Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PRACOWNIA ROZWOJU OSOBISTEGO \\

Przejdź do formularza kontaktowego

7-9.11.2008r


Zakłopotanie, uległość, bezradność, złość- to uczucia , których doznajemy często w kontaktach z innymi.
Jeżeli ktoś pożyczył od Ciebie pieniądze (lub jakąś inna rzecz) i od dłuższego czasu zalega z oddaniem czy wspominasz mu o tym?
Jeżeli, ktoś zachowuje się wobec Ciebie w sposób niesprawiedliwy lub krzywdzący czy zwracasz mu na to uwagę?
Czy często zdarza Ci się robić coś na co nie masz ochoty, tylko dlatego, że nie potrafisz przeciwstawić się otoczeniu?
Jak komunikować innym nasze uczucia-tak, żeby zachować się zgodnie z własnymi wartościami i zarazem nie krzywdzić innych?
Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy na warsztaty:
„Jak być asertywnym i poprawić jakość swojego życia”.

Program

„Jak być asertywnym i poprawić jakość swojego życia”

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?
· Do czego jest potrzebna, w czym może pomóc?
· Elementy warunkujące bycie asertywnym
· Czy tylko asertywna postawa wobec współpracowników gwarantuje nawiązanie efektywnych kontaktów?
· Obszary asertywności

2. SAMOŚWIADOMOŚĆ- CZY JESTEM ASERTYWNY?
· Co przeszkadza Ci w kontaktach z ludźmi? - autodiagnoza pozycji życiowej
· Na ile pozwalasz zbliżyć się ludziom do siebie? - dystans psychologiczny

3. ROZWIJANIE I WZMACNIANIE ASERTYWNOŚCI U SIEBIE
· Jak wzmacniać samego siebie w byciu asertywnym- monolog wewnętrzny
· Konstruowanie własnych, asertywnych praw
· Kontakt z opinią
· Obrona granic w sytuacjach osobistych /społecznych
· Wyrażanie próśb
· Asertywne wyrażanie złości (4 stopniowa procedura Pameli Butler)
· Jak odbierać uczucia rozmówcy?

4. ROZWIJANIE I WZMACNIANIE ASERTYWNOŚCI U INNYCH POPRZEZ:
a) oddziaływanie na ich zachowanie
b) otrzymywanie i przekazywanie rzetelnych (asertywnych) komunikatów-
Uwarunkowania skutecznego dialogu- Jak skutecznie się porozumiewać? (informacje zwrotne)
· Komunikaty interpersonalne „ja” – „ty”
· Wyrażanie i przyjmowanie ocen
· Jak szanować prawa innych osób z otoczenia?
5. ASERTYWNOŚĆ JAKO STRATEGIA RADZENIA SOBIE ZE STRESEM (PODSTAWY)

„ASERTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ !”
W PROGRAMIE KURSU:
· obrona granic psychologicznych
· wyrażanie i przyjmowanie krytyk / pochwał
· werbalny i niewerbalny aspekt asertywności
· asertywne przedstawienie własnego stanowiska
· podstawowe zasady skutecznej komunikacji
· redukcja niekorzystnego napięcia psychicznego



Zdobyta wiedza

CO DAJE KURS „WARSZTAT ASERTYWNOŚCI” :
· nauczysz się formułować własne prawa
· dowiesz się na czym polega asertywność
· zwiększysz szacunek do samego siebie i innych
· wzmocnisz pewność siebie
· poprawisz swoje relacje z ludźmi
· skutecznie wyrazisz własną indywidualność
· nauczysz się adekwatnie reagować
· nauczysz się radzić sobie z napięciem jakie wiąże się z wykonywaną pracą

Otrzymane certyfikaty

Zaświadczenie o ukończeniu warsztatu

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ewa Wiśniewska Brzoza
Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. W zawodzie aktywnie pracuje od 11 lat. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę.
Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Specjalizuje się w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń m.in. z zakresu: „Zarządzania sobą w czasie”, „Kierowania motywującego”, „Negocjacji handlowych”, „Technik sprzedaży”, „Autoprezentacji”, „Mowy ciała” oraz szkoleń integracyjnych, gdzie oprócz aktywnego wypoczynku uczestnicy wspólnie z trenerami pracują nad budowaniem zespołu i uczestniczą w warsztatach z wybranych tematów szkoleń.
Mistrz Praktyk sztuki NLP. Swoje zainteresowania koncentruje na pracy z ludźmi - pracy pedagogicznej, psychologicznej, terapeutycznej. Wiedzę swoją zdobyła na studiach pedagogicznych UŁ, studiach podyplomowych z zakresu Zarządzania Kadrami w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, stażu socjoterapeutycznym i stażu NLP (Instytut Psychoterapii NLP - Wrocław).
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.
Od 1998r. prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą (Studio Szkoleń i Treningów Profit i Centrum Szkoleniowe Aperio).
Od 2003r.-2007r. tworzyła politykę szkoleniową w firmie Gaspol S.A. (lider rynku w zakresie dystrybucji gazu płynnego LPG)
Prowadziła warsztaty m.in. dla takich organizacji jak:
British Airways Polska, IKEA, BASF Poligrafia, HEINZ POLSKA Sp. z o.o., Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., Philips Lighting Pabianice S.A., System S.A., ROCKWELL AUTOMATION, TOPEX, Hurtap Łęczyca, cykl szkoleń dla farmaceutów z regionu łódzkiego (zleconych przez firmę Merck)
Jej pasją jest odkrywanie zdolności człowieka, jego zasobów, poznawanie umysłu ludzkiego i wspieranie ludzi w ich rozwoju. Interesuje się kinezjologią edukacyjną, neurolingwistyką, psychosomatyką.


Miejsce: ZAKOPANE
Rozpoczęcie: 2008-11-07 - Zakończenie: 2008-11-09



Rozpoczęcie: 2008-08-17 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2008-08-17 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 250 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

do ceny należy doliczyć koszty pobytu-około 160-180zł


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: 7-9.11.2008r
Organizator: PRACOWNIA ROZWOJU OSOBISTEGO \\


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |