiorstw i jak radzić sobie z typowymi dla "mikrusów" wyzwaniami.

 


Lubię dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Prowadzę szkolenia i piszę artykuły do portalu skierowanego do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Staram się przekonywać ludzi, że współistnienie na jednym rynku z korporacjami jest możliwe i że bycie przedsiębiorcą przynosi ogromną satysfakcję (choć nie jest najprostsza droga). Jestem skoncentrowana na działaniu. Doceniam teorię, ale w czasie szkoleń skupiam się na jej praktycznym wykorzystaniu.

 


Biuro coworkingowe, którego jestem współwłaścicielką jest owocem moich pasji – daje możliwość rozwijania innowacyjnego przedsięwzięcia, codziennego kontaktu z właścicielami małych firm i wykonawcami wolnych zawodów, dzielenia się doświadczeniami i bieżącego poznawania najistotniejszych dla nich zagadnień biznesowych.


UWAGA


Więcej terminów znajdziesz na http://www.StudioSzkolen.pl.





Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie: 2010-08-18 - Zakończenie: 2010-08-18


Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie: 2010-08-19 - Zakończenie: 2010-08-19


Miejsce: Kraków, J. Lea 10a/7
Rozpoczęcie: 2010-09-11 - Zakończenie: 2010-09-11

CENA standardowa:
290 PLN + 0% VAT = 290 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
190 PLN + 0% VAT = 190 PLN

UWAGA


Promocyjna cena szkolenia wynosi 190 złotych za każdą część i obowiązuje do końca sierpnia 2010. Standardowa cena szkolenia wynosi 290 złotych.


Ostatnia aktualizacja oferty 2010-08-09 18:09:46

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Jak zaistnieć na rynku i zapewnić firmie wzrost - praktyczne aspekty zarządzanie i marketing w małym przedsiębiorstwie.
Organizator: Studio Kreatywnej Współpracy


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |