Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Effective Negotiatons in English - negocjacje w j.angielskim


EFFECTIVE NEGOTIATIONS IN ENGLISH - NEGOCJACJE W JĘZYKU ANGIELSKIM



  • 2 dniowe szkolenie warsztatowe w całości prowadzone w języku angielskim




Szkolenie Effective Negotiations in English, całkowicie prowadzone w języku angielskim, pozwala nabyć i rozwinąć umiejętności komunikacyjne w zakresie prowadzenia negocjacji w języku angielskim poprzez połączenie i wykorzystanie praktycznych metod szkoleniowych. Szkolenie ma charakter warsztatowy i obejmuje zagadnienia z zakresu negocjacji, słownictwo, zwroty oraz typowe sytuacje mające miejsce w trakcie prowadzenia negocjacji. Szkolenie zaprojektowane jest w ten sposób, by rozwijać umiejętności niezbędne do prowadzenia efektywnych negocjacji w języku angielskim.



PROFIL UCZESTNIKÓW



Szkolenie Effective Negotiations in English przeznaczone jest dla osób, których praca wymaga negocjacji w języku angielskim.



CEL SZKOLENIA

Szkolenie Effective Negotiations in English ma na celu rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w środowisku biznesowym z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa charakterystycznego podczas prowadzonych negocjacji.


  • Rozwój umiejętności efektywnej komunikacji w zakresie prowadzenia negocjacji w języku angielskim


  • Rozszerzenie zakresu słownictwa specjalistycznego w zakresie prowadzenia negocjacji w języku angielskim


  • Poznanie typowych zwrotów charakterystycznych podczas prowadzenia negocjacji


  • Rozwój i doskonalenie umiejętności przygotowywania celów i strategii do negocjacji w języku angielskim


  • Rozwój umiejętności efektywnego słuchania


  • Rozwój umiejętności zadawania pytań, inicjowania i reagowania na propozycje, targowania się, dokonywania ustępstw w negocjacjach, akceptowania i potwierdzania propozycji oraz osiągania porozumienia w języku angielskim


  • Poznanie rodzajów negocjacji


  • Poznanie sposobów zarządzania konfliktem w języku angielskim


  • Rozwój umiejętności językowych takich jak: umiejętność rozumienia tekstu czytanego i mówionego, umiejętność słuchania i mówienia

Program

PROGRAM SZKOLENIA EFFECTIVE NEGOTIATION IN ENGLISH



Preparation for a negotiation– agreeing objectives, strategy and roles.—(Przygotowanie do negocjacji-ustalenie celów, strategii i ról.)

Opening the negotiation - (Otwarcie negocjacji)

Making and responding to proposals- (Inicjowanie i reagowanie na propozycje)

Active listening, effective questioning—(Aktywne słuchanie, efektywne zadawanie pytań)

Bargaining (Targowanie, pertraktowanie)

Making concessions, accepting and confirming (Dokonywanie ustępstw w negocjacjach, akceptowanie i potwierdzanie)

Managing conflict (Zarządzanie konfliktem)

Reaching agreement - (Osiąganie porozumienia)

Ending the negotiation- (Zakończenie negocjacji)



SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA



1. Preparation

• Making an opening statement

2. Establishing rapport

• Welcoming visitors

• Small talk

• Introducing yourself and colleagues

3. Starting the negotiation

• Stating the purpose and setting the agenda

• Explaining your interests

• Stating your interests

• Prioritizing your interests

• Checking and clarifying

• Making sure of the facts

4. Proposals

• Making suggestions

• Responding: counter-proposals

• Proposing and responding to a proposal

• Signals: making concessions

• Signals: making your intention clear

5. Bargaining

• Linking offers to conditions

• Hypothetical questions

• Making and obtaining concessions

• Breakdown

6. Reaching settlement

• Checking that everything is in agreement

• Making sure that all points have been covered

• Understanding what has been agreed

• Arranging future action

• Ending the negotiation

7. Questions and answers

• Closed questions

• Avoiding questions that are too direct

• Probing questions

• Showing a positive approach to the negotiation

• Answers

• Reacting to a negative or aggressive question

• Giving a vague answer

• Questions and answers

8. Signaling your behavior

9. Avoiding irritating comments

10. Diplomatic language

• Positive language

• Blunt language versus diplomatic language

• Asking for clarification

• Avoiding making accusations

• Showing interest in what the other party thinks

• Talking about feelings

11. Handling problems

• Avoiding conflict: dealing with lack of trust

• Avoiding conflict: dealing with misunderstanding

• Avoiding conflict: dealing with different objectives

• Avoiding conflict: dealing with competition

• Dealing with breakdown



METODY SZKOLENIOWE



Szkolenie Effective Negotiations in English ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.


  • Szkolenie prowadzone w języku angielskim


  • Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną


  • Case studies (analiza przypadków)


  • Gry negocjacyjne


  • Analiza przykładowych negocjacji


  • Symulacje


  • Dyskusje moderowane


  • Praca indywidualna


  • Praca w parach


  • Praca w grupach


  • Praca z kamerą


  • Nagrania audio


  • Nagrania video


  • Testy


  • Quizy  


Otrzymane certyfikaty

2 certyfikaty: w j.polskim i j.angielskim

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Izabela Cichosz Jestem trenerem i coachem. Moją pasją jest wiedza, szukanie nowych rozwiązań i możliwości, a potem przekazywanie wiedzy dalej lub wykorzystywanie jej w projektach, które prowadzę. Lubię praktyczne rozwiązania i na takie stawiam w swojej pracy. Jedną z moich pasji jest szeroko rozumiana komunikacja biznesowa w języku angielskim. WHAT CAN I DO FOR YOU? Wspieram klientów korporacyjnych oraz indywidualnych w osiąganiu wysokich kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim. Prowadzę praktyczne warsztaty oraz sesje coachingowe pomagając firmom oraz osobom indywidualnym zwiększać efektywność komunikacyjną w języku angielskim w sytuacjach biznesowych. Tworzę i rozwijam interaktywny magazyn do nauki Business English – The Upper Hand: http://businessenglishmagazine.com/. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych w języku angielskim: • Business Communications Skills • Business Presentations in English • Negotiations in English • Corporate/Business Meetings in English • Business Correspondence Workshops( Business writing) • How to write professional emails that do the job • Call centre training in English MY EDUCATION BACKGROUND & QUALIFICATIONS Ukończyłam studia magisterskie na amerykańskim uniwersytecie Clark University na kierunku Master of Science in Professional Communication, specjalizacja: Business/Corporate Communications orazstudia magisterskie z filologii angielskiej. Jestem akredytowanymegzaminatorem Educational Testing Service https://www.ets.org/, posiadam uprawnienia do prowadzenia egzaminów z Business English: TOEIC L&R, TOEIC Bridge. Jestem certyfikowanym trenerem TOEFL® iBT rekomendowanym przez ETS (Educational Testing Service) http://www.pl.toefl.eu/. Należę do organizacji The American Communication Association http://www.americancomm.org/. Pracowałam w USA i w międzynarodowej korporacji. Brałam udział w następujących szkoleniach: • Effective Business Writing na Duke University https://duke.edu/ • Cykl szkoleń Oxford University Press: Teaching Business English to Pre-Work Students, Approaches to Teaching Academic Writing, Introduction to Business English, Widen Your Career Paths with English for Professionals, Group Dynamics in the language Classroom, Approaches to Teaching Academic Vocabulary, Ten tips for ESP teachers • Cykl szkoleń Cambridge English Language Assessment: Words at Work: teaching speaking skills for the workplace • Soft Skills Trainer • Projekt AHEAD– Doskonalenie umiejętności zawodowych dyrektorów szkół oraz promowanie innowacyjności w instytucjach edukacyjnych przy wykorzystaniu platformy e-learningowej • LA.PE.CO– Laboratorium Kompetencji Społecznych—podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i trenerów oraz kursach: Stanford University • Characteristics of Successful Entrepreneurs The Open University: * Communication, management and your own context * Languages at Work * Business organisations and their environments: CultureEntrepreneurial behaviour * How teams work * The importance of interpersonal skills * Motivation and factors affecting motivation * Continuity and learning * Essay and report writing skills * Facilitating group discussions Coaching in Today’s Organizations—Best Practices and Common Mistakes - Patricia Overland CREDENTIALS Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak: X Trade Brokers Dom Maklerski; Bank Pekao; Wojsko Polskie; Schindler Polska; Henkel; ForBiznes Audyt-Libsz Kępka Zielińska– biegli rewidenci; M R Investments Sp. Z o.o; Kamoka Auto Parts; Dinx Misztela Spółka Jawna, Bank Nordea, Sports Club Sp.z o.o, Santander Consumer Bank: Geoban S.A.; Znany lekarz sp. z o.o; KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.; Asseco Poland S.A. , Predica Sp. z o.o., Międzynarodowe Centrum Podyplomowe Społecznej Akademii Nauk i wiele innych.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2016-07-06 15:43:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Effective Negotiatons in English - negocjacje w j.angielskim
Organizator: Communication Corner


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |