Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Institute for International Research

Przejdź do formularza kontaktowego

Delegowanie zadań pracownikom - Komunikacja, wyznaczanie celów, motywowanie


Najważniejsze zagadnienia warsztatów:
• Zasady organizacji pracy w procesie delegowania zadań
• Wykorzystanie doświadczenia i zdolności pracowników
• Identyfikacja indywidualnego stylu delegowania
• Jak wykorzystać delegowanie pracy do podniesienia efektywności zarówno menedżerów, jak i pracowników
• Jak stworzyć efektywnej komunikacji i odpowiednią atmosferę w trakcie delegowania zadań
• Jak dopasowywać zadania do kompetencji pracownika
• Jak postępować w przypadku, gdy Państwa pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań
• Jak zabezpieczyć się przed błędami i zagrożeniami ze strony pracowników, którym powierza się wykonanie pracy

Program

Delegowanie zadań
• Co to jest delegowanie zadań
• Zasady organizacji pracy w procesie delegowania zadań
• Znaczenie delegowania
• Strefa delegowania zadań

Znaczenie delegowania
• Umiejętności i zasoby menedżera
• Wykorzystanie doświadczenia i zdolności pracowników
• Podwyższanie poziomu kompetencji podwładnych
• Poczucie odpowiedzialności i świadomość jakości działań
• Realizacja zadań podczas nieobecności menedżera
• Nowe pomysły i rozwiązania
• Zaangażowanie pracowników
• Podejmowanie decyzji na właściwych poziomach

Menedżer – delegujący
• Identyfikacja indywidualnego stylu delegowania
• Czy łatwiej wykonać dane zadania samemu
• Obawy przed delegowaniem zadań
-obawy o utratę swojej pozycji
-wrażenie bycia nie zastąpionym
• Delegowanie jako element modelu zarządzania sytuacyjnego
• Jak wykorzystać delegowanie pracy do podniesienia efektywności zarówno menedżerów, jak i pracowników

Zasady skutecznego delegowania
• Odpowiednie komunikowanie się z podwładnymi
• Niechciane obowiązki menedżera
• Oczekiwania wobec pracowników
• Uzasadnienie powierzonego projektu lub zadania
• Etapy realizacji projektu i monitoring postępów wykonania zadania
• Uprawnienia pracowników – decyzyjność

Jak porozumiewać się z pracownikami
• Otwarte komunikowania pracownikom co do oczekiwań i stawianych zadań
• Jasność i klarowność co do zadania, które mają wykonać
• Czytelność przekazu i wymagań jako skuteczny środek zapobiegania konfliktom i nieporozumieniom
• Jak stworzyć efektywnej komunikacji i odpowiednią atmosferę w trakcie delegowania zadań
• Udzielanie informacji zwrotnej podwładnemu odnośnie realizacji zadań
• Konstruowanie planów naprawczych
• Przekazywanie trudnych decyzji

Uzgadnianie celów
• Jak sprawić by pracownicy w pełni identyfikowali się z celami przedsiębiorstwa
• Drogi przekazywania informacji i klarowność Państwa poleceń
• Włączanie pracowników w proces planowania działań
• Zasady formułowania i uzgadniania celów
• Rozmowa z pracownikiem na temat celów - schemat rozmowy delegującej

Jak dopasowywać zadania do kompetencji pracownika
• Delegowane zadania powinny być adekwatne do wiedzy, umiejętności i możliwości podwładnych
• Identyfikacja stopnia dojrzałości pracowników i typów zachowań menedżera
• Realność i konkretność delegowanych zadań
• Rodzaje zadań:
-ponad możliwości pracownika
-zbyt łatwe dla pracownika
-na górnej granicy możliwości pracownika
• Zapewnienie pracownikom szkoleń - umożliwiające dobre wykonywanie powierzonych zadań

Jak wzbudzić samodzielność u podwładnych
• Swoboda w podejmowaniu decyzji, w jaki sposób zadania mają być wykonywane
• Ile zadań delegować - delegowanie projektów do wykonania vs. pojedynczych części
• Jak dopasować zadania do pracownika
• możliwości, przeszłe wyniki w pracy poszczególnych pracowników
• Zasada aby delegować zadania tym osobom, które będą w stanie je wykonać.
• Delegowanie zadań słabszym pracownikom.
• Wpływ delegowania na rozwój i wzrost motywacji pracowników
• Uprawnienia pracowników i ich decyzyjność w projekcie
• Świadomość celów ogólnych i roli, jaką odgrywa jednostkowe działanie pracownika w skali całego przedsięwzięcia

Analiza błędów w delegowaniu zadań
• Monitorowanie wykonywania zadań
• Jak postępować w przypadku, gdy Państwa pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań
• Jak zabezpieczyć się przed błędami i zagrożeniami ze strony pracowników, którym powierza się wykonanie pracy

Zdobyta wiedza

Cel warsztatów
Warsztaty pozwolą Państwu na wnikliwe spojrzenie na delegowanie jako funkcję zarządzania, zrozumieć jego istotę i udoskonalić techniki komunikacyjne pomocne w powierzaniu pracownikom nowych zadań.
W czasie zajęć przeanalizują Państwo swoją rolę w procesie delegowania i możliwości jakie stwarza to narzędzie. Poznają Państwo zasady skutecznego delegowania, sprawdzone sposoby prowadzenia rozmowy delegującej i techniki sprawnego komunikowania się z podwładnymi.
Dowiedzą się Państwo jak dopasowywać zadania adekwatnie do wiedzy, umiejętności i możliwości podwładnych oraz wzbudzać samodzielność i odpowiedzialność u podwładnych.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

PROWADZĄCY:

Bogna Kostyk – doświadczony konsultant i trener. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej i Uniwersytetu Warszawskiego (Psychologia Zmiany), absolwentka szkoły Trenerów Biznesu przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym, Master Praktyk Art of NLP – certyfikat Polskiego Instytutu NLP, ukończyła kurs „Train The Trainer” w Centrum Szkoleniowym w Holandii oraz wiele kursów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Współpracuje z firmami szkoleniowymi w zakresie konsultingu i doradztwa HR oraz treningów z obszaru komunikacji wewnętrznej. Niektóre projekty: współpracowała we wdrażaniu projektu kompetencji i wykorzystaniu tego narzędzia do celów szkoleniowych, w TNT Express odpowiedzialna na diagnozę potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkoleń, politykę komunikacyjną firmy, szef projektu Komunikacja Wewnętrzna, w Fournier odpowiedzialna za szkolenia i wprowadzanie nowych pracowników.
Prowadziła warsztaty i seminaria dla m.in.: Era, EulerHermes, Indykpol, Aves, Medicare, ProLab, BZ WBK.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-08-30 - Zakończenie: 2007-08-31

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Delegowanie zadań pracownikom - Komunikacja, wyznaczanie celów, motywowanie
Organizator: Institute for International Research


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House