Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Zaprezentuj profesjonalnie siebie oraz swój produkt i zdobądź zaufanie swoich klientów
Projekt kierujemy do przedsiębiorców prowadzących swoją działalność na terenie woj. małopolskiego i ich pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, na stanowiskach związanych ze sprzedażą
Rejestracja na stronie http://www.ebiznes.ocd.pl/szkolenia/otwarte/hrtec
• 4 S - Samopoznanie, Samoocena, Samodoskonalenie i Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji
Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w procesie kreowania wizerunku
• Składniki profesjonalnej prezentacji.
Etapy prezentacji.
Autoprezentacja wyglądu zewnętrznego, savoir-vivre w relacjach biznesowych
Ja publiczne i ja prywatne - zjawisko pozytywnej autoprezentacji.
• Mowa ciała – analiza gestów i zachowań
Pożądane oraz niepożądane sygnały komunikacji pozawerbalnej podczas autoprezentacji
Techniki kreowania wizerunku
• Sposoby radzenia sobie z tremą
Stres w autoprezentacji – jak go pokonać.
Korelacja mowy werbalnej i niewerbalnej.
Strefy proksemiczne – odległość interpersonalna.
Techniki prawidłowego wykorzystania emocji
• Metody efektywnej prezentacji oferty, produktu
Dostosowanie oferty, produktu do potrzeb odbiorców
Rozpoznawanie typów klientów, a prezentacja produktu
Techniki wywierania wpływu podczas prezentacji produktu
Przygotowanie do prezentacji, indywidualne wystąpienia
• 4 S - Samopoznanie, Samoocena, Samodoskonalenie i Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji
Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w procesie kreowania wizerunku
• Składniki profesjonalnej prezentacji.
Etapy prezentacji.
Autoprezentacja wyglądu zewnętrznego, savoir-vivre w relacjach biznesowych
Ja publiczne i ja prywatne - zjawisko pozytywnej autoprezentacji.
• Mowa ciała – analiza gestów i zachowań
Pożądane oraz niepożądane sygnały komunikacji pozawerbalnej podczas autoprezentacji
Techniki kreowania wizerunku
• Sposoby radzenia sobie z tremą
Stres w autoprezentacji – jak go pokonać.
Korelacja mowy werbalnej i niewerbalnej.
Strefy proksemiczne – odległość interpersonalna.
Techniki prawidłowego wykorzystania emocji
• Metody efektywnej prezentacji oferty, produktu
Dostosowanie oferty, produktu do potrzeb odbiorców
Rozpoznawanie typów klientów, a prezentacja produktu
Techniki wywierania wpływu podczas prezentacji produktu
Przygotowanie do prezentacji, indywidualne wystąpienia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Monika Jastrzębska
Specjalizacjakomunikacja, autoprezentacjaDoświadczenieJej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.
Adres
31-149 Kraków, ul. Krzywa 7
Cena szkolenia:
Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla:
Pracowników mikro firm – 91,28 zł;
Pracowników małych firm – 91,28 zł;
Pracowników średnich firm – 136,93zł;
Pracowników dużych firm – 182,57 zł
Katalog szkoleń