Akademia PR to oferta dla osób, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób budować pozytywne relacje firmy z otoczeniem i tym samym zdobywać przewagę konkurencyjną organizacji. To zarówno propozycja dla początkujących PR-owców, którzy próbują odnaleźć się w nowym zawodzie, jak również doświadczonych profesjonalistów, chcących uzyskać nowe spojrzenie na zagadnienia PR. Akademia PR to świat, w którym teoria poparta jest zawsze praktyką, eksperci z branży dzielą się doświadczeniem, a uczestnicy wypracowują nowe rozwiązania i podejście do PR. Zapraszamy: specjalistów branż związanych z PR, rzeczników prasowych, kadrę kierowniczą, właścicieli przedsiębiorstw, przedstawicieli administracji państwowej i samorządowej.
	Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na stronie:
	http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/o_akademii/
  
										 
																				Program
										
	Zajęcia obejmują 80 godzinny kurs szkoleniowy, podzielony na 7 bloków szkoleń jednodniowych oraz 6 4-godzinnych sesji popołudniowych (łącznie 13 dni). Szkolenia jednodniowe, prowadzone w formie warsztatowej, pozwolą uczestnikom zapoznać się z wiedzą z danego zakresu tematycznego, przeanalizować przedstawione case studies i przećwiczyć zdobyte umiejętności. Sesje popołudniowe będą poświęcone pogłębieniu zdobytej wiedzy w oparciu o inspiracje płynące z wdrożenia konkretnych strategii PR czy zastosowania wybranych narzędzi PR oraz omówieniu dodatkowych zagadnień, istotnych z punktu widzenia działalności Specjalisty ds. PR. Udział w kursie kończy się egzaminem pisemnym, którego zdanie jest warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia Akademii PR. 
	 
	Zakres tematyczny Akademii PR:
	- 
		Public Relations – znaczenie PR w działaniu organizacji, PR a reklama, PR a działania marketingowe; narzędzia PR i jego dziedziny.
 
	- 
		Wpływ otoczenia organizacji na jej działania PR - organizacja i jej otoczenie, metody analizy otoczenia organizacji, zmienność otoczenia, typy otoczenia, analiza wpływu otoczenia na organizację.
 
	- 
		Kampanie komunikacyjne - cele, cechy i zasady prowadzenia kampanii, etapy kampanii komunikacyjnej, ocena rezultatów.
 
	- 
		Komunikacja wewnętrzna w organizacji jako element PR - cele, zadania, narzędzia, zalety i zagrożenia, rodzaje komunikacji wewnętrznej, komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysu.
 
	- 
		CorporateIdentity – wizerunek a tożsamość organizacji, elementy tożsamości organizacji, identyfikacja wizualna: cel i zasady, komunikacja i kultura organizacyjna; tworzenie tożsamości organizacji.
 
	- 
		Organizacja eventów - rodzaje eventów, cele organizacji eventów, planowanie eventu, elementy zarządzania eventem, ocena efektywności eventu, działania „po eventowe”, zasady właściwie zorganizowanego eventu, najczęściej popełniane błędy, „czeklista”;
 
	- 
		Relacje z mediami - umiejętność organizacji relacji z mediami, cechy rzecznika prasowego, rodzaje materiałów prasowych, zasady tworzenia komunikatu prasowego, współpraca z radio i TV, organizacja i prowadzenie konferencji prasowych.
 
	- 
		Nowoczesne techniki PR i wykorzystywanie Internetu w kampaniach komunikacyjnych - media relations w Internecie, zarządzanie sytuacją kryzysową, pozycjonowanie strony, blogi, współpraca z blogerem, internetowe biuro prasowe, marketing wirusowy, serwisy videosharingowe, informacja prasowa online, serwisy społecznościowe.
 
	- 
		Rola Public Relations w zarządzaniu kryzysem - Public Relations a kryzys, zarządzanie kryzysem, plan kryzysowy, fazy kryzysu, zasady postępowania w trakcie kryzysu, PR zewnętrzny i wewnętrzny w sytuacji kryzysowej, zachowania uczestników sytuacji kryzysowej, najczęściej popełniane błędy; strategia „no comments”, jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść.
 
	- 
		Opracowywanie budżetu działań PR - zasady budżetowania działań PR, szacowanie wartości, szczegółowość budżetu, budżetowanie działań realizowanych przez agencję PR.
 
	- 
		Współpraca z agencjami PR – rodzaje umów, zasady współpracy, sposoby kontroli agencji.
 
	- 
		Wystąpienia publiczne - podstawowe zasady efektywnej komunikacji: zasady, znaczenie grupy docelowej w formułowaniu komunikatu, typy odbiorców. Sztuka prezentacji: struktura komunikatu, zasada „3P”; techniki rozpoczęcia i zamknięcia prezentacji, autoprezentacja, prezentacja w Power Point. Komunikacja niewerbalna w prezentacji, efekt pierwszego wrażenia, mowa ciała, kolejność prezentowania informacji przynęty, czyli jak przykuć i utrzymać uwagę słuchacza, psychologia trudnego odbiorcy, zarządzanie stresem w sytuacji wystąpień publicznych.Przygotowanie do wystąpienia, rozgrzewka mówcy – zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych, relaksacja, przygotowanie miejsca wystąpienia, informacja zwrotna dla prezentującego, rodzaje wystąpień publicznych. Praca z kamerą: prezentacja wystąpienia, analiza indywidualnego stylu wystąpienia: sposób operowania głosem i ciałem – stosowanie środków wyrazu, zaangażowanie odbiorców – użycie technik budowania relacji z odbiorcami.  
 
	- 
		Egzamin potwierdzający zdobytą wiedzę i kwalifikacje.
 
										
																														Zdobyta wiedza
										
	 
										
																				
																				Otrzymane certyfikaty
										
	Absolwenci Akademii PR otrzymują certyfikat ukończenia kursu wraz z wykazem tematyki i godzin zajęć. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest zdanie pisemnego egzaminu. Certyfikat posiada potwierdzenie FIRMY 2000 i Duńskiego Instytutu Technologicznego.
										
																														
									 												Oferta skierowana do:
																																	
											 
   Wyższa kadra kierownicza 
																							
																						
											 
   Średnia kadra kierownicza 
																							
																						
											 
   Niższa kadra kierownicza 
																							
																						
											 
   Specjalista 
																							
																						
											 
   Pracownik 
																							
																						
																				
																			  W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
																														 
    Certyfikat ukończenia  
										
																				 
    Materiały dydaktyczne  
										
																				 
    Wyżywienie / serwis kawowy  
										
																				 
   Nocleg
																				 

   Dyplom ukończenia
																				 

   Zaświadczenie ukończenia
																				 

   Konsultacje poszkoleniowe
																				 

   Lunch
																				 

   Serwis kawowy
																				 

   Ćwiczenia
																				
																		
											
										
Trenerzy prowadzący
										
	
	Mirosław Żuławnik, Eliza Misiecka, Barbara Labudda, Andrzej Zaporowski, Anna Dzierżawska, Justyna Dzieduszycka – Jędrach, Roman Bieda, Rafał Mrówka, Anna Zakrzewska, Gabriel Matwiejczyk.
																				
										
										
							 
						
							
								
																UWAGA
								
	Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie:
	http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/zgloszenie/
	Po wysłaniu go drogą elektroniczną proszę czekać na ifnormacje ze strony FIRMY 2000.
								  
								
																								
 
								Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
								Rozpoczęcie: 
								2010-12-03
								 - Zakończenie: 2011-03-18
								
																
								
 
								 Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
								Rozpoczęcie: 2011-01-28 - Zakończenie: 2011-05-20
													
																
																
							
 
											
							
Katalog szkoleń