Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Sokrates Akademia Treningu i Rozwoju

Przejdź do formularza kontaktowego

Inteligencja Emocjonalna


Cele szkolenia:

- Lepiej rozumieć naturę, czynniki i źródła inteligencji emocjonalnej,
- Trafniej oceniać efektywność własnych nawyków radzenia sobie z silnymi emocjami, w różnych istotnych lub trudnych sytuacjach zawodowych,
- Skuteczniej kontrolować emocje, które do tej pory „robiły co chciały”, powodując zazwyczaj poczucie straty lub bezsilności w relacjach zawodowych,
- Lepiej rozumieć swoje zachowania, łatwiej je zmieniać, skuteczniej z nich korzystać lub/i akceptować te z nich, które mimo ich „słabości” postanowią zostawić bez zmiany,
- Praktycznie wiedzieć jak nawiązywać i podtrzymywać dobre relacje z ludźmi, oraz jak reagować na emocje współpracowników dzięki lepszemu rozumieniu mechanizmów kierujących emocjami i zachowaniami ludzi.
- Częściej i skuteczniej dbać o swoje zadowolenie, zdrowy dystans, relaks, spokój, pewność siebie.

Program

1.Rozpoczęcie szkolenia:
Prezentacja trenerów i uczestników, przedstawienie celów oraz zasad współpracy, zebranie oczekiwań i nastawień, działania integrujące i budujące zaufanie uczestników.
2.Natura inteligencji emocjonalnej: historia o tym - „kiedy mądry jest głupi”; czym jest i skąd się wzięła inteligencja emocjonalna; czy w jakim stopniu jesteśmy racjonalni – dyskusja o złudzeniach racjonalności, bilans zysków i strat z nawyków reagowania emocjonalnego.
3.Umiejętności emocjonalne: dyskusja i przykłady umiejętności IE - Samoświadomość, Samokontrola, Empatia, Automotywacja, Intuicja, porozumiewanie się inteligentne emocjonalnie – budujące trwałe i / lub dobre relacje z innymi.
4.Samokontrola emocjonalna: czy i jak możemy wpływać na własny nastrój; sposoby kontrolowania „nieefektywnych” odruchów emocjonalnych, oraz sposoby na trudne emocje, tak aby służyły nam dobrze w kontaktach zawodowych; jak lepiej rozumieć siebie i swoje emocje; sposoby osiągania dobrostanu psychicznego, pozostawania w stanie spokoju, pewności siebie, koncentracji.
5. Inteligencja emocjonalna w kontaktach z innymi: jak rozumieć i być dobrze rozumianym – jak wyjaśniać nieporozumienia, dyskutować wzajemne oczekiwania oraz prowadzić rozmowy o konflikcie - ćwiczenie umiejętności empatii, głębokiego porozumienia, otwartej informacji zwrotnej, aktywnego słuchania, pozytywnej asertywności.
6. Samoświadomość: jak nasz temperament wpływa na nasze zachowanie; skąd i co możemy dowiedzieć się o sobie – i jak możemy z tych informacji skorzystać, aby poprawić relacje w pracy; jak „dowieść” i spożytkować własne atuty; jak rozpoznać gry - manipulacje emocjonalna jakie toczymy z innymi; jak to, co myślimy, wpływa na nasz nastój i nasze działanie.
7.Trening zasobów emocjonalnych : jak dbać o swoje ciało, myśli i uczucia, tak aby zachować - entuzjazm, przyjemność z tego co robimy, ciekawość, wytrwałość, cierpliwość oraz siłę do działania i radzenia sobie z kryzysami; jak dbać o własne myśli i nastawienia, aby zachować gotowość do kontaktu z trudnymi dla nas osobami.
8.Plan dalszego rozwoju EQ: Indywidualny Plan Rozwijania inteligencji emocjonalnej tworzony przez każdego uczestnika – inspiracje do ciągłego doskonalenia i zarządzania sobą w obszarze inteligencji emocjonalnej.
9.Zakończenie szkolenia : podsumowanie osiągnięć - z warsztatów - każdego uczestnika, wnioski do pracy własnej uczestników ; podsumowanie i uroczyste zakończenie szkolenia.

Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Anna Kaczmarczyk-Pocica

Doświadczony psycholog i trener. Zrealizowała ponad 200 projektów szkoleniowych. Od 1994r. współwłaściciel Pracowni Doradztwa i Reklamy, obecnie “Sokrates” Akademia Treningu i Rozwoju, gdzie prowadzi treningi i warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, prezentacji i wystąpień publicznych, mediacji i konfliktów oraz organizacji i technik sprzedaży dla osób i zespołów pracy. Posiada Certyfikat Praktyka NLP- wydany przez Polski Instytut Neuro-Lingwistycznego Programowania (1997r).

Jerzy Pocica

Doświadczony psycholog, trener, coach. Ma za sobą ponad 4500 godzin pracy treningowej. Od 1994 r. prowadzi – szkolenia , treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, przedstawicieli handlowych , doradców , zespołów pracy, menedżerów administracji samorządowej, agentów ubezpieczeniowych.
Rekomendacje i certyfikaty:
Rekomendacja Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego – 1996 r.
Certyfikat Praktyka NLP – wydany przez Polski Instytut Neuro-Lingwistycznego Programowania – 1997 r.
Międzynarodowy Certyfikat w zakresie Treningu, Uczenia się i Rozwoju Thames Valley University, London – 1999 r. Międzynarodowy certyfikat w zakresie Mentoringu i Doradztwa Thames Valley University, London.


Miejsce: Kraków - Hotel Tomaszowice
Rozpoczęcie: 2008-10-14 - Zakończenie: 2008-10-15

Cena: 1250 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Inteligencja Emocjonalna
Organizator: Sokrates Akademia Treningu i Rozwoju


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |