Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Up-To-Date

Przejdź do formularza kontaktowego

E-media relations – kontakty z mediami w dobie Internetu



Relacje z mediami to jeden z najważniejszych aspektów w budowaniu wizerunku. W dobie rozwoju sieci powszechnie obowiązujące standardy komunikacji ulegają jednak licznym zmianom. Konwergencja dzisiejszych mediów oraz pojawienie się wielu nowych kanałów w postaci choćby blogów, mikroblogów, serwisów dziennikarstwa obywatelskiego, czy tzw. social media zupełnie zmieniła oblicze dotychczas znanych massmediów.

 


Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się jak poruszać się w świecie internetowego media relations oraz jak wykorzystać nowe szanse na zwiększenie efektywności swoich działań. Przekazana wiedza będzie obfitowała w praktyczne przykłady, dzięki którym obecni w sali uczestnicy będą mogli bezpośrednio dowiedzieć się jak korzystać z poszczególnych narzędzi.

 


Prowadzący szkolenie mieli okazje pracować lub pracują dla takich marek jak: HBO, Allegro, Kolporter, Centra, GG Pro, Lasy Państwowe.

Program


Program

 


1. Wprowadzenie

 


  • Internet AD 2010 a zmiany w mediach

  • media tradycyjne wchodzą do sieci

  • porównanie i konwergencja mediów.

 


2. Strona WWW - pierwszy krok do własnego medium

 


  • dlaczego internauci gubią się na stronie firmy?

  • dobre wzorce stron firmowych.

 


3. Przygotowanie treści na potrzeby Internetu

 


  • podstawowe zasady redagowania treści do Internetu



    • jak napisać dobry tekst do internetu

    • formatowanie tekstu podstawą jego widoczności

    • czym są kotwice medialne i jak je tworzyć?

  • wykorzystanie wyszukiwarek w działaniach PR


    • zasady SEO PR, czyli ja tworzyć tekst pod wyszukiwarki;

    • wykorzystanie kampanii PPC do wsparcia własnych informacji prasowych.

 


4. WARSZTAT 1: wyszukiwanie słów kluczowych pod kątem SEO PR

 


5. E–media relations – nowe zasady w relacjach z mediami

 


  • przygotowanie treści informacji prasowej

  • materiały dodatkowe






    • jakie powinny być załączniki i w jakim formacie?

    • wykorzystanie serwisów web20 do publikacji materiałów dodatkowych.

    • klipy video i podcasty jako wsparcie działań media relations.

    • dystrybucja informacji prasowej

    • systemy news-wire

    • kanały wire-services

 


5. E–media relations – nowe narzędzia w ręku PR’owca

 


  • konferencje prasowe online

  • serwisy dziennikarstwa obywatelskiego

  • biuro prasowe online

  • Social Media Press Release.

 




6. WARSZTAT 2: Przygotowanie i dystrybucja informacji prasowej w biurze wire-service

 


7. WARSZTAT 3: Przygotowanie i przeprowadzenie prostej transmisji online

 


6. WE THE MEDIA – social media w relacjach z mediami

 


  • Facebook

  • mikroblogi i blogi

 


7. Monitoring mediów online

 


  • jak monitorować treść on-line - omówienie płatnych systemów monitoringu

  • RSSy - szansa na Twój darmowy monitoring.

Zdobyta wiedza


Na szkoleniu rozwiniemy m.in. następujące zagadnienia:

 


  • Jak przygotować informację prasową, by zainteresowała ona media internetowe?

  • Jak stworzyć tekst dobrze wypozycjonowany w wyszukiwarkach internetowych?

  • Jak wykorzystywać serwisy Web 2.0 do zamieszczania dodatkowych materiałów informacyjnych?

  • Jak stworzyć wirtualne biuro prasowe?

  • Jak przeprowadzić konferencję prasową on-line?

 


Poza tym przedstawimy zalety systemów do dystrybucji informacji prasowych

 


(wire-service) oraz omówimy najciekawsze przypadki działań z zakresu internetowego

 


media relations.


Otrzymane certyfikaty




Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący



Trener - Dominik Wartecki



Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w takich firmach jak Exide Technologies S.A, FRESH, czy Janmedia Interactive, gdzie odpowiadał za stworzenie działu e-PR. Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów "Rewolucja w Komunikacji", a także autor wielu szkoleń z zakresu internetowego PR. Obecnie jest współwłaścicielem agencji PR - dotPR oraz wykładowcą na Politechnice Gdańskiej i WSE im. J. Tischnera w Krakowie.


UWAGA


Szkolenie odbędzie się w godzinach 09.30-17.00 w Hotelu Sheraton, przy ul. Bukowskiej 3/9.





Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2010-06-16 - Zakończenie: 2010-06-16

Cena: 690 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA


690 zł (zamówienie do 21 maja 2010)

790 zł (zamówienie po 21 maja 2010)


Ostatnia aktualizacja oferty 2010-05-25 10:47:46

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: E-media relations – kontakty z mediami w dobie Internetu
Organizator: Up-To-Date


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |