Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12




Cele szkolenia
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia nabędzie wiedze odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

Korzyści dla uczestników
• poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy MS Excel,
• nauczysz się jak budować szablony dokumentów,
• nauczysz się posługiwać tabelami przestawnymi,
• będziesz potrafił dostosować MS Excel do własnych potrzeb.
 

Program

Dzień II i III

1. Powtórzenie podstaw programu Excel:
• wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
• kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
• wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
• formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
• komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
• nazywanie komórek i zakresów.

2. Formuły:
• podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
• adresowanie względne i bezwzględne,
• funkcje logiczne JEŻELI.

3. Zaawansowane formuły:
• funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, indeks, podaj.pozycję),
• funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
• funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
• funkcje tekstowe.

4. Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.

5. Zagnieżdżanie funkcji.

6. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi:
• zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.

7. Formatowanie warunkowe.

8. Sortowanie danych i filtry:
• sortowanie zaawansowane,
• autofiltr niestandardowy,
• filtr zaawansowany.

9. Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.

10. Udostępnianie skoroszytu:
• zarządzanie zmianami,
• rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.

11. Ochrona danych:
• ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
• typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.

12. Wizualizacja danych czyli praca z wykresami:
• podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
• formatowanie wykresów:

13. Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne:
• filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
• grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu).

14. Rozwiązanie problemu z wydrukiem arkusza czyli ustawienia wydruku arkusza, tworzenie nagłówka, stopki, ustawienia obszaru wydruku, podział stron do wydruku.



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Rozpoczęcie: 2019-01-29 - Zakończenie: 2019-01-30


Miejsce: Wrocław - Hotel Ibis Styles
Rozpoczęcie: 2019-05-09 - Zakończenie: 2019-05-10

CENA standardowa:
1250 PLN + 23% VAT = 1537.5 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1050 PLN + 23% VAT = 1291.5 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

 


Ostatnia aktualizacja oferty 2018-11-15 12:05:40

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io