Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Cele szkolenia

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia nabędzie wiedze odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

Korzyści dla uczestników

• poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy MS Excel,
• nauczysz się jak budować szablony dokumentów,
• nauczysz się posługiwać tabelami przestawnymi,
• będziesz potrafił dostosować MS Excel do własnych potrzeb.
 

Program

1. Powtórzenie podstaw programu Excel:
• wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
• kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
• wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
• formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
• komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
• nazywanie komórek i zakresów.

2. Formuły:
• podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
• adresowanie względne i bezwzględne,
• funkcje logiczne JEŻELI.

3. Zaawansowane formuły:
• funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, indeks, podaj.pozycję),
• funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
• funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
• funkcje tekstowe.

4. Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.

5. Zagnieżdżanie funkcji.

6. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi:
• zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.

7. Formatowanie warunkowe.

8. Sortowanie danych i filtry:
• sortowanie zaawansowane,
• sumy częściowe,
• autofiltr niestandardowy,
• filtr zaawansowany.

9. Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.

10. Udostępnianie skoroszytu:
• zarządzanie zmianami,
• rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.

11. Ochrona danych:
• ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
• typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.

12. Wizualizacja danych czyli praca z wykresami:
• podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
• formatowanie wykresów.

13. Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne:
• filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
• grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu),
• pola i elementy obliczeniowe,
• tabela przestawna z danych zewnętrznych,
• przykłady na podstawie raportu sprzedaży, wiekowania należności, raportu logistycznego,
• wykresy przestawne.

14. Rozwiązanie problemu z wydrukiem arkusza czyli ustawienia wydruku arkusza, tworzenie nagłówka, stopki, ustawienia obszaru wydruku, podział stron do wydruku.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Ostróda - Willa Port Conference Resort & SPA
Rozpoczęcie: 2017-07-06 - Zakończenie: 2017-07-07


Miejsce: Poznań - Mercure Poznań Centrum
Rozpoczęcie: 2017-09-04 - Zakończenie: 2017-09-05


Miejsce: Wrocław - Wydarzenie specjalne
Rozpoczęcie: 2017-10-19 - Zakończenie: 2017-10-20

CENA standardowa:
1150 PLN + 23% VAT = 1414.5 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
950 PLN + 23% VAT = 1168.5 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 


Ostatnia aktualizacja oferty 2017-04-21 13:54:16

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com