Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: OKTI

Przejdź do formularza kontaktowego

Warsztat technik sprzedaży.


Dzisiejszy Klient ma wiele dostępnych opcji różnych produktów, czy usług. Rzadko jesteśmy w stanie sprzedać coś, co jest tak wyjątkowe i przekonywujące, że Klient nie ma innego wyboru, jak tylko kupić u nas.



Aby pomóc stworzyć przewagę konkurencyjną na rynku, musimy znaleźć sposób, który odróżni nasz proces sprzedaży od naszej konkurencji. Obecnie działają już tylko niestandardowe rozwiązania i budowanie długotrwałych relacji z Klientami.



Warsztat ten ukazuje cały proces sprzedaży. Jest prowadzony przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i ma na celu pomoc uczestnikom szkolenia zarówno poprawić zdolność nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem, budowania i pozycjonowania silnych relacji, wzbudzania potrzeb Klientów, jak i radzenia sobie z pojawiającymi się zastrzeżeniami.



Uczestnicy szkolenia, będą mieli możliwość przetestowania różnych sprawdzonych technik i rozwiązań, prezentacji sprzedaży do rzeczywistego nabywcy oraz wspólnej jej oceny i komentarzy.

Program

KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI I WIZERUNKU HANDLOWCA:



Wiedza, umiejętności, postawa – proaktywność i wpływ w sprzedaży.

Moje nastawienie do Klientów – rola, jaką odgrywa w kontakcie z Klientem?

Profil skutecznego sprzedawcy/handlowca – profil kompetencji „miękkich”. Co robią najlepsi sprzedawcy, a jakie błędy popełniają ci słabsi?

Czego oczekuje Klient? Jaka jest sprzedaż w dobie wyedukowanego Klienta?

Bariery kupna – jak decyzje zakupu są przetwarzane w mózgu naszego potencjalnego Klienta? Co trzeba zrobić, aby wpłynąć na ich decyzję?



PLANOWANIE – JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SPRZEDAŻY? KRYTERIA EFEKTYWNOŚCI:



Klient: Potencjał klienta – segmentacja i ocena rentowności. Źródła zewnętrzne: komercyjne bazy danych, Internet, prasa, kontakty branżowe. Źródła wewnętrzne: dane z działów wsparcia sprzedaży, informacje od obecnych Klientów firmy. Przemyśl, w jaki sposób Twoja oferta może mu pomóc i jakie jej elementy przedstawiają największą korzyść.

Produkt: Atuty, jakie posiada, aby przekonać nabywcę do korzyści. Słabe punkty, aby umiejętnie radzić sobie z obiekcjami Klientów.

Konkurencja: Dobra znajomość oferty konkurencji pozwoli na skuteczne negocjacje. Poznaj jej plusy i minusy.



ZROZUMIENIE PROCESU SPRZEDAŻY – ETAPY CYKLU SPRZEDAŻY.



PIERWSZY KONTAKT Z KLIENTEM – JAK ZDOBYĆ ZAUFANIE KLIENTA?



Uniwersalne elementy w profesjonalnym nawiązywaniu kontaktu handlowego.

Narzędzia i taktyki budowania kontaktu.



ROZUMIENIE POTRZEB KLIENTÓW – TECHNIKI ANALIZY I PORZĄDKOWANIA INFORMACJI



Sterowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji:

Jak wejść w buty Klientów i zobaczyć sytuację z ich pozycji?

Jak zadawać właściwe pytania w odpowiednim czasie?

Jak słuchać uważnie i wykorzystywać informacje, tak aby wpływały one na Twoją korzyść?

Techniki ułatwiające zrozumienie rzeczywistych potrzeb Klienta (parafraza, precyzowanie, przeformułowywanie – algorytmy).



PREZENTACJA PRODUKTU/USŁUG I „WARTOŚCI DODANEJ” FIRMY:



Treść i struktura prezentacji oferty – jak ustawić siebie, firmę i produkt w świetle tego, co chcą i jak chcą Klienci? Jak dostosować swoje podejście w oparciu o to, czego oczekują Klienci?

Eksponowanie korzyści dla Klienta. Jak mówić o produkcie? Przewagi naszej oferty (produktu, firmy, warunków handlowych, wartości dodanej)

Język przekazu – sprawdzone techniki lingwistyczne. Słowa, które Klienci kochają. Zakazane słowa i zwroty, jakich należy unikać w rozmowie z Klientem.

Sygnały gotowości Klienta do podjęcia decyzji o zakupie. Jak czytać język ciała i sygnały o zakupie?

Zasady wywierania wpływu.



RADZENIE SOBIE Z BRAKIEM ZAINTERESOWANIA KLIENTA I ZASTRZEŻENIAMI:



Czy warto obawiać się obiekcji? Co najczęściej się Klientom nie podoba?

Zasady postępowania z obiekcjami.

Metody i techniki radzenia sobie z „zagrywkami” Klientów.

Zamykanie sprzedaży – pytania domykające sprzedaż.



TYPOLOGIA KLIENTÓW



Podział na podstawowe typy klientów.

Podział ze względu na sposób odbierania i przekazywania informacji.

Dobór odpowiednich argumentów, na które poszczególni Klienci są najbardziej wrażliwi



POLIGON – SYMULACJE ROZMÓW Z KLIENTAMI I ODPIERANIA OBIEKCJI.

Zdobyta wiedza

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:



Lepszej komunikacji z Klientami i budowania wizerunku profesjonalisty.

Nawiązywania, budowania kontaktu i relacji z Klientem.

Dopasowywania produktów i usługi do wymagań Klientów.

Prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności i technik sprzedażowych.

Rozwijania i umacniania pozycji swojej i firmy.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Julita Pietraszko - Konsultant Biznesu, Trener, Ekspert w obszarze zarządzania, sprzedaży i rozwoju HR.


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-04-14 - Zakończenie: 2015-04-15


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-05-12 - Zakończenie: 2015-05-13


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-06-09 - Zakończenie: 2015-06-10

Cena: 990 (PLN) + 0% VAT = 990 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Warsztat technik sprzedaży.
Organizator: OKTI


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |