Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Szkoleniowe FRR

Przejdź do formularza kontaktowego

EMISJA GŁOSU W TELEMARKETINGU I OBSŁUDZE KLIENTA


Szkolenie ma charakter treningu umiejętności, podczas którego słuchacze nauczą się operowania głosem. Podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia z zakresu emisji głosu. Szkolenie uczy, jak profesjonalnie i efektywnie prowadzić rozmowę przez telefon ze szczególnym uwzględnieniem zasad prawidłowej emisji głosu.

Program

1. Znaczenie prawidłowej emisji i higieny głosu dla sprawnej i bezpiecznej pracy w zawodowym posługiwaniu się głosem.

2. Kształcenie techniki prawidłowego oddychania.

3. Nauka prawidłowej fonacji-praca nad postawieniem głosu.

4. Nauka prawidłowej artykulacji-ćwiczenia dykcji.

5. Elementarne ćwiczenia prawidłowej emisji głosu w mowie.

6. Techniki niewerbalne oszczędzające głos i wzmacniające przekaz słowa mówionego w komunikacji werbalnej (również przez telefon).

7. Strategie zdobywania zaufania i pozyskiwania sympatii słuchaczy za pomocą brzmienia głosu (szczególnie przez telefon). 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- jak i w jakiej postawie oddychać, aby nasz oddech był prawidłowy,

- mówienie w średnicy głosu czyli na najbardziej wygodnej i ekonomicznej dla głosu wysokości,

- dźwięczność, nośność i barwa głosu,

- brzmienie głosu przez telefon,

- swobodna artykulacja i precyzyjna dykcja,

- tempo mówienia czyli nasze indywidualne predyspozycja,

- umiejętność dopasowania tempa mówienia do rozmówcy,

- umiejętność regulowania oddechu podczas mówienia,

- znaczenia akcentów i pauz w tworzeniu wizerunku dobrego mówcy, czyli jak mówić by nas zapamiętano,

- umiejętność mówienia tak, by brzmieć pewnie i przekonująco.

Otrzymane certyfikaty

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:

Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjaliści - praktycy


Miejsce: Katowice, ul. Moniuszki 4/8, Centrum Szkoleniowe FRR
Rozpoczęcie: 2012-04-27 - Zakończenie: 2012-04-27

Cena: 769 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

Aktualny termin i promocje:



http://www.frr.pl/szkolenie/katowice/173/rachunkowosc-firm-produkcyjnych
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-03-12 10:36:17

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: EMISJA GŁOSU W TELEMARKETINGU I OBSŁUDZE KLIENTA
Organizator: Centrum Szkoleniowe FRR


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |