Samouczek e-learningowy przeznaczony głównie dla osób, które chciałyby jedynie ugruntować swoją wiedzę z zakresu projektowania szkoleń e-learningowych. Udostępniamy pełną wersję samouczka, jednak pozbawiona jest ona wsparcia ze strony e-mentora. Kursant pracuje więc samodzielnie.
Zawartość merytoryczna
Szkolenie prowadzi nas przez wszystkie fazy projektowania kursu e-learningowego. Uczestnik kursu pracuje przez cały czas nad wybranym projektem, rozwijając go stopniowo w oparciu o informacje z kolejnych warsztatów. Efektywna nauka wspomagana jest poprzez odpowiednie interakcje, zadania oraz przykłady i historie z życia wzięte. Kurs zbudowany jest z 16 modułów, każdy moduł to osobne zagadnienie. Uczestnicy m.in. poznają budowę, narzędzia i zastosowanie kursów e-learningowych, uczą się formułować cele dydaktyczne kursu, dobierać i odpowiednio opracowywać materiał merytoryczny. W ramach przygotowania do napisania scenariusza poznają wszystkie najważniejsze elementy kursu i uczą się je opisywać w formatce scenariusza (rozkład elementów na ekranie kursu, grafika, interakcje, dźwięki, budowa i utrzymanie zaangażowania emocjonalnego, itp.).
W kursie zwracamy uwagę na dbałość o spójność scenariusza, zgodność z zasadami uczenia dorosłych, odpowiednie prezentowanie treści i materiału graficznego. Kurs zawiera wiele życiowych przykładów i historii, które przydarzyły się zespołowi w trakcie pracy zawodowej. Użytkownik otrzyma również wsparcie w postaci wskazówek dotyczących dalszego rozwoju i budowania ścieżki kariery jako dydaktyk e-learningu.
Dostęp do samouczka
Dydaktyk e-learningu (16 warsztatów po ok. 30 min). Kurs dostępny stale w trakcie trwania szkolenia. Nielimitowana ilość wejść.
Średni czas pracy własnej:
8 godzin – zapoznawanie się z treścią samouczka
16 godzin – realizacja zadań we wzorach dokumentów pobranych z samouczka.
Zdobyta wiedza
Po zrealizowaniu tego kursu uczestnik będzie:
- znał zasady przygotowania scenariusza szkolenia e-learningowego w formie animowanego samouczka - znał najważniejsze zasady tworzenia efektywnych szkoleń w nowoczesnej formule - potrafił ocenić gotowe szkolenie e-learningowe (istotne dla pracowników działów szkoleń i managerów uczestniczących w wyborze dostawców e-learningu) - potrafił korzystać z platformy e-learningowej jako osoba ucząca się
Katalog szkoleń